Neler Yeni

Çözüldü✓ Sinerji.com REZİLLİĞİ!

krsd

80+
Katılım
14 Eylül 2023
Mesajlar
31
Dahası  
Reaksiyon skoru
9
İsim
Kürşad
Arkadaşlar ben geçen hafta sinerji üzerinden bir alışveriş yaptım kulaklık satın aldım, ürün paketini açtıktan sonra üzerinde bir çizik fark ettim. Çoğunuz umursamaz bile çünkü kullanıma engel değil fakat sıfır aldığım bir üründe ben çizik kabul edemem.
Site üzerinden ilk başta mail attım ve bana iade talep formu göndermemi istediler bende gönderdim. Daha sonra ürün açıldığı için arıza destek formu açın dediler onu da yaptım, daha sonra beni oradan da iade talep formuna tekrar yönlendirdiler döngüye soktular resmen.
Daha sonra bende marka ile iletişime geçtim fakat onlarda ürün arızalı değilse aldığınız yer ile halledeceksiniz dedi ve şimdi de Sinerji bana ürünü sizin çizdiğinizi anlayamıyoruz iade kabul etmiyoruz dedi. Ürünü daha bu cuma aldım ve maili ertesi sabah attım. Şimdi de THH başvuruda bulunacağım fakat ne olur bilmem. (Daha önce başvurmuş bilen kişiler yazıp yardım ederse sevinirim.)
Bir şey alırken sizinde fikriniz olsun diye buraya yazdım, ürün açarken VİDEO KAYDINA ALMAK ZORUNDAYMIŞIZ. aklınızda bulunsun :)
Geçmiş olsun bırak çiziği sattıkları arızalı (ayıplı ürün) işlemcinin arızalı olduğunu 6 ay sonra kabul ettiler. 3 ay bilgisayarı kullanamadım baktım olmayacak sıfır işlemci aldım 3 ayda öyle kullandım bu arada gidip geliyor işlemci faal sorun yok diye gönderiyorlar ama oyuna girdiğin anda mavi ekran anlatamadık. Neyse 6 ay sonra tam THH ye gittim müşteri memnuniyeti falan dediler değistirdiler fakat bu sefer de fanın üstüne yattılar lanet olsun dedim bir fan bir de işlemci alırkenki 600 lira zararım oldu gelen işlemciyi sattıktan sonra. Bir daha asla alışveriş yapmam benim sorunum cok basitti ve ben başka bir bilgisayarla parçaları değiştirerek arızayı doğrulamama rağmen 6 ay süründürdüler.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Birde 14 gun koşulsuz şartsız iade falan diyenler siz hangi ülkede yaşıyorsunuz bilmiyorum ama Türkiyede böyle çalışan bir firma neredeyse yok hele sinerji falan asla almıyorlar. Tek yolu THH o da bir kaç ay sürecek ürüne ihtiyacın varsa ve yenisini alacak bütçen yoksa bir anlam ifade etmiyor.
 

DarkQuell

80+
Katılım
22 Kasım 2021
Mesajlar
362
Değil, kanuna aykırı yapılamaz.
Mesaj otomatik birleştirildi:


Şikayetin nesini kazanıyorsunuz? Tüketici hakem heyeti başvurularının %87'sini kazanıyorsanız hukuk biriminizi öpücükle tebrik etmeniz lazım.
Mesaj otomatik birleştirildi:


Uydurma ve kanuni dayanağı olmayan bir prensip.
1699422409732.png

reis buyur emsal karar
Mesaj otomatik birleştirildi:

Değil, kanuna aykırı yapılamaz.
Mesaj otomatik birleştirildi:


Şikayetin nesini kazanıyorsunuz? Tüketici hakem heyeti başvurularının %87'sini kazanıyorsanız hukuk biriminizi öpücükle tebrik etmeniz lazım.
Mesaj otomatik birleştirildi:


Uydurma ve kanuni dayanağı olmayan bir prensip.
hijyenik ürün davlarından bahsettim bu oran her ürün grubunda değişiklik gösteriyor..
 
Katılım
13 Temmuz 2023
Mesajlar
332
reis buyur emsal karar
Ben de sana tam tersi yönde emsal karar gönderirsem ne oluyor mesela reis? Arafta mı kalacağız?

Dosyayı inceleyen bilirkişinin raporunu göremiyorum. Somut olaya bakıp karar vermek gerekir. Burada mevzumuz hukuk, çıkan her kararın hukuka uygun verildiği söylenemez. Olaydan olaya farklar olur. Ürün kafaya bile takılmadan iade ediliyorsa hijyen ürünü olması sebebiyle reddedilmiştir gerekçesi sunmak hukuka uygun değildir, 14 gün içerisinde ürün kötü şekilde kullanıldıysa iade tabii ki reddedilecektir. Ülkemizde her olayda mükemmel bilirkişi incelemeleri yapılmadığından ötürü her çıkan kararın sağlıklı olduğu söylenemez.
Mesaj otomatik birleştirildi:

14 gun koşulsuz şartsız iade falan diyenler siz hangi ülkede yaşıyorsunuz bilmiyorum ama Türkiyede böyle çalışan bir firma neredeyse yok
Mediamarkt
Teknosa
İncehesap
Hepsiburada
Trendyol
Amazon
GamingGen
 

preus

80+ Bronze
Katılım
26 Ağustos 2023
Mesajlar
608
Dahası  
Reaksiyon skoru
278
İsim
Yusuf Aydın
Arkadaşlar ben geçen hafta sinerji üzerinden bir alışveriş yaptım kulaklık satın aldım, ürün paketini açtıktan sonra üzerinde bir çizik fark ettim. Çoğunuz umursamaz bile çünkü kullanıma engel değil fakat sıfır aldığım bir üründe ben çizik kabul edemem.
Site üzerinden ilk başta mail attım ve bana iade talep formu göndermemi istediler bende gönderdim. Daha sonra ürün açıldığı için arıza destek formu açın dediler onu da yaptım, daha sonra beni oradan da iade talep formuna tekrar yönlendirdiler döngüye soktular resmen.
Daha sonra bende marka ile iletişime geçtim fakat onlarda ürün arızalı değilse aldığınız yer ile halledeceksiniz dedi ve şimdi de Sinerji bana ürünü sizin çizdiğinizi anlayamıyoruz iade kabul etmiyoruz dedi. Ürünü daha bu cuma aldım ve maili ertesi sabah attım. Şimdi de THH başvuruda bulunacağım fakat ne olur bilmem. (Daha önce başvurmuş bilen kişiler yazıp yardım ederse sevinirim.)
Bir şey alırken sizinde fikriniz olsun diye buraya yazdım, ürün açarken VİDEO KAYDINA ALMAK ZORUNDAYMIŞIZ. aklınızda bulunsun :)
Ben sinerjiden corsair h150 sıvı sogutma satın aldım. Ürünü 13. gün açtım şehir dışındaydım eve yeni gelmiştim. Açar açmaz radyatörde yamukluk gördüm ve iade talebi istedim. Başta aynı şeyleri söylediler. Kabul edemeyiz, videoya almanız lazım, kargo tutanagı cart curt. Tekrar aradım ve çok agresif konusunca bi süre sonra kabul ettiler ve ürünü gönderdim. Sıfır ürün gönderdiler. Biraz daha kovala, ara. Olmadı en son çaren THH'ye başvurursun.
 

DarkQuell

80+
Katılım
22 Kasım 2021
Mesajlar
362
Ben de sana tam tersi yönde emsal karar gönderirsem ne oluyor mesela reis? Arafta mı kalacağız?

Dosyayı inceleyen bilirkişinin raporunu göremiyorum. Somut olaya bakıp karar vermek gerekir. Burada mevzumuz hukuk, çıkan her kararın hukuka uygun verildiği söylenemez. Olaydan olaya farklar olur. Ürün kafaya bile takılmadan iade ediliyorsa hijyen ürünü olması sebebiyle reddedilmiştir gerekçesi sunmak hukuka uygun değildir, 14 gün içerisinde ürün kötü şekilde kullanıldıysa iade tabii ki reddedilecektir. Ülkemizde her olayda mükemmel bilirkişi incelemeleri yapılmadığından ötürü her çıkan kararın sağlıklı olduğu söylenemez.
zaten dediğim gibi şuan bu tarz da çok şikayet geliyor ve bu davalarda ( firmaya göre değişir) satış sözleşmesinde hijyenik ürün olduğu ve hijyenik ürünlerde kutu açıldıktan sonra kabul edilmeyeceği ibaresi mevcut. THH tüketici bile olmayanın kararını kabul ettiği davalar var o yüzden hukukta kesinlik yok ama olasılık olarak kaybetme olasılığı çok yüksek bende bunu belerttim
 

HassBro

80+
Katılım
28 Temmuz 2022
Mesajlar
2
Dahası  
Reaksiyon skoru
0
İsim
ferdi çintan
Arkadaşlar ben geçen hafta sinerji üzerinden bir alışveriş yaptım kulaklık satın aldım, ürün paketini açtıktan sonra üzerinde bir çizik fark ettim. Çoğunuz umursamaz bile çünkü kullanıma engel değil fakat sıfır aldığım bir üründe ben çizik kabul edemem.
Site üzerinden ilk başta mail attım ve bana iade talep formu göndermemi istediler bende gönderdim. Daha sonra ürün açıldığı için arıza destek formu açın dediler onu da yaptım, daha sonra beni oradan da iade talep formuna tekrar yönlendirdiler döngüye soktular resmen.
Daha sonra bende marka ile iletişime geçtim fakat onlarda ürün arızalı değilse aldığınız yer ile halledeceksiniz dedi ve şimdi de Sinerji bana ürünü sizin çizdiğinizi anlayamıyoruz iade kabul etmiyoruz dedi. Ürünü daha bu cuma aldım ve maili ertesi sabah attım. Şimdi de THH başvuruda bulunacağım fakat ne olur bilmem. (Daha önce başvurmuş bilen kişiler yazıp yardım ederse sevinirim.)
Bir şey alırken sizinde fikriniz olsun diye buraya yazdım, ürün açarken VİDEO KAYDINA ALMAK ZORUNDAYMIŞIZ. aklınızda bulunsun :)
Aynı sorunu bende yaşadım. İade almıyorlar. Thh başvuruda bulundum. Sonuç bekliyorum. Yazdım, konuştum fakat hiç bir şekilde geri adım atmadılar.
 

Trifact

80+ Silver
Katılım
3 Kasım 2022
Mesajlar
3,269
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,554
İsim
Yusuf
Arkadaşlar ben geçen hafta sinerji üzerinden bir alışveriş yaptım kulaklık satın aldım, ürün paketini açtıktan sonra üzerinde bir çizik fark ettim. Çoğunuz umursamaz bile çünkü kullanıma engel değil fakat sıfır aldığım bir üründe ben çizik kabul edemem.
Site üzerinden ilk başta mail attım ve bana iade talep formu göndermemi istediler bende gönderdim. Daha sonra ürün açıldığı için arıza destek formu açın dediler onu da yaptım, daha sonra beni oradan da iade talep formuna tekrar yönlendirdiler döngüye soktular resmen.
Daha sonra bende marka ile iletişime geçtim fakat onlarda ürün arızalı değilse aldığınız yer ile halledeceksiniz dedi ve şimdi de Sinerji bana ürünü sizin çizdiğinizi anlayamıyoruz iade kabul etmiyoruz dedi. Ürünü daha bu cuma aldım ve maili ertesi sabah attım. Şimdi de THH başvuruda bulunacağım fakat ne olur bilmem. (Daha önce başvurmuş bilen kişiler yazıp yardım ederse sevinirim.)
Bir şey alırken sizinde fikriniz olsun diye buraya yazdım, ürün açarken VİDEO KAYDINA ALMAK ZORUNDAYMIŞIZ. aklınızda bulunsun :)
çizikten dolayı lehine sonuç çıkacağını düşünmüyorum. kulaklık hijyen nedeniyle iade kapsamına girmediği için baya bir uğraştıracak. kulaklıkta ben itopya ile sıkıntı yaşadım. kulaklık kablo üzerinde kontrolcüsü hatalı çalışıyordu thh ile iade kararı çıkarabilmiştim ama iade etmedim çünkü karar çıkana kadar kulaklık fiyatını 2ye katlamıştı.
 

Cuditex

80+
Katılım
4 Eylül 2023
Mesajlar
51
Dahası  
Reaksiyon skoru
25
İsim
Emre Barış
sinerjiden ürün mü alınır. geçmiş olsun.
 

krsd

80+
Katılım
14 Eylül 2023
Mesajlar
31
Dahası  
Reaksiyon skoru
9
İsim
Kürşad
Ben de sana tam tersi yönde emsal karar gönderirsem ne oluyor mesela reis? Arafta mı kalacağız?

Dosyayı inceleyen bilirkişinin raporunu göremiyorum. Somut olaya bakıp karar vermek gerekir. Burada mevzumuz hukuk, çıkan her kararın hukuka uygun verildiği söylenemez. Olaydan olaya farklar olur. Ürün kafaya bile takılmadan iade ediliyorsa hijyen ürünü olması sebebiyle reddedilmiştir gerekçesi sunmak hukuka uygun değildir, 14 gün içerisinde ürün kötü şekilde kullanıldıysa iade tabii ki reddedilecektir. Ülkemizde her olayda mükemmel bilirkişi incelemeleri yapılmadığından ötürü her çıkan kararın sağlıklı olduğu söylenemez.
Mesaj otomatik birleştirildi:


Mediamarkt
Teknosa
İncehesap
Hepsiburada
Trendyol
Amazon
GamingGen
Kutusu açılmış ürünü bunlarında bazıları almıyor.
 

TUAREG61

80+
Katılım
9 Kasım 2023
Mesajlar
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
0
İsim
ZEKERİYA KOÇ
Arkadaşlar ben geçen hafta sinerji üzerinden bir alışveriş yaptım kulaklık satın aldım, ürün paketini açtıktan sonra üzerinde bir çizik fark ettim. Çoğunuz umursamaz bile çünkü kullanıma engel değil fakat sıfır aldığım bir üründe ben çizik kabul edemem.
Site üzerinden ilk başta mail attım ve bana iade talep formu göndermemi istediler bende gönderdim. Daha sonra ürün açıldığı için arıza destek formu açın dediler onu da yaptım, daha sonra beni oradan da iade talep formuna tekrar yönlendirdiler döngüye soktular resmen.
Daha sonra bende marka ile iletişime geçtim fakat onlarda ürün arızalı değilse aldığınız yer ile halledeceksiniz dedi ve şimdi de Sinerji bana ürünü sizin çizdiğinizi anlayamıyoruz iade kabul etmiyoruz dedi. Ürünü daha bu cuma aldım ve maili ertesi sabah attım. Şimdi de THH başvuruda bulunacağım fakat ne olur bilmem. (Daha önce başvurmuş bilen kişiler yazıp yardım ederse sevinirim.)
Bir şey alırken sizinde fikriniz olsun diye buraya yazdım, ürün açarken VİDEO KAYDINA ALMAK ZORUNDAYMIŞIZ. aklınızda bulunsun :)
Merhaba bende 6Tb Hdd aldım burdan güzel paketlenmişti geldi montaj yaptım sürtme sesleri geliyor içinden çalışmıyordu.aynı şekil bildirdim arıza talebi istediler servise gitti fiziksel hasarlı bizi ilgilendirmez diyip geri yolladılar. Hakem heyetine başvurdum video olmadığı için haksız bulundum uğraşmana değmez. Ben siparişi verdim stok tükendi yazıyordu son kalan bozuk ürünü alacak enayi arıyodular demek ben düştüm. Kesinlikle uzak durulması gereken firma
 

ApRâ

80+ Silver
Katılım
29 Ocak 2021
Mesajlar
2,048
En İyi Cevap
1
Pahalı olan ürünleri açarken aslında almanız iyi olur. Bunu tek taraflı düşünüyor çoğu insan fakat durum öyle değil.

Çizik olayı için bu biraz saçma kaçmış fakat bu kasa veya başka kırılabilecek bir üründe olabilirdi. Satıcının da bu hasarın kargoda gelip gelmediğini tespit amaçlı aslında bu. Bir de tabii ki sattığı açılan bir ürünü hiçbir firma almak istemez. Amazon örneği vermeyin, Amazon yerel bir firma olsa çoktan kepenk kapatmıştı :)
 

sasamblae

80+ Bronze
Katılım
28 Ekim 2022
Mesajlar
616
Dahası  
Reaksiyon skoru
316
İsim
asemo boa
yüksek fiyatlı ürünler satın alınıyorsa videoya paşa paşa çekiceksin. şimdi paşa paşa thh ile ugras o sırada ürünün fiyatı enflasyona ugrasın paran çöp olsun bir de bu hikayeyi yazar konu acarsın. senin çizmediğini nerden bileceğiz ? ortada bir hata varsa ve bunun ıspatını yapamıyorsan paşa paşa kullanıcaksın. umarım bilirkişi olan arkadaş akıllı başlı biridirde bu olayın suistimal edilmesine izin vermez. 14gün içinde iade alınmadıysada onunda bir kapsamı yasası var ve o kapsam dahilindeyse ürünün almıyorsa magaza suclu burdan yürümen daha mantıklı thh de ama ne yazik ki sonuclanması minimum 6ay enflasyon falan derken geçmiş olsun bomboş bir eziyet. ya da cok basit bir yöntem aynı üründen tekrar sipariş et gelen kulaklık temizse sende olan çizik olanı kutuya koy iade et direk.
 
Top Bottom