Sınavlar Başlıyormuş Doğru mu

ben bu günden sonra çalışmaya başlayacağım zaten yetiştiremem konuları en azından 1-2 bir şey öğreneyimde yaparım
 
Bizim sınavlar 3 mayısta başlıyo bide bayramdan sonra var ne yazıkki erteleme haberleri görmedim geçmiş olsun liseliler şimdiden
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

16 sına ertelencek sonra bayram diye ve 1 ay kaldı zaten diye kapatacaklar şimdi erteliyorlarki millet çalıssı
Öyle bişey olmayacak ne yazıkki
 
1619420441504.png

1619420526758.png


Hmm... Tam sınava layık.
 
Geri
Top