Çözüldü✓ Sinerji.com REZİLLİĞİ!

uzayalkan

80+
Katılım
18 Mart 2023
Mesajlar
369
Reaksiyon skoru
80
Arkadaşlar ben geçen hafta sinerji üzerinden bir alışveriş yaptım kulaklık satın aldım, ürün paketini açtıktan sonra üzerinde bir çizik fark ettim. Çoğunuz umursamaz bile çünkü kullanıma engel değil fakat sıfır aldığım bir üründe ben çizik kabul edemem.
Site üzerinden ilk başta mail attım ve bana iade talep formu göndermemi istediler bende gönderdim. Daha sonra ürün açıldığı için arıza destek formu açın dediler onu da yaptım, daha sonra beni oradan da iade talep formuna tekrar yönlendirdiler döngüye soktular resmen.
Daha sonra bende marka ile iletişime geçtim fakat onlarda ürün arızalı değilse aldığınız yer ile halledeceksiniz dedi ve şimdi de Sinerji bana ürünü sizin çizdiğinizi anlayamıyoruz iade kabul etmiyoruz dedi. Ürünü daha bu cuma aldım ve maili ertesi sabah attım. Şimdi de THH başvuruda bulunacağım fakat ne olur bilmem. (Daha önce başvurmuş bilen kişiler yazıp yardım ederse sevinirim.)
Bir şey alırken sizinde fikriniz olsun diye buraya yazdım, ürün açarken VİDEO KAYDINA ALMAK ZORUNDAYMIŞIZ. aklınızda bulunsun :)
 
THH'de haklı çıkarsın ama çoğu mağaza iade kabul etmemek için elinden geleni yapıyor, 14 günlük cayma hakkı kanun olmasına rağmen umurlarında değil
 
Video kaydına almayı bahane ediyorlar hepsi. Aynen kardeşim her teslim aldığım ürünün videosunu çekeyim de günüm video çekmekle geçsin.

Bir de üstüne seni formlarla uğraştırmışlar. THH'ye başvur misliyle geri al. Cayma hakkımız var onu da kullanamıyoruz. Saçma sapan işler.
 
14 günlük süre devam ederken Açıldığı için iade kabul etmiyoruz diye bir şey olamaz, satıcının tamamen müşteriyi pes ettirme taktiği, bazen kulaklıkları hijyen ürünü kapsamına dahil ediyoruz diyorlardı (kafa üstü kulaklık) ama bu nedenle çok fazla THH başvurusu yaşandı, o nedenle artık farklı bahaneler kullanılıyor herhalde
 
14 günlük süre devam ederken Açıldığı için iade kabul etmiyoruz diye bir şey olamaz, satıcının tamamen müşteriyi pes ettirme taktiği, bazen kulaklıkları hijyen ürünü kapsamına dahil ediyoruz diyorlardı (kafa üstü kulaklık) ama bu nedenle çok fazla THH başvurusu yaşandı, o nedenle artık farklı bahaneler kullanılıyor herhalde
Evet bana da onu dediler, THH başvurusunda uyuşmazlık formuna belgem yok işaretledim bir sorun olur mu ?
 
E kardeşim videoya tabii alacaksın. Tabii ki ZORUNDASIN senin çizmediğini kanıtlamak için. Boşuna uğraşmışsın.
 
Arkadaşlar ben geçen hafta sinerji üzerinden bir alışveriş yaptım kulaklık satın aldım, ürün paketini açtıktan sonra üzerinde bir çizik fark ettim. Çoğunuz umursamaz bile çünkü kullanıma engel değil fakat sıfır aldığım bir üründe ben çizik kabul edemem.
Site üzerinden ilk başta mail attım ve bana iade talep formu göndermemi istediler bende gönderdim. Daha sonra ürün açıldığı için arıza destek formu açın dediler onu da yaptım, daha sonra beni oradan da iade talep formuna tekrar yönlendirdiler döngüye soktular resmen.
Daha sonra bende marka ile iletişime geçtim fakat onlarda ürün arızalı değilse aldığınız yer ile halledeceksiniz dedi ve şimdi de Sinerji bana ürünü sizin çizdiğinizi anlayamıyoruz iade kabul etmiyoruz dedi. Ürünü daha bu cuma aldım ve maili ertesi sabah attım. Şimdi de THH başvuruda bulunacağım fakat ne olur bilmem. (Daha önce başvurmuş bilen kişiler yazıp yardım ederse sevinirim.)
Bir şey alırken sizinde fikriniz olsun diye buraya yazdım, ürün açarken VİDEO KAYDINA ALMAK ZORUNDAYMIŞIZ. aklınızda bulunsun :)
Çizik olduğunu söylemeseydin keşke
 
E kardeşim videoya tabii alacaksın. Tabii ki ZORUNDASIN senin çizmediğini kanıtlamak için. Boşuna uğraşmışsın.
Ben her aldığım ürünü video almak için mi uğraşacağım ? nereden bilebilirim üründe böyle bir şey olacağını hangi maddede alıcı ürünü videoya alarak açmak zorunda yazıyor ? 14 gün içinde KOŞULSUZ ŞARTSIZ iade var yazmayı biliyorlar ama ?
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Çizik olduğunu söylemeseydin keşke
İlk onu düşündüm fakat oraya vardığında üründe çiziği görüp bunu çizmişsiniz iadeyi reddediyoruz diyebilirler diye söyledim.
 
thh bu tarz harcamalarda genellikle tüketiciyi haklı çıkartır ama sürecin uzaması ve 1-2 ayda anca sonuçlanması ihtimali var
 
Çizik olduğunu söylemeseydin keşke
kulaklık olduğu için ürün açılsa iade almazlar zaten hijyen açısından, çizik olduğunu kanıtlaması lazım o da nerden bilcen kutudan ne çıakcak. Birde çizik derken nasıl bir çizik o da önemli :D
 
Sinerjiden 4000 mhz 2x8 rgb ram aldım sonra beni aradılar stok kalmadı 100 küsür tl fazla verirseniz goodram 2x8 3200 mhz rgb olmayan model göndeririz dediler o günden beri sinerjiden alışveriş yapmam :D
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,159,294
Mesajlar
10,448,279
Üyeler
184,137
Son üye
ZeLoSa333
Geri
Top