Neler Yeni

❌İndirim Bitti! Samsung Galaxy A34 128 GB 9499 TL

Status
Bu konu kilitlenmiştir.
Katılım
26 Kasım 2023
Mesajlar
26
Dahası  
Reaksiyon skoru
30
İsim
Selman
IMG_20231202_124148.jpg
 
Katılım
11 Kasım 2023
Mesajlar
155
Dahası  
Reaksiyon skoru
73
İsim
Mehmet Ali
Ücretsiz değişim yapalım diyortemsilci yeni fatura çıkacakmış öyle faturada değişim ibaresi yer alır mı acaba? Yeni urun satın almış gibi fatura çıkacakmış bilgisi olan var mı paylaşırsa çok sevinirim
 
Katılım
26 Kasım 2023
Mesajlar
26
Dahası  
Reaksiyon skoru
30
İsim
Selman
Ücretsiz değişim yapalım diyortemsilci yeni fatura çıkacakmış öyle faturada değişim ibaresi yer alır mı acaba? Yeni urun satın almış gibi fatura çıkacakmış bilgisi olan var mı paylaşırsa çok sevinirim
Değişim dediği şu iade edicek fiyatı amazon hediye bakiyene hemen yüklenecek yeni cihaz sipariş edeceksin
 
Katılım
2 Aralık 2023
Mesajlar
6
Dahası  
Reaksiyon skoru
0
İsim
Samet damar
Ücretsiz değişim yapalım diyortemsilci yeni fatura çıkacakmış öyle faturada değişim ibaresi yer alır mı acaba? Yeni urun satın almış gibi fatura çıkacakmış bilgisi olan var mı paylaşırsa çok sevinirim
Öyleyse iyi ,hemen yapalım
 

Makvayuz

80+
Katılım
28 Kasım 2020
Mesajlar
63
Dahası  
Reaksiyon skoru
25
İsim
Alperen Fırat
Öğrenciler olarak devletimizin bize sunduğu Genç Teknoloji Destek yardımından yararlanmak için "Amazon.com.tr" adı altındaki internet sitesinden telefon aldık. Ücreti 9499₺ olduğu için vergi indirimi kapsamına giriyordu.
Devletimizin bize sunduğu bu imkandan yararlanabilmemiz için ise faturada IMEI adresi yazması gerekiyor. Ancak "Amazon Türkiye" denilen firmanın kestiği faturaların hiçbirinde IMEI bulunmuyordu. Buna ek olarak kendi internet sitelerindeki bilgide ise şöyle yazıyor: "3 Aralık 2020 tarihinden sonra oluşturulan faturalarda IMEI numaranız satın aldığınız cihaza ait faturanın “Mal/Hizmet Cins” bölümünde yer alır." İnternet sitelerinde bile böyle yazmasına rağmen faturalarda IMEI yazmaması bu firmanın sözünde durmadığı ve müşteriyi yanıltıcı beyan verdiği anlamına gelir.
Sadece bu da yeterli değil, birden fazla kez müşteri hizmetleriyle konuşma gerçekleştirdiğimizde hepsinin farklı tarihlerde sorunun çözüleceğini iletmesi, bu sorunun aslında çözülemeyeceğini belirtir. Amazon Türkiye'nin ellerinde herhangi bir net tarih olmaması, iade süresinin bitimine az kalması, Genç Teknoloji Destek kampanyasının yakın zamanda bitme ihtimalini göz önüne alırsak bu durum biz öğrencileri mağdur etmektedir. Faturaların yeniden düzenlenmesi ve eksik fatura kesilmesi hususunda "Amazon Türkiye Perakende Hizmetleri Limited Şirketi"ne gerekli uyarıları yapmanızı rica ve temenni ederiz.

Lütfen öğrencilerin sesini duyun ve bu olaya el atın. Gereğinin yapılmasını arz ederim.
Arkadaşlar lütfen şu metni yazıp cimere hazine ve maliye bakanlığına şikayet edin. Bu resmi de ekleyin. Ne kadar çok kişi yaparsa çözülme olasılığı o kadar yükselir.
 

Ekler

  • Screenshot_2023-12-02-13-16-52-03_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
    Screenshot_2023-12-02-13-16-52-03_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
    706.7 KB · Hit: 103
Katılım
26 Kasım 2023
Mesajlar
26
Dahası  
Reaksiyon skoru
30
İsim
Selman
Öğrenciler olarak devletimizin bize sunduğu Genç Teknoloji Destek yardımından yararlanmak için "Amazon.com.tr" adı altındaki internet sitesinden telefon aldık. Ücreti 9499₺ olduğu için vergi indirimi kapsamına giriyordu.
Devletimizin bize sunduğu bu imkandan yararlanabilmemiz için ise faturada IMEI adresi yazması gerekiyor. Ancak "Amazon Türkiye" denilen firmanın kestiği faturaların hiçbirinde IMEI bulunmuyordu. Buna ek olarak kendi internet sitelerindeki bilgide ise şöyle yazıyor: "3 Aralık 2020 tarihinden sonra oluşturulan faturalarda IMEI numaranız satın aldığınız cihaza ait faturanın “Mal/Hizmet Cins” bölümünde yer alır." İnternet sitelerinde bile böyle yazmasına rağmen faturalarda IMEI yazmaması bu firmanın sözünde durmadığı ve müşteriyi yanıltıcı beyan verdiği anlamına gelir.
Sadece bu da yeterli değil, birden fazla kez müşteri hizmetleriyle konuşma gerçekleştirdiğimizde hepsinin farklı tarihlerde sorunun çözüleceğini iletmesi, bu sorunun aslında çözülemeyeceğini belirtir. Amazon Türkiye'nin ellerinde herhangi bir net tarih olmaması, iade süresinin bitimine az kalması, Genç Teknoloji Destek kampanyasının yakın zamanda bitme ihtimalini göz önüne alırsak bu durum biz öğrencileri mağdur etmektedir. Faturaların yeniden düzenlenmesi ve eksik fatura kesilmesi hususunda "Amazon Türkiye Perakende Hizmetleri Limited Şirketi"ne gerekli uyarıları yapmanızı rica ve temenni ederiz.

Lütfen öğrencilerin sesini duyun ve bu olaya el atın. Gereğinin yapılmasını arz ederim.
Arkadaşlar lütfen şu metni yazıp cimere hazine ve maliye bakanlığına şikayet edin. Bu resmi de ekleyin. Ne kadar çok kişi yaparsa çözülme olasılığı o kadar yükselir.
Benim yazım la bu :D
Mesaj otomatik birleştirildi:

Cimer başvurum bitti, Tüketici hakem heyetinde de ayıp oranında bedel indirimi için başvurumu yaptım.



6502 sayılı TKHK m. 8/1’de bulunan karara göre Amazon.com.tr bana ayıplı mal satmıştır. Ayıplı maldan hak kazanacağım vergi indirimini Amazon.com.tr yüzünden alamamışımdır.



13 Kasım 2023 tarihinde Amazon.com.tr üzerinden, Amazon.com.tr satıcısından 9499TL fiyatına satın almış olduğum SAMSUNG Galaxy A34 5G 128GB telefonumun faturasında, IMEI bilgilerinin Amazon.com.tr sitesinde faturada bulunacağı belirtilmesine rağmen IMEI bilgisinin faturada yazmaması sebebiyle Türkiye Cumhuriyeti Devletinin bizlere sunduğu Genç Teknolojik Destek Kampanyası'ndaki "Faturada IMEI bulunması gereklidir." koşulunu sağlayamamaktayım. 9500TL fiyatın altında satın aldıkları cep telefonlarının %44.44'ünün devlet tarafından iade edileceği resmi gazetede ilan edilmiştir. Fatura kesim tarihi benim yararlanmam için yeterliydi. Fakat Amazon.com.tr bir çok kez kendileriyle gerek telefon, gerek canlı sohbet ile bir çok kez iletişime geçmeme, bana 72 saat içerisinde eklenecektir yazmalarına, fatura tarihinin değişmeyeceğini belirtmelerine, bizleri mağdur etmeyeceklerini belirtmelerine rağmen bu konuyu çözüme ulaştırmamışlar. Sürekli oyalamaya ve geçiştirmeye yönelik cevaplar vermişlerdir. Ben de kendilerine güvenerek telefonu iade etmedim ve faturaya IMEI'nin eklenmesini bekledim. En son olarak bana 30 Kasım 2023 tarihinde net ve %100 bir şekilde bu durumun çözüleceği bilgisi verilmiştir. Fakat her şeye rağmen bu sorun hala çözülmemiştir. Amazon IMEI bilgisi eklememesi halinde Teknolojik Destek Kampanyası'ndan yararlanma hakkımın gasp edileceğini, dolayısıyla bu sorumluluğu Amazon.com.tr'nin üstlenmesi gerektiğini ve Türkiye Cumhuriyeti'nin bana sağlamış olduğu Nihai satış bedelinin %44.44 'ünün Amazon.com.tr tarafından karşılanmasını, dolayısıyla ayıp oranında bedel indirimi talep etmekteyim.
 

Makvayuz

80+
Katılım
28 Kasım 2020
Mesajlar
63
Dahası  
Reaksiyon skoru
25
İsim
Alperen Fırat
Benim yazım la bu :D
Mesaj otomatik birleştirildi:

Cimer başvurum bitti, Tüketici hakem heyetinde de ayıp oranında bedel indirimi için başvurumu yaptım.



6502 sayılı TKHK m. 8/1’de bulunan karara göre Amazon.com.tr bana ayıplı mal satmıştır. Ayıplı maldan hak kazanacağım vergi indirimini Amazon.com.tr yüzünden alamamışımdır.



13 Kasım 2023 tarihinde Amazon.com.tr üzerinden, Amazon.com.tr satıcısından 9499TL fiyatına satın almış olduğum SAMSUNG Galaxy A34 5G 128GB telefonumun faturasında, IMEI bilgilerinin Amazon.com.tr sitesinde faturada bulunacağı belirtilmesine rağmen IMEI bilgisinin faturada yazmaması sebebiyle Türkiye Cumhuriyeti Devletinin bizlere sunduğu Genç Teknolojik Destek Kampanyası'ndaki "Faturada IMEI bulunması gereklidir." koşulunu sağlayamamaktayım. 9500TL fiyatın altında satın aldıkları cep telefonlarının %44.44'ünün devlet tarafından iade edileceği resmi gazetede ilan edilmiştir. Fatura kesim tarihi benim yararlanmam için yeterliydi. Fakat Amazon.com.tr bir çok kez kendileriyle gerek telefon, gerek canlı sohbet ile bir çok kez iletişime geçmeme, bana 72 saat içerisinde eklenecektir yazmalarına, fatura tarihinin değişmeyeceğini belirtmelerine, bizleri mağdur etmeyeceklerini belirtmelerine rağmen bu konuyu çözüme ulaştırmamışlar. Sürekli oyalamaya ve geçiştirmeye yönelik cevaplar vermişlerdir. Ben de kendilerine güvenerek telefonu iade etmedim ve faturaya IMEI'nin eklenmesini bekledim. En son olarak bana 30 Kasım 2023 tarihinde net ve %100 bir şekilde bu durumun çözüleceği bilgisi verilmiştir. Fakat her şeye rağmen bu sorun hala çözülmemiştir. Amazon IMEI bilgisi eklememesi halinde Teknolojik Destek Kampanyası'ndan yararlanma hakkımın gasp edileceğini, dolayısıyla bu sorumluluğu Amazon.com.tr'nin üstlenmesi gerektiğini ve Türkiye Cumhuriyeti'nin bana sağlamış olduğu Nihai satış bedelinin %44.44 'ünün Amazon.com.tr tarafından karşılanmasını, dolayısıyla ayıp oranında bedel indirimi talep etmekteyim.
Tüketici hakem heyetine bulunduğumuz şehirdeki binasına gidip başvurursak daha hızlı olur mu acaba
 
Katılım
26 Kasım 2023
Mesajlar
26
Dahası  
Reaksiyon skoru
30
İsim
Selman
ARKADAŞLAR BU SAATTEN SONRA MÜŞTERİ HİZMETLİSİ İLE GÖRÜŞMEYE GEREK YOK BİZİ CİDDİYE ALMALARI İÇİN TÜKETİCİ HAKEM HEYETİ VE CİMER'E ŞİKAYETTE BULUNMAMIZ GEREKİYOR. 2 DAKİKANIZI AYIRIN VE LÜTFEN ŞİKAYETTE BULUNUN. CİMERDEN HAZİNE VE MALİYE BAKANLIĞINA (FATURA SORUNU SEBEBİYLE) TÜKETİCİ HAKEM HEYETİNDE DE UYUŞMAZLIK TUTARI 4221₺ (İADE ALACAĞIMIZ TUTAR) VE UYUŞMAZLIK BELGESİ DE AMAZONUN VAADETTİĞİ IMEI YAZAR BİLGİSİ VE FATURADA İMEİNİN YAZMAMASI. BU TÜKETİCİYİ YANILTAN BİR BEYAN OLDUĞU İÇİN İADE TUTARINI AMAZON DAHİ ÖDEYEBİLİR.




Cimere:



Öğrenciler olarak devletimizin bize sunduğu Genç Teknoloji Destek yardımından yararlanmak için "Amazon.com.tr" adı altındaki internet sitesinden telefon aldık. Ücreti 9499₺ olduğu için vergi indirimi kapsamına giriyordu.

Devletimizin bize sunduğu bu imkandan yararlanabilmemiz için ise faturada IMEI adresi yazması gerekiyor. Ancak "Amazon Türkiye" denilen firmanın kestiği faturaların hiçbirinde IMEI bulunmuyordu. Buna ek olarak kendi internet sitelerindeki bilgide ise şöyle yazıyor: "3 Aralık 2020 tarihinden sonra oluşturulan faturalarda IMEI numaranız satın aldığınız cihaza ait faturanın “Mal/Hizmet Cins” bölümünde yer alır." İnternet sitelerinde bile böyle yazmasına rağmen faturalarda IMEI yazmaması bu firmanın sözünde durmadığı ve müşteriyi yanıltıcı beyan verdiği anlamına gelir.

Sadece bu da yeterli değil, birden fazla kez müşteri hizmetleriyle konuşma gerçekleştirdiğimizde hepsinin farklı tarihlerde sorunun çözüleceğini iletmesi, bu sorunun aslında çözülemeyeceğini belirtir. Amazon Türkiye'nin ellerinde herhangi bir net tarih olmaması, iade süresinin bitimine az kalması, Genç Teknoloji Destek kampanyasının yakın zamanda bitme ihtimalini göz önüne alırsak bu durum biz öğrencileri mağdur etmektedir. Faturaların yeniden düzenlenmesi ve eksik fatura kesilmesi hususunda "Amazon Türkiye Perakende Hizmetleri Limited Şirketi"ne gerekli uyarıları yapmanızı rica ve temenni ederiz.



Lütfen öğrencilerin sesini duyun ve bu olaya el atın. Gereğinin yapılmasını arz ederim.

-İsim Soyisim



Tüketici hakem heyetine:



6502 sayılı TKHK m. 8/1’de bulunan karara göre Amazon.com.tr bana ayıplı mal satmıştır. Ayıplı maldan hak kazanacağım vergi indirimini Amazon.com.tr yüzünden alamamışımdır.



13 Kasım 2023 tarihinde Amazon.com.tr üzerinden, Amazon.com.tr satıcısından 9499TL fiyatına satın almış olduğum SAMSUNG Galaxy A34 5G 128GB telefonumun faturasında, IMEI bilgilerinin Amazon.com.tr sitesinde faturada bulunacağı belirtilmesine rağmen IMEI bilgisinin faturada yazmaması sebebiyle Türkiye Cumhuriyeti Devletinin bizlere sunduğu Genç Teknolojik Destek Kampanyası'ndaki "Faturada IMEI bulunması gereklidir." koşulunu sağlayamamaktayım. 9500TL fiyatın altında satın aldıkları cep telefonlarının %44.44'ünün devlet tarafından iade edileceği resmi gazetede ilan edilmiştir. Fatura kesim tarihi benim yararlanmam için yeterliydi. Fakat Amazon.com.tr bir çok kez kendileriyle gerek telefon, gerek canlı sohbet ile bir çok kez iletişime geçmeme, bana 72 saat içerisinde eklenecektir yazmalarına, fatura tarihinin değişmeyeceğini belirtmelerine, bizleri mağdur etmeyeceklerini belirtmelerine rağmen bu konuyu çözüme ulaştırmamışlar. Sürekli oyalamaya ve geçiştirmeye yönelik cevaplar vermişlerdir. Ben de kendilerine güvenerek telefonu iade etmedim ve faturaya IMEI'nin eklenmesini bekledim. En son olarak bana 30 Kasım 2023 tarihinde net ve %100 bir şekilde bu durumun çözüleceği bilgisi verilmiştir. Fakat her şeye rağmen bu sorun hala çözülmemiştir. Amazon IMEI bilgisi eklememesi halinde Teknolojik Destek Kampanyası'ndan yararlanma hakkımın gasp edileceğini, dolayısıyla bu sorumluluğu Amazon.com.tr'nin üstlenmesi gerektiğini ve Türkiye Cumhuriyeti'nin bana sağlamış olduğu Nihai satış bedelinin %44.44 'ünün Amazon.com.tr tarafından karşılanmasını, dolayısıyla ayıp oranında bedel indirimi talep etmekteyim.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Tüketici hakem heyetine bulunduğumuz şehirdeki binasına gidip başvurursak daha hızlı olur mu acaba
Olabilir gitmek lazım.
 
Katılım
2 Ocak 2022
Mesajlar
220
Dahası  
Reaksiyon skoru
130
İsim
vedat akalan
Arkadaslar soyle bir fikir geldi aklima pdf faturayi duzenleyip imeil yazan yere aldiginiz telefonun imeilini yazdiginiz zaman bunu vergi indirimine yollafiginiz zaman aceba faturada sahtecilige girermi ? Normalde x firmalarinin dolduracagi imeil alanini biz doldurmus oluyoruz...
 

Makvayuz

80+
Katılım
28 Kasım 2020
Mesajlar
63
Dahası  
Reaksiyon skoru
25
İsim
Alperen Fırat
ARKADAŞLAR BU SAATTEN SONRA MÜŞTERİ HİZMETLİSİ İLE GÖRÜŞMEYE GEREK YOK BİZİ CİDDİYE ALMALARI İÇİN TÜKETİCİ HAKEM HEYETİ VE CİMER'E ŞİKAYETTE BULUNMAMIZ GEREKİYOR. 2 DAKİKANIZI AYIRIN VE LÜTFEN ŞİKAYETTE BULUNUN. CİMERDEN HAZİNE VE MALİYE BAKANLIĞINA (FATURA SORUNU SEBEBİYLE) TÜKETİCİ HAKEM HEYETİNDE DE UYUŞMAZLIK TUTARI 4221₺ (İADE ALACAĞIMIZ TUTAR) VE UYUŞMAZLIK BELGESİ DE AMAZONUN VAADETTİĞİ IMEI YAZAR BİLGİSİ VE FATURADA İMEİNİN YAZMAMASI. BU TÜKETİCİYİ YANILTAN BİR BEYAN OLDUĞU İÇİN İADE TUTARINI AMAZON DAHİ ÖDEYEBİLİR.




Cimere:



Öğrenciler olarak devletimizin bize sunduğu Genç Teknoloji Destek yardımından yararlanmak için "Amazon.com.tr" adı altındaki internet sitesinden telefon aldık. Ücreti 9499₺ olduğu için vergi indirimi kapsamına giriyordu.

Devletimizin bize sunduğu bu imkandan yararlanabilmemiz için ise faturada IMEI adresi yazması gerekiyor. Ancak "Amazon Türkiye" denilen firmanın kestiği faturaların hiçbirinde IMEI bulunmuyordu. Buna ek olarak kendi internet sitelerindeki bilgide ise şöyle yazıyor: "3 Aralık 2020 tarihinden sonra oluşturulan faturalarda IMEI numaranız satın aldığınız cihaza ait faturanın “Mal/Hizmet Cins” bölümünde yer alır." İnternet sitelerinde bile böyle yazmasına rağmen faturalarda IMEI yazmaması bu firmanın sözünde durmadığı ve müşteriyi yanıltıcı beyan verdiği anlamına gelir.

Sadece bu da yeterli değil, birden fazla kez müşteri hizmetleriyle konuşma gerçekleştirdiğimizde hepsinin farklı tarihlerde sorunun çözüleceğini iletmesi, bu sorunun aslında çözülemeyeceğini belirtir. Amazon Türkiye'nin ellerinde herhangi bir net tarih olmaması, iade süresinin bitimine az kalması, Genç Teknoloji Destek kampanyasının yakın zamanda bitme ihtimalini göz önüne alırsak bu durum biz öğrencileri mağdur etmektedir. Faturaların yeniden düzenlenmesi ve eksik fatura kesilmesi hususunda "Amazon Türkiye Perakende Hizmetleri Limited Şirketi"ne gerekli uyarıları yapmanızı rica ve temenni ederiz.



Lütfen öğrencilerin sesini duyun ve bu olaya el atın. Gereğinin yapılmasını arz ederim.

-İsim Soyisim



Tüketici hakem heyetine:



6502 sayılı TKHK m. 8/1’de bulunan karara göre Amazon.com.tr bana ayıplı mal satmıştır. Ayıplı maldan hak kazanacağım vergi indirimini Amazon.com.tr yüzünden alamamışımdır.



13 Kasım 2023 tarihinde Amazon.com.tr üzerinden, Amazon.com.tr satıcısından 9499TL fiyatına satın almış olduğum SAMSUNG Galaxy A34 5G 128GB telefonumun faturasında, IMEI bilgilerinin Amazon.com.tr sitesinde faturada bulunacağı belirtilmesine rağmen IMEI bilgisinin faturada yazmaması sebebiyle Türkiye Cumhuriyeti Devletinin bizlere sunduğu Genç Teknolojik Destek Kampanyası'ndaki "Faturada IMEI bulunması gereklidir." koşulunu sağlayamamaktayım. 9500TL fiyatın altında satın aldıkları cep telefonlarının %44.44'ünün devlet tarafından iade edileceği resmi gazetede ilan edilmiştir. Fatura kesim tarihi benim yararlanmam için yeterliydi. Fakat Amazon.com.tr bir çok kez kendileriyle gerek telefon, gerek canlı sohbet ile bir çok kez iletişime geçmeme, bana 72 saat içerisinde eklenecektir yazmalarına, fatura tarihinin değişmeyeceğini belirtmelerine, bizleri mağdur etmeyeceklerini belirtmelerine rağmen bu konuyu çözüme ulaştırmamışlar. Sürekli oyalamaya ve geçiştirmeye yönelik cevaplar vermişlerdir. Ben de kendilerine güvenerek telefonu iade etmedim ve faturaya IMEI'nin eklenmesini bekledim. En son olarak bana 30 Kasım 2023 tarihinde net ve %100 bir şekilde bu durumun çözüleceği bilgisi verilmiştir. Fakat her şeye rağmen bu sorun hala çözülmemiştir. Amazon IMEI bilgisi eklememesi halinde Teknolojik Destek Kampanyası'ndan yararlanma hakkımın gasp edileceğini, dolayısıyla bu sorumluluğu Amazon.com.tr'nin üstlenmesi gerektiğini ve Türkiye Cumhuriyeti'nin bana sağlamış olduğu Nihai satış bedelinin %44.44 'ünün Amazon.com.tr tarafından karşılanmasını, dolayısıyla ayıp oranında bedel indirimi talep etmekteyim.
Mesaj otomatik birleştirildi:


Olabilir gitmek lazım.
Arkadaşlar son şansımız artık bu. 5bin TL'ye a34 alacağız. Ki m34 indirimi de bitti artık. Cidden 2 dakikanızı almaz. Bugün aynı metinle başvurun ne kadar çok olursa o kadar iyi. Hakkımızı yedirmeyelim.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Arkadaslar soyle bir fikir geldi aklima pdf faturayi duzenleyip imeil yazan yere aldiginiz telefonun imeilini yazdiginiz zaman bunu vergi indirimine yollafiginiz zaman aceba faturada sahtecilige girermi ? Normalde x firmalarinin dolduracagi imeil alanini biz doldurmus oluyoruz...
Faturayı online sorgulama yapıyorlar sisteme sen yüklemiyosun girer o yüzden
 
Status
Bu konu kilitlenmiştir.
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
920,889
Mesajlar
8,421,562
Üyeler
142,834
Son üye
shut
Top Bottom