Çözüldü✓ Sinerji.com REZİLLİĞİ!

Anayasada kulak üstü kulaklıkların hijyenik ürün kategorisine dahil olduğunu belirten bir madde yok, bu firmaların yasal dayanağı olmadan kendi kendine belirlediği bir durum, google'da aratırsanız zaten farklı forumlarda birçok konu var buna benzer, kulak içi olsaydı durum biraz daha farklı

Ben razer blackshark v2 aldım zamanında hepsiburada'dan ve hiçbir sorun yaşamadan iade ettim

Firmalara kalırsa mouse'a da hijyen ürünü muamelesi yapıp iade kabul etmeyen var (itopya örnek)
Bana da hijyen ürünü falan filan söylemişlerdi.
 
mesafeli satış sözleşmelerinde en küçük detaya kadar firma yandaşı
Değil, kanuna aykırı yapılamaz.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

50 60 şikayet geliyor ve biz bunların %87 sini kazanıyoruz
Şikayetin nesini kazanıyorsunuz? Tüketici hakem heyeti başvurularının %87'sini kazanıyorsanız hukuk biriminizi öpücükle tebrik etmeniz lazım.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

çoğu firmada öncelikle hijyenik ürün olduğu için iade alınmaz
Uydurma ve kanuni dayanağı olmayan bir prensip.
 
Ben her aldığım ürünü video almak için mi uğraşacağım ? nereden bilebilirim üründe böyle bir şey olacağını hangi maddede alıcı ürünü videoya alarak açmak zorunda yazıyor ? 14 gün içinde KOŞULSUZ ŞARTSIZ iade var yazmayı biliyorlar ama ?
Hiç bir yerde KOŞULSUZ ŞARTSIZ iade yazmıyor bir yerlerinden kanun uydurma la. Bu kadar basit bir işleyişi bile kavrayamıyorsan böyle çok sürünürsün ve ağlamaya devam edersin :D Bildiğin gibi devam et. Sinerjinin hiç bir suçu yok bu olayda. Tüm SUÇ senin. Ürünü açarken videoya bile çekemiyorsan git mağazadan deneyerek al. Kısacası rezillik kendi rezilliğin.
 
Hiç bir yerde KOŞULSUZ ŞARTSIZ iade yazmıyor bir yerlerinden kanun uydurma la. Bu kadar basit bir işleyişi bile kavrayamıyorsan böyle çok sürünürsün ve ağlamaya devam edersin :D Bildiğin gibi devam et. Sinerjinin hiç bir suçu yok bu olayda. Tüm SUÇ senin. Ürünü açarken videoya bile çekemiyorsan git mağazadan deneyerek al. Kısacası rezillik kendi rezilliğin.
Bu nasıl bir konuşma tarzı ben senin yakın arkadaşın mıyım ? ürünü açarken videoya çekmem gerektiği de yazmıyor o zaman sende bir yerlerinden uydurma ? Ürünü açmışım çizik var dedikten sonra anında mail atmışım açar açmaz çizip nereme sokayım kulaklığı iyi misin ? Sokak ağzından çıkan hiç bir lafı kale almıyorum.
 
Hiç bir yerde KOŞULSUZ ŞARTSIZ iade yazmıyor bir yerlerinden kanun uydurma la. Bu kadar basit bir işleyişi bile kavrayamıyorsan böyle çok sürünürsün ve ağlamaya devam edersin :D Bildiğin gibi devam et. Sinerjinin hiç bir suçu yok bu olayda. Tüm SUÇ senin. Ürünü açarken videoya bile çekemiyorsan git mağazadan deneyerek al. Kısacası rezillik kendi rezilliğin.
sinerjinin sahibi falan mısın? tüm suç niye adamın olsun :kekw: :kekw: :kekw:
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

sen iphone 15 aldın diyek, ekran çatlak geldi, video çekmedin diye iade mi almıyorlar yani dediğin saçmalığın elle tutulur yanı yok
 
sinerjinin sahibi falan mısın? tüm suç niye adamın olsun :kekw: :kekw: :kekw:
İlk defa sinerjiden almışım, markayla bir düşmanlığım da yok ki alıp çizip kendimi haklı çıkarmak için THH başvurayım. Alır almaz çiziği fark edip onlara yazmışım hemen, bir de rezillik benimmiş güya. Ne diyelim arkadaş en doğrusunu kendisi yapıyor sanırım her zaman.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

sinerjinin sahibi falan mısın? tüm suç niye adamın olsun :kekw: :kekw: :kekw:
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

sen iphone 15 aldın diyek, ekran çatlak geldi, video çekmedin diye iade mi almıyorlar yani dediğin saçmalığın elle tutulur yanı yok
Ekran çatlak gelmese de arka titanyum kısmında ufak bi çizik olsun ama video çekmedin sen haksızsın :D
 
Senin gibi mağara adamına laf anlatmaya değmeyeceğini düşündüğüm için daha fazla yazmayacağım öyle çizik ürünle kalırsın videoya çekmezsen :D

sinerjinin sahibi falan mısın? tüm suç niye adamın olsun :kekw: :kekw: :kekw:
Herhangi bir yerin sahibi olmaya gerek yok. Koşulsuz şartsız iade diye bir yerinden kanun uyduruyor ve kendi hatasını firmanın REZİLLİĞİ diye konu açıyor. Videoya çekmediği için ürünün çizik geldiğine firmanın İNANMASI GEREKMİYOR. Bu kadar basit. Video çekmezsen satıcının inisiyatifine kalırsın.

THH' ye başvuracakmış bir de :D
 
İlk defa sinerjiden almışım, markayla bir düşmanlığım da yok ki alıp çizip kendimi haklı çıkarmak için THH başvurayım. Alır almaz çiziği fark edip onlara yazmışım hemen, bir de rezillik benimmiş güya. Ne diyelim arkadaş en doğrusunu kendisi yapıyor sanırım her zaman.
arkadaşım monitör almıştı, kutudan çıkarırken adaptörü ekrana düşürüp ekranı küçük biz çatlatmıştı, hemen geri kargoları iade talebi oluşturup ve değişim verdiler. (arkadaşın yaptığı doğru demiyorum yanlış anlamayın)
 
Senin gibi mağara adamına laf anlatmaya değmeyeceğini düşündüğüm için daha fazla yazmayacağım öyle çizik ürünle kalırsın videoya çekmezsen :D


Herhangi bir yerin sahibi olmaya gerek yok. Koşulsuz şartsız iade diye bir yerinden kanun uyduruyor ve kendi hatasını firmanın REZİLLİĞİ diye konu açıyor. Videoya çekmediği için ürünün çizik geldiğine firmanın İNANMASI GEREKMİYOR. Bu kadar basit. Video çekmezsen satıcının inisiyatifine kalırsın.

THH' ye başvuracakmış bir de :D
Mağara adamı diyorsun ama tüm suçu birine yıkıyorsun sadece, üzerine çok üst sınıf bir insan gibi üstten konuşuyorsun ama mağara adamı benim. İyi ki anlatmamışsın daha fazla çünkü kimse dinlemeyecek.
 
sinerjinin sahibi falan mısın? tüm suç niye adamın olsun :kekw: :kekw: :kekw:
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

sen iphone 15 aldın diyek, ekran çatlak geldi, video çekmedin diye iade mi almıyorlar yani dediğin saçmalığın elle tutulur yanı yok
Kanıtın yoksa niye alsınlar? Satıcı nereden bilecek senin kırmadığını? Kendini bi karşı tarafın yerine koyar mısın lütfen. Bu sadece sinerjiyle alakalı bir durum değil.
 
Anayasada kulak üstü kulaklıkların hijyenik ürün kategorisine dahil olduğunu belirten bir madde yok, bu firmaların yasal dayanağı olmadan kendi kendine belirlediği bir durum, google'da aratırsanız zaten farklı forumlarda birçok konu var buna benzer, kulak içi olsaydı durum biraz daha farklı

Ben razer blackshark v2 aldım zamanında hepsiburada'dan ve hiçbir sorun yaşamadan iade ettim

Firmalara kalırsa mouse'a da hijyen ürünü muamelesi yapıp iade kabul etmeyen var (itopya örnek)
İtopya öyle bir şey mi yapmış?
 
Kanıtın yoksa niye alsınlar? Satıcı nereden bilecek senin kırmadığını? Kendini bi karşı tarafın yerine koyar mısın lütfen. Bu sadece sinerjiyle alakalı bir durum değil.
siz hayatınızda iade işlemi yaptınız mı ? sen iadeyi gönderirsin, incelerler kullanıcı hatası ya da kargo hatası derler? hiçbir prosedür bilmiyorsunuz la ajkhasjkdsa
 
Kanıtın yoksa niye alsınlar? Satıcı nereden bilecek senin kırmadığını? Kendini bi karşı tarafın yerine koyar mısın lütfen. Bu sadece sinerjiyle alakalı bir durum değil.
Haklısın o konuda evet ama dediğim gibi ürünü gördükten sonra mail attım direkt video çekmedim o konuda evet haklısın.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Kanıtın yoksa niye alsınlar? Satıcı nereden bilecek senin kırmadığını? Kendini bi karşı tarafın yerine koyar mısın lütfen. Bu sadece sinerjiyle alakalı bir durum değil.
Üründe herhangi bir düşme veya bir yere sürtme de olmadı yani olsa burada söylerim burda saklayacak bir şeyim yok görür görmez fotoğraf ile mail attım tek eksik video çekmedim.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,172,910
Mesajlar
10,571,575
Üyeler
186,262
Son üye
uhmets
Geri
Top