Sigara kullanıyorum ailem bilmiyor

EmreOFLU

80+
Katılım
4 Ağustos 2022
Mesajlar
268
Reaksiyon skoru
92
Sigara kullanıyorum ailem bilmiyor yarın'da burun ameliayatım var. Annem ve ablam tiroid kanseri sıkıntılı bir durum sigara içtiğimi söylemek istemiyorum onlara. ablamla girdim antezi doktorun yanına sigara kullanmadığımı söyledim bir sıkıntı olur mu? Eğer söylersem annem ve ablam çok üzülecek. Babam vefat ettiği için aileme abimle ben bakıyorum. 27 yaşındayım tedirginim biraz. Yardımcı olursanız sevinirim nasıl söyleyebilrim aneztezi doktoruna. sigara içtiğimi.
 
Sigara kullanıyorum ailem bilmiyor yarın'da burun ameliayatım var. Annem ve ablam tiroid kanseri sıkıntılı bir durum sigara içtiğimi söylemek istemiyorum onlara. ablamla girdim antezi doktorun yanına sigara kullanmadığımı söyledim bir sıkıntı olur mu? Eğer söylersem annem ve ablam çok üzülecek. Babam vefat ettiği için aileme abimle ben bakıyorum. 27 yaşındayım tedirginim biraz. Yardımcı olursanız sevinirim nasıl söyleyebilrim aneztezi doktoruna. sigara içtiğimi.
Hocam doktora yalnızken sorun, daha önce böyle şeyler yaşamıştır büyük ihtimalle, kendi tecrübesini size aktarır.
Eğer forumda tecrübesi olanlar varsa da umarım konuyu görürler
 
hocam 27 yaşındasınız muhtemelen zaten aileniz biliyordur anestezi doktorunun yanına tek gidip ben size söylemedim ablam vardı yanımda diyip söyleyin içtiğinizi
 
Doktorla tek görüşün söyleyin.
 
bilmiyorum çokta korkuyorum bu duruma hiçte öğrenmelerini istemiyorum. Haftada 1 paket bitiyor malbora touch blue kullanıyorum. az içiyorum
 
Sigara içen burun ameliyatına giren tanıdıklarım oldu bı sorun yasamadilar. Koku falan almadılar mı üstünde yakalanmamişsin hiç 😄
 
hocam 27 yaşındasınız muhtemelen zaten aileniz biliyordur anestezi doktorunun yanına tek gidip ben size söylemedim ablam vardı yanımda diyip söyleyin içtiğinizi
Katılıyorum içen insanı anlamamak imkansız gibi bir şey o kokuyu sen almıyorsun ama kullanmayan bir kişi direkt alır.
 
öğrenirler diyelimki öğrenmedi doktorda içmeye devam edersne illaki öğrenirler
 
Sigara içen burun ameliyatına giren tanıdıklarım oldu bı sorun yasamadilar. Koku falan almadılar mı üstünde yakalanmamişsin hiç 😄
çok dikkatliyim, sakız kullanıyorum ve kolanya taşıyorum yanımda. Diş sağlıgımıda önem veriyorum üstüme dikkat ediyorum sigara içtiğimde.
 
Çok garip en az 10 yıldır içiyondur hocam sen

Okullarda bile artık üstüne parfüm şişesi bile boşaltsa biri fark ediyor hocalar yanından geçince bok gibi kokusu geliyor zaten xd
 
Acaba şey diyorum sedyedeyken söylesem olur mu? aklıma hiç bir şey gelmiyor şu an durdum.
 
bilmiyorum çokta korkuyorum bu duruma hiçte öğrenmelerini istemiyorum. Haftada 1 paket bitiyor malbora touch blue kullanıyorum. az içiyorum
Doktora yalnızken belirtin bence bir şey olmaz sigara kullanımı kan testi ve akciger grafisinde belli oluyor diyebiliyorum. Ailenizi sigara içtiğinizi söylemenizi öneririm ne kadar üzülecek de olsalar sizin söylemeniz daha iyi olur ilerde içtiğinizi anlarlarsa daha çok üzülürler belki de zaten içtiğinizi anlamışlardır
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,319
Mesajlar
11,075,955
Üyeler
198,104
Son üye
Keivath
Geri
Top