cureshoot
80+
- Katılım
- 7 Nisan 2020
- Mesajlar
- 308
- Reaksiyon skoru
- 108
herkese selamlar .. sırf markalarına güvenmediğim için gigabyte saphire gibi markaların ekran kartlarını kullanmaya korkuyorm ? sizce kullanılırmı mesela sapphire rx 570 nitro hoşuma gidiyor ama dandikmi güzelmi hiç bi fikrim yok