🔥İndirim SAPPHIRE RX 6700 XT 9999TL 🔥🔥

cagdascelebi

80+ Bronze
Katılım
9 Ocak 2021
Mesajlar
1,413
Reaksiyon skoru
803
aynı paraya 4060 varken ndivia tercih edilir ben bunlar ucuz sanıyodum performansa göre
 
hocam 6700xt artık alınmaması gereken bir kart saf performans olarak güçlü olsada frame generation dlss 3 fsr 3 gibi teknolojileri sunamıyor. diyeceksiniz ki ben valo cs oynuyorum rtx 4060 400 fps aşşası vermez 360hz monitör ile de oynatır hatta unlost fps atrttırma ile 600 ü de görürsünüz.
 
ha fiyatı şaaaak 6KEEE olar o zaman al
 
bu dönemde sıfır ekran kartı alınmaz çok pahalı 2.el 7-8 aylık 6900xt ler 11-12k
 
hocam 6700xt artık alınmaması gereken bir kart saf performans olarak güçlü olsada frame generation dlss 3 fsr 3 gibi teknolojileri sunamıyor. diyeceksiniz ki ben valo cs oynuyorum rtx 4060 400 fps aşşası vermez 360hz monitör ile de oynatır hatta unlost fps atrttırma ile 600 ü de görürsünüz.
Ne alınabilir peki
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,662
Mesajlar
11,069,391
Üyeler
197,954
Son üye
jesusspeed
Geri
Top