uzayalkan
80+
- Katılım
- 18 Mart 2023
- Mesajlar
- 369
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 80
- İsim
- Uzay Alkan
- Discord
- ρredator#1881
Arkadaşlar ben geçen hafta sinerji üzerinden bir alışveriş yaptım kulaklık satın aldım, ürün paketini açtıktan sonra üzerinde bir çizik fark ettim. Çoğunuz umursamaz bile çünkü kullanıma engel değil fakat sıfır aldığım bir üründe ben çizik kabul edemem.
Site üzerinden ilk başta mail attım ve bana iade talep formu göndermemi istediler bende gönderdim. Daha sonra ürün açıldığı için arıza destek formu açın dediler onu da yaptım, daha sonra beni oradan da iade talep formuna tekrar yönlendirdiler döngüye soktular resmen.
Daha sonra bende marka ile iletişime geçtim fakat onlarda ürün arızalı değilse aldığınız yer ile halledeceksiniz dedi ve şimdi de Sinerji bana ürünü sizin çizdiğinizi anlayamıyoruz iade kabul etmiyoruz dedi. Ürünü daha bu cuma aldım ve maili ertesi sabah attım. Şimdi de THH başvuruda bulunacağım fakat ne olur bilmem. (Daha önce başvurmuş bilen kişiler yazıp yardım ederse sevinirim.)
Bir şey alırken sizinde fikriniz olsun diye buraya yazdım, ürün açarken VİDEO KAYDINA ALMAK ZORUNDAYMIŞIZ. aklınızda bulunsun
Site üzerinden ilk başta mail attım ve bana iade talep formu göndermemi istediler bende gönderdim. Daha sonra ürün açıldığı için arıza destek formu açın dediler onu da yaptım, daha sonra beni oradan da iade talep formuna tekrar yönlendirdiler döngüye soktular resmen.
Daha sonra bende marka ile iletişime geçtim fakat onlarda ürün arızalı değilse aldığınız yer ile halledeceksiniz dedi ve şimdi de Sinerji bana ürünü sizin çizdiğinizi anlayamıyoruz iade kabul etmiyoruz dedi. Ürünü daha bu cuma aldım ve maili ertesi sabah attım. Şimdi de THH başvuruda bulunacağım fakat ne olur bilmem. (Daha önce başvurmuş bilen kişiler yazıp yardım ederse sevinirim.)
Bir şey alırken sizinde fikriniz olsun diye buraya yazdım, ürün açarken VİDEO KAYDINA ALMAK ZORUNDAYMIŞIZ. aklınızda bulunsun