Çözüldü✓ Sinerji.com REZİLLİĞİ!

siz hayatınızda iade işlemi yaptınız mı ? sen iadeyi gönderirsin, incelerler kullanıcı hatası ya da kargo hatası derler? hiçbir prosedür bilmiyorsunuz la ajkhasjkdsa
Ya abi göndersen inceleseler ne olacak? Bunun nerede kırıldığını nereden bilecek adamlar bu nasıl bi mantık ya. Sıfır kapalı kutu ürünü vermişler işte bunun kutusunu açarken video almadıysan nasıl hasar gördüğünü anlama şansın yok. Sabaha kadar inceleseler de boş
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Haklısın o konuda evet ama dediğim gibi ürünü gördükten sonra mail attım direkt video çekmedim o konuda evet haklısın.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Üründe herhangi bir düşme veya bir yere sürtme de olmadı yani olsa burada söylerim burda saklayacak bir şeyim yok görür görmez fotoğraf ile mail attım tek eksik video çekmedim.
Ben siz çizdiniz demiyorum hocam zaten ama karşı taraf bunu bilemez işte
 
Ya abi göndersen inceleseler ne olacak? Bunun nerede kırıldığını nereden bilecek adamlar bu nasıl bi mantık ya. Sıfır kapalı kutu ürünü vermişler işte bunun kutusunu açarken video almadıysan nasıl hasar gördüğünü anlama şansın yok. Sabaha kadar inceleseler de boş
belli sen hiç alışveriş yapmamış ya da aldığın üründe sorun olmayacak kadar şanslı birisisin, 1 kez bile iade yapsan prosedürü bilirdin
 
Ya abi göndersen inceleseler ne olacak? Bunun nerede kırıldığını nereden bilecek adamlar bu nasıl bi mantık ya. Sıfır kapalı kutu ürünü vermişler işte bunun kutusunu açarken video almadıysan nasıl hasar gördüğünü anlama şansın yok. Sabaha kadar inceleseler de boş
Olayı anlatmak için yorum yazdım ve kaba dil içermeyen her yorumu objektif şekilde okuyup yazanlara teşekkür ettim/ ediyorum. Ama bazı arkadaşlar sanırım konuşmayı bilmiyor.
 
belli sen hiç alışveriş yapmamış ya da aldığın üründe sorun olmayacak kadar şanslı birisisin, 1 kez bile iade yapsan prosedürü bilirdin
Bak hala prosedür diyosun kafayı yiycem şimdi 🤣🤣🤣
 
Arkadaşlar ben geçen hafta sinerji üzerinden bir alışveriş yaptım kulaklık satın aldım, ürün paketini açtıktan sonra üzerinde bir çizik fark ettim. Çoğunuz umursamaz bile çünkü kullanıma engel değil fakat sıfır aldığım bir üründe ben çizik kabul edemem.
Site üzerinden ilk başta mail attım ve bana iade talep formu göndermemi istediler bende gönderdim. Daha sonra ürün açıldığı için arıza destek formu açın dediler onu da yaptım, daha sonra beni oradan da iade talep formuna tekrar yönlendirdiler döngüye soktular resmen.
Daha sonra bende marka ile iletişime geçtim fakat onlarda ürün arızalı değilse aldığınız yer ile halledeceksiniz dedi ve şimdi de Sinerji bana ürünü sizin çizdiğinizi anlayamıyoruz iade kabul etmiyoruz dedi. Ürünü daha bu cuma aldım ve maili ertesi sabah attım. Şimdi de THH başvuruda bulunacağım fakat ne olur bilmem. (Daha önce başvurmuş bilen kişiler yazıp yardım ederse sevinirim.)
Bir şey alırken sizinde fikriniz olsun diye buraya yazdım, ürün açarken VİDEO KAYDINA ALMAK ZORUNDAYMIŞIZ. aklınızda bulunsun :)
Ürünü çizmişsin iade etmeye çalışıyosun şaka gibi doğru olanı yapmış sinerji biz nerden bilelim senin zarar vermediğini ürüne.
 
Ürünü çizmişsin iade etmeye çalışıyosun şaka gibi doğru olanı yapmış sinerji biz nerden bilelim senin zarar vermediğini ürüne.
Burada hiçbir kanıt olmayacağı için doğru söylüyorum dostum, ürünü çizmedim :D Allaha şükür bu şerefsizliği yapacak kadar düşmedim.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Ürünü çizmişsin iade etmeye çalışıyosun şaka gibi doğru olanı yapmış sinerji biz nerden bilelim senin zarar vermediğini ürüne.
Ayrıca THH başvurmaktan da vazgeçtim zaten.
 
İtopya öyle bir şey mi yapmış?
Technpatda geçen ay açılan bir konusu var hocam onun dışında şahsen yaşayanı da tanıyorum, web sitesinde "hijyen açısından sınırlandırılan kulaklık vb ürünler" diye belirtmişler, hadi kulaklığı yazmışlar madem onu bir miktar anladık ama böyle bir genelleme olabilir mi "vb" nedir :D
 
Technpatda geçen ay açılan bir konusu var hocam onun dışında şahsen yaşayanı da tanıyorum, web sitesinde "hijyen açısından sınırlandırılan kulaklık vb ürünler" diye belirtmişler, hadi kulaklığı yazmışlar madem onu bir miktar anladık ama böyle bir genelleme olabilir mi "vb" nedir :D
Sistem almayı düşünüyordum bende. Bir kaç şikayet daha gördüm, vazgeçtim. Bildiğiniz başka güvenilir bir site varmı?
 
Sistem almayı düşünüyordum bende. Bir kaç şikayet daha gördüm, vazgeçtim. Bildiğiniz başka güvenilir bir site varmı?
İncehesaptan aldım ben sistemi yeni aldım öneririm.
 
kulaklıklarda iade alırken firmalar yan çiziyor sürekli hijyen ürünü diye umarım çözersin
 
kulaklıklarda iade alırken firmalar yan çiziyor sürekli hijyen ürünü diye umarım çözersin
Çözmemeye karar verdim ve tekrar ürün almayacağım ordan + olarak soranlara da bu durumu anlatıp da almalarını söylerim.
 
Ben her aldığım ürünü video almak için mi uğraşacağım ? nereden bilebilirim üründe böyle bir şey olacağını hangi maddede alıcı ürünü videoya alarak açmak zorunda yazıyor ? 14 gün içinde KOŞULSUZ ŞARTSIZ iade var yazmayı biliyorlar ama ?
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


İlk onu düşündüm fakat oraya vardığında üründe çiziği görüp bunu çizmişsiniz iadeyi reddediyoruz diyebilirler diye söyledim.
İyide adam nerden bilecek senin çizmediğini uğraşmamak için her türlü kayıt almak lazım.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,172,868
Mesajlar
10,571,251
Üyeler
186,255
Son üye
bilaldrsngl
Geri
Top