Neler Yeni

Çözüldü✓ Sinerji.com REZİLLİĞİ!

uzayalkan

80+
Katılım
18 Mart 2023
Mesajlar
369
Dahası  
Reaksiyon skoru
80
İsim
Uzay Alkan
Discord
ρredator#1881
Arkadaşlar ben geçen hafta sinerji üzerinden bir alışveriş yaptım kulaklık satın aldım, ürün paketini açtıktan sonra üzerinde bir çizik fark ettim. Çoğunuz umursamaz bile çünkü kullanıma engel değil fakat sıfır aldığım bir üründe ben çizik kabul edemem.
Site üzerinden ilk başta mail attım ve bana iade talep formu göndermemi istediler bende gönderdim. Daha sonra ürün açıldığı için arıza destek formu açın dediler onu da yaptım, daha sonra beni oradan da iade talep formuna tekrar yönlendirdiler döngüye soktular resmen.
Daha sonra bende marka ile iletişime geçtim fakat onlarda ürün arızalı değilse aldığınız yer ile halledeceksiniz dedi ve şimdi de Sinerji bana ürünü sizin çizdiğinizi anlayamıyoruz iade kabul etmiyoruz dedi. Ürünü daha bu cuma aldım ve maili ertesi sabah attım. Şimdi de THH başvuruda bulunacağım fakat ne olur bilmem. (Daha önce başvurmuş bilen kişiler yazıp yardım ederse sevinirim.)
Bir şey alırken sizinde fikriniz olsun diye buraya yazdım, ürün açarken VİDEO KAYDINA ALMAK ZORUNDAYMIŞIZ. aklınızda bulunsun :)
 

uzayalkan

80+
Katılım
18 Mart 2023
Mesajlar
369
Dahası  
Reaksiyon skoru
80
İsim
Uzay Alkan
Discord
ρredator#1881
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3

Zadnr

80+
Katılım
18 Kasım 2022
Mesajlar
294
Dahası  
Reaksiyon skoru
158
İsim
Atakan
THH'de haklı çıkarsın ama çoğu mağaza iade kabul etmemek için elinden geleni yapıyor, 14 günlük cayma hakkı kanun olmasına rağmen umurlarında değil
 

StrangerIX

80+ Bronze
Katılım
30 Ağustos 2020
Mesajlar
922
Dahası  
Reaksiyon skoru
450
İsim
Baran Kut
Video kaydına almayı bahane ediyorlar hepsi. Aynen kardeşim her teslim aldığım ürünün videosunu çekeyim de günüm video çekmekle geçsin.

Bir de üstüne seni formlarla uğraştırmışlar. THH'ye başvur misliyle geri al. Cayma hakkımız var onu da kullanamıyoruz. Saçma sapan işler.
 

Adzero

80+
Katılım
29 Ekim 2023
Mesajlar
88
Dahası  
Reaksiyon skoru
59
İsim
Kaan
14 günlük süre devam ederken Açıldığı için iade kabul etmiyoruz diye bir şey olamaz, satıcının tamamen müşteriyi pes ettirme taktiği, bazen kulaklıkları hijyen ürünü kapsamına dahil ediyoruz diyorlardı (kafa üstü kulaklık) ama bu nedenle çok fazla THH başvurusu yaşandı, o nedenle artık farklı bahaneler kullanılıyor herhalde
 

uzayalkan

80+
Katılım
18 Mart 2023
Mesajlar
369
Dahası  
Reaksiyon skoru
80
İsim
Uzay Alkan
Discord
ρredator#1881
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #7
14 günlük süre devam ederken Açıldığı için iade kabul etmiyoruz diye bir şey olamaz, satıcının tamamen müşteriyi pes ettirme taktiği, bazen kulaklıkları hijyen ürünü kapsamına dahil ediyoruz diyorlardı (kafa üstü kulaklık) ama bu nedenle çok fazla THH başvurusu yaşandı, o nedenle artık farklı bahaneler kullanılıyor herhalde
Evet bana da onu dediler, THH başvurusunda uyuşmazlık formuna belgem yok işaretledim bir sorun olur mu ?
 

Amanita

80+ Gold
Katılım
4 Mart 2021
Mesajlar
9,285
En İyi Cevap
3
Dahası  
Reaksiyon skoru
3,918
İsim
Hasan
E kardeşim videoya tabii alacaksın. Tabii ki ZORUNDASIN senin çizmediğini kanıtlamak için. Boşuna uğraşmışsın.
 

ConquerorXIV

80+ Gold
Katılım
26 Kasım 2020
Mesajlar
7,076
Arkadaşlar ben geçen hafta sinerji üzerinden bir alışveriş yaptım kulaklık satın aldım, ürün paketini açtıktan sonra üzerinde bir çizik fark ettim. Çoğunuz umursamaz bile çünkü kullanıma engel değil fakat sıfır aldığım bir üründe ben çizik kabul edemem.
Site üzerinden ilk başta mail attım ve bana iade talep formu göndermemi istediler bende gönderdim. Daha sonra ürün açıldığı için arıza destek formu açın dediler onu da yaptım, daha sonra beni oradan da iade talep formuna tekrar yönlendirdiler döngüye soktular resmen.
Daha sonra bende marka ile iletişime geçtim fakat onlarda ürün arızalı değilse aldığınız yer ile halledeceksiniz dedi ve şimdi de Sinerji bana ürünü sizin çizdiğinizi anlayamıyoruz iade kabul etmiyoruz dedi. Ürünü daha bu cuma aldım ve maili ertesi sabah attım. Şimdi de THH başvuruda bulunacağım fakat ne olur bilmem. (Daha önce başvurmuş bilen kişiler yazıp yardım ederse sevinirim.)
Bir şey alırken sizinde fikriniz olsun diye buraya yazdım, ürün açarken VİDEO KAYDINA ALMAK ZORUNDAYMIŞIZ. aklınızda bulunsun :)
Çizik olduğunu söylemeseydin keşke
 

uzayalkan

80+
Katılım
18 Mart 2023
Mesajlar
369
Dahası  
Reaksiyon skoru
80
İsim
Uzay Alkan
Discord
ρredator#1881
E kardeşim videoya tabii alacaksın. Tabii ki ZORUNDASIN senin çizmediğini kanıtlamak için. Boşuna uğraşmışsın.
Ben her aldığım ürünü video almak için mi uğraşacağım ? nereden bilebilirim üründe böyle bir şey olacağını hangi maddede alıcı ürünü videoya alarak açmak zorunda yazıyor ? 14 gün içinde KOŞULSUZ ŞARTSIZ iade var yazmayı biliyorlar ama ?
Mesaj otomatik birleştirildi:

Çizik olduğunu söylemeseydin keşke
İlk onu düşündüm fakat oraya vardığında üründe çiziği görüp bunu çizmişsiniz iadeyi reddediyoruz diyebilirler diye söyledim.
 

Samealk

80+
Katılım
14 Haziran 2023
Mesajlar
57
Dahası  
Reaksiyon skoru
36
İsim
Melih Demir
thh bu tarz harcamalarda genellikle tüketiciyi haklı çıkartır ama sürecin uzaması ve 1-2 ayda anca sonuçlanması ihtimali var
 

berkec34

80+ Silver
Katılım
7 Nisan 2020
Mesajlar
2,322
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,181
İsim
Berkecan Ergin
Çizik olduğunu söylemeseydin keşke
kulaklık olduğu için ürün açılsa iade almazlar zaten hijyen açısından, çizik olduğunu kanıtlaması lazım o da nerden bilcen kutudan ne çıakcak. Birde çizik derken nasıl bir çizik o da önemli :D
 

r4NG3r

80+ Silver
Katılım
14 Şubat 2022
Mesajlar
4,770
Sinerjiden 4000 mhz 2x8 rgb ram aldım sonra beni aradılar stok kalmadı 100 küsür TL fazla verirseniz goodram 2x8 3200 mhz rgb olmayan model göndeririz dediler o günden beri sinerjiden alışveriş yapmam :D
 
Top Bottom