Ücretsiz değişim yapalım diyortemsilci yeni fatura çıkacakmış öyle faturada değişim ibaresi yer alır mı acaba? Yeni urun satın almış gibi fatura çıkacakmış bilgisi olan var mı paylaşırsa çok sevinirim
Ücretsiz değişim yapalım diyortemsilci yeni fatura çıkacakmış öyle faturada değişim ibaresi yer alır mı acaba? Yeni urun satın almış gibi fatura çıkacakmış bilgisi olan var mı paylaşırsa çok sevinirim
Ücretsiz değişim yapalım diyortemsilci yeni fatura çıkacakmış öyle faturada değişim ibaresi yer alır mı acaba? Yeni urun satın almış gibi fatura çıkacakmış bilgisi olan var mı paylaşırsa çok sevinirim
Öğrenciler olarak devletimizin bize sunduğu Genç Teknoloji Destek yardımından yararlanmak için "Amazon.com.tr" adı altındaki internet sitesinden telefon aldık. Ücreti 9499₺ olduğu için vergi indirimi kapsamına giriyordu.
Devletimizin bize sunduğu bu imkandan yararlanabilmemiz için ise faturada IMEI adresi yazması gerekiyor. Ancak "Amazon Türkiye" denilen firmanın kestiği faturaların hiçbirinde IMEI bulunmuyordu. Buna ek olarak kendi internet sitelerindeki bilgide ise şöyle yazıyor: "3 Aralık 2020 tarihinden sonra oluşturulan faturalarda IMEI numaranız satın aldığınız cihaza ait faturanın “Mal/Hizmet Cins” bölümünde yer alır." İnternet sitelerinde bile böyle yazmasına rağmen faturalarda IMEI yazmaması bu firmanın sözünde durmadığı ve müşteriyi yanıltıcı beyan verdiği anlamına gelir.
Sadece bu da yeterli değil, birden fazla kez müşteri hizmetleriyle konuşma gerçekleştirdiğimizde hepsinin farklı tarihlerde sorunun çözüleceğini iletmesi, bu sorunun aslında çözülemeyeceğini belirtir. Amazon Türkiye'nin ellerinde herhangi bir net tarih olmaması, iade süresinin bitimine az kalması, Genç Teknoloji Destek kampanyasının yakın zamanda bitme ihtimalini göz önüne alırsak bu durum biz öğrencileri mağdur etmektedir. Faturaların yeniden düzenlenmesi ve eksik fatura kesilmesi hususunda "Amazon Türkiye Perakende Hizmetleri Limited Şirketi"ne gerekli uyarıları yapmanızı rica ve temenni ederiz.
Lütfen öğrencilerin sesini duyun ve bu olaya el atın. Gereğinin yapılmasını arz ederim.
Arkadaşlar lütfen şu metni yazıp cimere hazine ve maliye bakanlığına şikayet edin. Bu resmi de ekleyin. Ne kadar çok kişi yaparsa çözülme olasılığı o kadar yükselir.
Öğrenciler olarak devletimizin bize sunduğu Genç Teknoloji Destek yardımından yararlanmak için "Amazon.com.tr" adı altındaki internet sitesinden telefon aldık. Ücreti 9499₺ olduğu için vergi indirimi kapsamına giriyordu.
Devletimizin bize sunduğu bu imkandan yararlanabilmemiz için ise faturada IMEI adresi yazması gerekiyor. Ancak "Amazon Türkiye" denilen firmanın kestiği faturaların hiçbirinde IMEI bulunmuyordu. Buna ek olarak kendi internet sitelerindeki bilgide ise şöyle yazıyor: "3 Aralık 2020 tarihinden sonra oluşturulan faturalarda IMEI numaranız satın aldığınız cihaza ait faturanın “Mal/Hizmet Cins” bölümünde yer alır." İnternet sitelerinde bile böyle yazmasına rağmen faturalarda IMEI yazmaması bu firmanın sözünde durmadığı ve müşteriyi yanıltıcı beyan verdiği anlamına gelir.
Sadece bu da yeterli değil, birden fazla kez müşteri hizmetleriyle konuşma gerçekleştirdiğimizde hepsinin farklı tarihlerde sorunun çözüleceğini iletmesi, bu sorunun aslında çözülemeyeceğini belirtir. Amazon Türkiye'nin ellerinde herhangi bir net tarih olmaması, iade süresinin bitimine az kalması, Genç Teknoloji Destek kampanyasının yakın zamanda bitme ihtimalini göz önüne alırsak bu durum biz öğrencileri mağdur etmektedir. Faturaların yeniden düzenlenmesi ve eksik fatura kesilmesi hususunda "Amazon Türkiye Perakende Hizmetleri Limited Şirketi"ne gerekli uyarıları yapmanızı rica ve temenni ederiz.
Lütfen öğrencilerin sesini duyun ve bu olaya el atın. Gereğinin yapılmasını arz ederim.
Arkadaşlar lütfen şu metni yazıp cimere hazine ve maliye bakanlığına şikayet edin. Bu resmi de ekleyin. Ne kadar çok kişi yaparsa çözülme olasılığı o kadar yükselir.
Cimer başvurum bitti, Tüketici hakem heyetinde de ayıp oranında bedel indirimi için başvurumu yaptım.
6502 sayılı TKHK m. 8/1’de bulunan karara göre Amazon.com.tr bana ayıplı mal satmıştır. Ayıplı maldan hak kazanacağım vergi indirimini Amazon.com.tr yüzünden alamamışımdır.
13 Kasım 2023 tarihinde Amazon.com.tr üzerinden, Amazon.com.tr satıcısından 9499TL fiyatına satın almış olduğum SAMSUNG Galaxy A34 5G 128GB telefonumun faturasında, IMEI bilgilerinin Amazon.com.tr sitesinde faturada bulunacağı belirtilmesine rağmen IMEI bilgisinin faturada yazmaması sebebiyle Türkiye Cumhuriyeti Devletinin bizlere sunduğu Genç Teknolojik Destek Kampanyası'ndaki "Faturada IMEI bulunması gereklidir." koşulunu sağlayamamaktayım. 9500TL fiyatın altında satın aldıkları cep telefonlarının %44.44'ünün devlet tarafından iade edileceği resmi gazetede ilan edilmiştir. Fatura kesim tarihi benim yararlanmam için yeterliydi. Fakat Amazon.com.tr bir çok kez kendileriyle gerek telefon, gerek canlı sohbet ile bir çok kez iletişime geçmeme, bana 72 saat içerisinde eklenecektir yazmalarına, fatura tarihinin değişmeyeceğini belirtmelerine, bizleri mağdur etmeyeceklerini belirtmelerine rağmen bu konuyu çözüme ulaştırmamışlar. Sürekli oyalamaya ve geçiştirmeye yönelik cevaplar vermişlerdir. Ben de kendilerine güvenerek telefonu iade etmedim ve faturaya IMEI'nin eklenmesini bekledim. En son olarak bana 30 Kasım 2023 tarihinde net ve %100 bir şekilde bu durumun çözüleceği bilgisi verilmiştir. Fakat her şeye rağmen bu sorun hala çözülmemiştir. Amazon IMEI bilgisi eklememesi halinde Teknolojik Destek Kampanyası'ndan yararlanma hakkımın gasp edileceğini, dolayısıyla bu sorumluluğu Amazon.com.tr'nin üstlenmesi gerektiğini ve Türkiye Cumhuriyeti'nin bana sağlamış olduğu Nihai satış bedelinin %44.44 'ünün Amazon.com.tr tarafından karşılanmasını, dolayısıyla ayıp oranında bedel indirimi talep etmekteyim.
Cimer başvurum bitti, Tüketici hakem heyetinde de ayıp oranında bedel indirimi için başvurumu yaptım.
6502 sayılı TKHK m. 8/1’de bulunan karara göre Amazon.com.tr bana ayıplı mal satmıştır. Ayıplı maldan hak kazanacağım vergi indirimini Amazon.com.tr yüzünden alamamışımdır.
13 Kasım 2023 tarihinde Amazon.com.tr üzerinden, Amazon.com.tr satıcısından 9499TL fiyatına satın almış olduğum SAMSUNG Galaxy A34 5G 128GB telefonumun faturasında, IMEI bilgilerinin Amazon.com.tr sitesinde faturada bulunacağı belirtilmesine rağmen IMEI bilgisinin faturada yazmaması sebebiyle Türkiye Cumhuriyeti Devletinin bizlere sunduğu Genç Teknolojik Destek Kampanyası'ndaki "Faturada IMEI bulunması gereklidir." koşulunu sağlayamamaktayım. 9500TL fiyatın altında satın aldıkları cep telefonlarının %44.44'ünün devlet tarafından iade edileceği resmi gazetede ilan edilmiştir. Fatura kesim tarihi benim yararlanmam için yeterliydi. Fakat Amazon.com.tr bir çok kez kendileriyle gerek telefon, gerek canlı sohbet ile bir çok kez iletişime geçmeme, bana 72 saat içerisinde eklenecektir yazmalarına, fatura tarihinin değişmeyeceğini belirtmelerine, bizleri mağdur etmeyeceklerini belirtmelerine rağmen bu konuyu çözüme ulaştırmamışlar. Sürekli oyalamaya ve geçiştirmeye yönelik cevaplar vermişlerdir. Ben de kendilerine güvenerek telefonu iade etmedim ve faturaya IMEI'nin eklenmesini bekledim. En son olarak bana 30 Kasım 2023 tarihinde net ve %100 bir şekilde bu durumun çözüleceği bilgisi verilmiştir. Fakat her şeye rağmen bu sorun hala çözülmemiştir. Amazon IMEI bilgisi eklememesi halinde Teknolojik Destek Kampanyası'ndan yararlanma hakkımın gasp edileceğini, dolayısıyla bu sorumluluğu Amazon.com.tr'nin üstlenmesi gerektiğini ve Türkiye Cumhuriyeti'nin bana sağlamış olduğu Nihai satış bedelinin %44.44 'ünün Amazon.com.tr tarafından karşılanmasını, dolayısıyla ayıp oranında bedel indirimi talep etmekteyim.
ARKADAŞLAR BU SAATTEN SONRA MÜŞTERİ HİZMETLİSİ İLE GÖRÜŞMEYE GEREK YOK BİZİ CİDDİYE ALMALARI İÇİN TÜKETİCİ HAKEM HEYETİ VE CİMER'E ŞİKAYETTE BULUNMAMIZ GEREKİYOR. 2 DAKİKANIZI AYIRIN VE LÜTFEN ŞİKAYETTE BULUNUN. CİMERDEN HAZİNE VE MALİYE BAKANLIĞINA (FATURA SORUNU SEBEBİYLE) TÜKETİCİ HAKEM HEYETİNDE DE UYUŞMAZLIK TUTARI 4221₺ (İADE ALACAĞIMIZ TUTAR) VE UYUŞMAZLIK BELGESİ DE AMAZONUN VAADETTİĞİ IMEI YAZAR BİLGİSİ VE FATURADA İMEİNİN YAZMAMASI. BU TÜKETİCİYİ YANILTAN BİR BEYAN OLDUĞU İÇİN İADE TUTARINI AMAZON DAHİ ÖDEYEBİLİR.
Cimere:
Öğrenciler olarak devletimizin bize sunduğu Genç Teknoloji Destek yardımından yararlanmak için "Amazon.com.tr" adı altındaki internet sitesinden telefon aldık. Ücreti 9499₺ olduğu için vergi indirimi kapsamına giriyordu.
Devletimizin bize sunduğu bu imkandan yararlanabilmemiz için ise faturada IMEI adresi yazması gerekiyor. Ancak "Amazon Türkiye" denilen firmanın kestiği faturaların hiçbirinde IMEI bulunmuyordu. Buna ek olarak kendi internet sitelerindeki bilgide ise şöyle yazıyor: "3 Aralık 2020 tarihinden sonra oluşturulan faturalarda IMEI numaranız satın aldığınız cihaza ait faturanın “Mal/Hizmet Cins” bölümünde yer alır." İnternet sitelerinde bile böyle yazmasına rağmen faturalarda IMEI yazmaması bu firmanın sözünde durmadığı ve müşteriyi yanıltıcı beyan verdiği anlamına gelir.
Sadece bu da yeterli değil, birden fazla kez müşteri hizmetleriyle konuşma gerçekleştirdiğimizde hepsinin farklı tarihlerde sorunun çözüleceğini iletmesi, bu sorunun aslında çözülemeyeceğini belirtir. Amazon Türkiye'nin ellerinde herhangi bir net tarih olmaması, iade süresinin bitimine az kalması, Genç Teknoloji Destek kampanyasının yakın zamanda bitme ihtimalini göz önüne alırsak bu durum biz öğrencileri mağdur etmektedir. Faturaların yeniden düzenlenmesi ve eksik fatura kesilmesi hususunda "Amazon Türkiye Perakende Hizmetleri Limited Şirketi"ne gerekli uyarıları yapmanızı rica ve temenni ederiz.
Lütfen öğrencilerin sesini duyun ve bu olaya el atın. Gereğinin yapılmasını arz ederim.
-İsim Soyisim
Tüketici hakem heyetine:
6502 sayılı TKHK m. 8/1’de bulunan karara göre Amazon.com.tr bana ayıplı mal satmıştır. Ayıplı maldan hak kazanacağım vergi indirimini Amazon.com.tr yüzünden alamamışımdır.
13 Kasım 2023 tarihinde Amazon.com.tr üzerinden, Amazon.com.tr satıcısından 9499TL fiyatına satın almış olduğum SAMSUNG Galaxy A34 5G 128GB telefonumun faturasında, IMEI bilgilerinin Amazon.com.tr sitesinde faturada bulunacağı belirtilmesine rağmen IMEI bilgisinin faturada yazmaması sebebiyle Türkiye Cumhuriyeti Devletinin bizlere sunduğu Genç Teknolojik Destek Kampanyası'ndaki "Faturada IMEI bulunması gereklidir." koşulunu sağlayamamaktayım. 9500TL fiyatın altında satın aldıkları cep telefonlarının %44.44'ünün devlet tarafından iade edileceği resmi gazetede ilan edilmiştir. Fatura kesim tarihi benim yararlanmam için yeterliydi. Fakat Amazon.com.tr bir çok kez kendileriyle gerek telefon, gerek canlı sohbet ile bir çok kez iletişime geçmeme, bana 72 saat içerisinde eklenecektir yazmalarına, fatura tarihinin değişmeyeceğini belirtmelerine, bizleri mağdur etmeyeceklerini belirtmelerine rağmen bu konuyu çözüme ulaştırmamışlar. Sürekli oyalamaya ve geçiştirmeye yönelik cevaplar vermişlerdir. Ben de kendilerine güvenerek telefonu iade etmedim ve faturaya IMEI'nin eklenmesini bekledim. En son olarak bana 30 Kasım 2023 tarihinde net ve %100 bir şekilde bu durumun çözüleceği bilgisi verilmiştir. Fakat her şeye rağmen bu sorun hala çözülmemiştir. Amazon IMEI bilgisi eklememesi halinde Teknolojik Destek Kampanyası'ndan yararlanma hakkımın gasp edileceğini, dolayısıyla bu sorumluluğu Amazon.com.tr'nin üstlenmesi gerektiğini ve Türkiye Cumhuriyeti'nin bana sağlamış olduğu Nihai satış bedelinin %44.44 'ünün Amazon.com.tr tarafından karşılanmasını, dolayısıyla ayıp oranında bedel indirimi talep etmekteyim.
Arkadaslar soyle bir fikir geldi aklima pdf faturayi duzenleyip imeil yazan yere aldiginiz telefonun imeilini yazdiginiz zaman bunu vergi indirimine yollafiginiz zaman aceba faturada sahtecilige girermi ? Normalde x firmalarinin dolduracagi imeil alanini biz doldurmus oluyoruz...
ARKADAŞLAR BU SAATTEN SONRA MÜŞTERİ HİZMETLİSİ İLE GÖRÜŞMEYE GEREK YOK BİZİ CİDDİYE ALMALARI İÇİN TÜKETİCİ HAKEM HEYETİ VE CİMER'E ŞİKAYETTE BULUNMAMIZ GEREKİYOR. 2 DAKİKANIZI AYIRIN VE LÜTFEN ŞİKAYETTE BULUNUN. CİMERDEN HAZİNE VE MALİYE BAKANLIĞINA (FATURA SORUNU SEBEBİYLE) TÜKETİCİ HAKEM HEYETİNDE DE UYUŞMAZLIK TUTARI 4221₺ (İADE ALACAĞIMIZ TUTAR) VE UYUŞMAZLIK BELGESİ DE AMAZONUN VAADETTİĞİ IMEI YAZAR BİLGİSİ VE FATURADA İMEİNİN YAZMAMASI. BU TÜKETİCİYİ YANILTAN BİR BEYAN OLDUĞU İÇİN İADE TUTARINI AMAZON DAHİ ÖDEYEBİLİR.
Cimere:
Öğrenciler olarak devletimizin bize sunduğu Genç Teknoloji Destek yardımından yararlanmak için "Amazon.com.tr" adı altındaki internet sitesinden telefon aldık. Ücreti 9499₺ olduğu için vergi indirimi kapsamına giriyordu.
Devletimizin bize sunduğu bu imkandan yararlanabilmemiz için ise faturada IMEI adresi yazması gerekiyor. Ancak "Amazon Türkiye" denilen firmanın kestiği faturaların hiçbirinde IMEI bulunmuyordu. Buna ek olarak kendi internet sitelerindeki bilgide ise şöyle yazıyor: "3 Aralık 2020 tarihinden sonra oluşturulan faturalarda IMEI numaranız satın aldığınız cihaza ait faturanın “Mal/Hizmet Cins” bölümünde yer alır." İnternet sitelerinde bile böyle yazmasına rağmen faturalarda IMEI yazmaması bu firmanın sözünde durmadığı ve müşteriyi yanıltıcı beyan verdiği anlamına gelir.
Sadece bu da yeterli değil, birden fazla kez müşteri hizmetleriyle konuşma gerçekleştirdiğimizde hepsinin farklı tarihlerde sorunun çözüleceğini iletmesi, bu sorunun aslında çözülemeyeceğini belirtir. Amazon Türkiye'nin ellerinde herhangi bir net tarih olmaması, iade süresinin bitimine az kalması, Genç Teknoloji Destek kampanyasının yakın zamanda bitme ihtimalini göz önüne alırsak bu durum biz öğrencileri mağdur etmektedir. Faturaların yeniden düzenlenmesi ve eksik fatura kesilmesi hususunda "Amazon Türkiye Perakende Hizmetleri Limited Şirketi"ne gerekli uyarıları yapmanızı rica ve temenni ederiz.
Lütfen öğrencilerin sesini duyun ve bu olaya el atın. Gereğinin yapılmasını arz ederim.
-İsim Soyisim
Tüketici hakem heyetine:
6502 sayılı TKHK m. 8/1’de bulunan karara göre Amazon.com.tr bana ayıplı mal satmıştır. Ayıplı maldan hak kazanacağım vergi indirimini Amazon.com.tr yüzünden alamamışımdır.
13 Kasım 2023 tarihinde Amazon.com.tr üzerinden, Amazon.com.tr satıcısından 9499TL fiyatına satın almış olduğum SAMSUNG Galaxy A34 5G 128GB telefonumun faturasında, IMEI bilgilerinin Amazon.com.tr sitesinde faturada bulunacağı belirtilmesine rağmen IMEI bilgisinin faturada yazmaması sebebiyle Türkiye Cumhuriyeti Devletinin bizlere sunduğu Genç Teknolojik Destek Kampanyası'ndaki "Faturada IMEI bulunması gereklidir." koşulunu sağlayamamaktayım. 9500TL fiyatın altında satın aldıkları cep telefonlarının %44.44'ünün devlet tarafından iade edileceği resmi gazetede ilan edilmiştir. Fatura kesim tarihi benim yararlanmam için yeterliydi. Fakat Amazon.com.tr bir çok kez kendileriyle gerek telefon, gerek canlı sohbet ile bir çok kez iletişime geçmeme, bana 72 saat içerisinde eklenecektir yazmalarına, fatura tarihinin değişmeyeceğini belirtmelerine, bizleri mağdur etmeyeceklerini belirtmelerine rağmen bu konuyu çözüme ulaştırmamışlar. Sürekli oyalamaya ve geçiştirmeye yönelik cevaplar vermişlerdir. Ben de kendilerine güvenerek telefonu iade etmedim ve faturaya IMEI'nin eklenmesini bekledim. En son olarak bana 30 Kasım 2023 tarihinde net ve %100 bir şekilde bu durumun çözüleceği bilgisi verilmiştir. Fakat her şeye rağmen bu sorun hala çözülmemiştir. Amazon IMEI bilgisi eklememesi halinde Teknolojik Destek Kampanyası'ndan yararlanma hakkımın gasp edileceğini, dolayısıyla bu sorumluluğu Amazon.com.tr'nin üstlenmesi gerektiğini ve Türkiye Cumhuriyeti'nin bana sağlamış olduğu Nihai satış bedelinin %44.44 'ünün Amazon.com.tr tarafından karşılanmasını, dolayısıyla ayıp oranında bedel indirimi talep etmekteyim.
Arkadaşlar son şansımız artık bu. 5bin TL'ye a34 alacağız. Ki m34 indirimi de bitti artık. Cidden 2 dakikanızı almaz. Bugün aynı metinle başvurun ne kadar çok olursa o kadar iyi. Hakkımızı yedirmeyelim.
Arkadaslar soyle bir fikir geldi aklima pdf faturayi duzenleyip imeil yazan yere aldiginiz telefonun imeilini yazdiginiz zaman bunu vergi indirimine yollafiginiz zaman aceba faturada sahtecilige girermi ? Normalde x firmalarinin dolduracagi imeil alanini biz doldurmus oluyoruz...