Çözüldü✓ Sinerji.com REZİLLİĞİ!

Arkadaşlar ben geçen hafta sinerji üzerinden bir alışveriş yaptım kulaklık satın aldım, ürün paketini açtıktan sonra üzerinde bir çizik fark ettim. Çoğunuz umursamaz bile çünkü kullanıma engel değil fakat sıfır aldığım bir üründe ben çizik kabul edemem.
Site üzerinden ilk başta mail attım ve bana iade talep formu göndermemi istediler bende gönderdim. Daha sonra ürün açıldığı için arıza destek formu açın dediler onu da yaptım, daha sonra beni oradan da iade talep formuna tekrar yönlendirdiler döngüye soktular resmen.
Daha sonra bende marka ile iletişime geçtim fakat onlarda ürün arızalı değilse aldığınız yer ile halledeceksiniz dedi ve şimdi de Sinerji bana ürünü sizin çizdiğinizi anlayamıyoruz iade kabul etmiyoruz dedi. Ürünü daha bu cuma aldım ve maili ertesi sabah attım. Şimdi de THH başvuruda bulunacağım fakat ne olur bilmem. (Daha önce başvurmuş bilen kişiler yazıp yardım ederse sevinirim.)
Bir şey alırken sizinde fikriniz olsun diye buraya yazdım, ürün açarken VİDEO KAYDINA ALMAK ZORUNDAYMIŞIZ. aklınızda bulunsun :)
Geçmiş olsun bırak çiziği sattıkları arızalı (ayıplı ürün) işlemcinin arızalı olduğunu 6 ay sonra kabul ettiler. 3 ay bilgisayarı kullanamadım baktım olmayacak sıfır işlemci aldım 3 ayda öyle kullandım bu arada gidip geliyor işlemci faal sorun yok diye gönderiyorlar ama oyuna girdiğin anda mavi ekran anlatamadık. Neyse 6 ay sonra tam THH ye gittim müşteri memnuniyeti falan dediler değistirdiler fakat bu sefer de fanın üstüne yattılar lanet olsun dedim bir fan bir de işlemci alırkenki 600 lira zararım oldu gelen işlemciyi sattıktan sonra. Bir daha asla alışveriş yapmam benim sorunum cok basitti ve ben başka bir bilgisayarla parçaları değiştirerek arızayı doğrulamama rağmen 6 ay süründürdüler.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Birde 14 gun koşulsuz şartsız iade falan diyenler siz hangi ülkede yaşıyorsunuz bilmiyorum ama Türkiyede böyle çalışan bir firma neredeyse yok hele sinerji falan asla almıyorlar. Tek yolu THH o da bir kaç ay sürecek ürüne ihtiyacın varsa ve yenisini alacak bütçen yoksa bir anlam ifade etmiyor.
 
Değil, kanuna aykırı yapılamaz.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Şikayetin nesini kazanıyorsunuz? Tüketici hakem heyeti başvurularının %87'sini kazanıyorsanız hukuk biriminizi öpücükle tebrik etmeniz lazım.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Uydurma ve kanuni dayanağı olmayan bir prensip.
1699422409732.png

reis buyur emsal karar
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Değil, kanuna aykırı yapılamaz.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Şikayetin nesini kazanıyorsunuz? Tüketici hakem heyeti başvurularının %87'sini kazanıyorsanız hukuk biriminizi öpücükle tebrik etmeniz lazım.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Uydurma ve kanuni dayanağı olmayan bir prensip.
hijyenik ürün davlarından bahsettim bu oran her ürün grubunda değişiklik gösteriyor..
 
reis buyur emsal karar
Ben de sana tam tersi yönde emsal karar gönderirsem ne oluyor mesela reis? Arafta mı kalacağız?

Dosyayı inceleyen bilirkişinin raporunu göremiyorum. Somut olaya bakıp karar vermek gerekir. Burada mevzumuz hukuk, çıkan her kararın hukuka uygun verildiği söylenemez. Olaydan olaya farklar olur. Ürün kafaya bile takılmadan iade ediliyorsa hijyen ürünü olması sebebiyle reddedilmiştir gerekçesi sunmak hukuka uygun değildir, 14 gün içerisinde ürün kötü şekilde kullanıldıysa iade tabii ki reddedilecektir. Ülkemizde her olayda mükemmel bilirkişi incelemeleri yapılmadığından ötürü her çıkan kararın sağlıklı olduğu söylenemez.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

14 gun koşulsuz şartsız iade falan diyenler siz hangi ülkede yaşıyorsunuz bilmiyorum ama Türkiyede böyle çalışan bir firma neredeyse yok
Mediamarkt
Teknosa
İncehesap
Hepsiburada
Trendyol
Amazon
GamingGen
 
Arkadaşlar ben geçen hafta sinerji üzerinden bir alışveriş yaptım kulaklık satın aldım, ürün paketini açtıktan sonra üzerinde bir çizik fark ettim. Çoğunuz umursamaz bile çünkü kullanıma engel değil fakat sıfır aldığım bir üründe ben çizik kabul edemem.
Site üzerinden ilk başta mail attım ve bana iade talep formu göndermemi istediler bende gönderdim. Daha sonra ürün açıldığı için arıza destek formu açın dediler onu da yaptım, daha sonra beni oradan da iade talep formuna tekrar yönlendirdiler döngüye soktular resmen.
Daha sonra bende marka ile iletişime geçtim fakat onlarda ürün arızalı değilse aldığınız yer ile halledeceksiniz dedi ve şimdi de Sinerji bana ürünü sizin çizdiğinizi anlayamıyoruz iade kabul etmiyoruz dedi. Ürünü daha bu cuma aldım ve maili ertesi sabah attım. Şimdi de THH başvuruda bulunacağım fakat ne olur bilmem. (Daha önce başvurmuş bilen kişiler yazıp yardım ederse sevinirim.)
Bir şey alırken sizinde fikriniz olsun diye buraya yazdım, ürün açarken VİDEO KAYDINA ALMAK ZORUNDAYMIŞIZ. aklınızda bulunsun :)
Ben sinerjiden corsair h150 sıvı sogutma satın aldım. Ürünü 13. gün açtım şehir dışındaydım eve yeni gelmiştim. Açar açmaz radyatörde yamukluk gördüm ve iade talebi istedim. Başta aynı şeyleri söylediler. Kabul edemeyiz, videoya almanız lazım, kargo tutanagı cart curt. Tekrar aradım ve çok agresif konusunca bi süre sonra kabul ettiler ve ürünü gönderdim. Sıfır ürün gönderdiler. Biraz daha kovala, ara. Olmadı en son çaren THH'ye başvurursun.
 
Ben de sana tam tersi yönde emsal karar gönderirsem ne oluyor mesela reis? Arafta mı kalacağız?

Dosyayı inceleyen bilirkişinin raporunu göremiyorum. Somut olaya bakıp karar vermek gerekir. Burada mevzumuz hukuk, çıkan her kararın hukuka uygun verildiği söylenemez. Olaydan olaya farklar olur. Ürün kafaya bile takılmadan iade ediliyorsa hijyen ürünü olması sebebiyle reddedilmiştir gerekçesi sunmak hukuka uygun değildir, 14 gün içerisinde ürün kötü şekilde kullanıldıysa iade tabii ki reddedilecektir. Ülkemizde her olayda mükemmel bilirkişi incelemeleri yapılmadığından ötürü her çıkan kararın sağlıklı olduğu söylenemez.
zaten dediğim gibi şuan bu tarz da çok şikayet geliyor ve bu davalarda ( firmaya göre değişir) satış sözleşmesinde hijyenik ürün olduğu ve hijyenik ürünlerde kutu açıldıktan sonra kabul edilmeyeceği ibaresi mevcut. THH tüketici bile olmayanın kararını kabul ettiği davalar var o yüzden hukukta kesinlik yok ama olasılık olarak kaybetme olasılığı çok yüksek bende bunu belerttim
 
Arkadaşlar ben geçen hafta sinerji üzerinden bir alışveriş yaptım kulaklık satın aldım, ürün paketini açtıktan sonra üzerinde bir çizik fark ettim. Çoğunuz umursamaz bile çünkü kullanıma engel değil fakat sıfır aldığım bir üründe ben çizik kabul edemem.
Site üzerinden ilk başta mail attım ve bana iade talep formu göndermemi istediler bende gönderdim. Daha sonra ürün açıldığı için arıza destek formu açın dediler onu da yaptım, daha sonra beni oradan da iade talep formuna tekrar yönlendirdiler döngüye soktular resmen.
Daha sonra bende marka ile iletişime geçtim fakat onlarda ürün arızalı değilse aldığınız yer ile halledeceksiniz dedi ve şimdi de Sinerji bana ürünü sizin çizdiğinizi anlayamıyoruz iade kabul etmiyoruz dedi. Ürünü daha bu cuma aldım ve maili ertesi sabah attım. Şimdi de THH başvuruda bulunacağım fakat ne olur bilmem. (Daha önce başvurmuş bilen kişiler yazıp yardım ederse sevinirim.)
Bir şey alırken sizinde fikriniz olsun diye buraya yazdım, ürün açarken VİDEO KAYDINA ALMAK ZORUNDAYMIŞIZ. aklınızda bulunsun :)
Aynı sorunu bende yaşadım. İade almıyorlar. Thh başvuruda bulundum. Sonuç bekliyorum. Yazdım, konuştum fakat hiç bir şekilde geri adım atmadılar.
 
Arkadaşlar ben geçen hafta sinerji üzerinden bir alışveriş yaptım kulaklık satın aldım, ürün paketini açtıktan sonra üzerinde bir çizik fark ettim. Çoğunuz umursamaz bile çünkü kullanıma engel değil fakat sıfır aldığım bir üründe ben çizik kabul edemem.
Site üzerinden ilk başta mail attım ve bana iade talep formu göndermemi istediler bende gönderdim. Daha sonra ürün açıldığı için arıza destek formu açın dediler onu da yaptım, daha sonra beni oradan da iade talep formuna tekrar yönlendirdiler döngüye soktular resmen.
Daha sonra bende marka ile iletişime geçtim fakat onlarda ürün arızalı değilse aldığınız yer ile halledeceksiniz dedi ve şimdi de Sinerji bana ürünü sizin çizdiğinizi anlayamıyoruz iade kabul etmiyoruz dedi. Ürünü daha bu cuma aldım ve maili ertesi sabah attım. Şimdi de THH başvuruda bulunacağım fakat ne olur bilmem. (Daha önce başvurmuş bilen kişiler yazıp yardım ederse sevinirim.)
Bir şey alırken sizinde fikriniz olsun diye buraya yazdım, ürün açarken VİDEO KAYDINA ALMAK ZORUNDAYMIŞIZ. aklınızda bulunsun :)
çizikten dolayı lehine sonuç çıkacağını düşünmüyorum. kulaklık hijyen nedeniyle iade kapsamına girmediği için baya bir uğraştıracak. kulaklıkta ben itopya ile sıkıntı yaşadım. kulaklık kablo üzerinde kontrolcüsü hatalı çalışıyordu thh ile iade kararı çıkarabilmiştim ama iade etmedim çünkü karar çıkana kadar kulaklık fiyatını 2ye katlamıştı.
 
sinerjiden ürün mü alınır. geçmiş olsun.
 
Ben de sana tam tersi yönde emsal karar gönderirsem ne oluyor mesela reis? Arafta mı kalacağız?

Dosyayı inceleyen bilirkişinin raporunu göremiyorum. Somut olaya bakıp karar vermek gerekir. Burada mevzumuz hukuk, çıkan her kararın hukuka uygun verildiği söylenemez. Olaydan olaya farklar olur. Ürün kafaya bile takılmadan iade ediliyorsa hijyen ürünü olması sebebiyle reddedilmiştir gerekçesi sunmak hukuka uygun değildir, 14 gün içerisinde ürün kötü şekilde kullanıldıysa iade tabii ki reddedilecektir. Ülkemizde her olayda mükemmel bilirkişi incelemeleri yapılmadığından ötürü her çıkan kararın sağlıklı olduğu söylenemez.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Mediamarkt
Teknosa
İncehesap
Hepsiburada
Trendyol
Amazon
GamingGen
Kutusu açılmış ürünü bunlarında bazıları almıyor.
 
Arkadaşlar ben geçen hafta sinerji üzerinden bir alışveriş yaptım kulaklık satın aldım, ürün paketini açtıktan sonra üzerinde bir çizik fark ettim. Çoğunuz umursamaz bile çünkü kullanıma engel değil fakat sıfır aldığım bir üründe ben çizik kabul edemem.
Site üzerinden ilk başta mail attım ve bana iade talep formu göndermemi istediler bende gönderdim. Daha sonra ürün açıldığı için arıza destek formu açın dediler onu da yaptım, daha sonra beni oradan da iade talep formuna tekrar yönlendirdiler döngüye soktular resmen.
Daha sonra bende marka ile iletişime geçtim fakat onlarda ürün arızalı değilse aldığınız yer ile halledeceksiniz dedi ve şimdi de Sinerji bana ürünü sizin çizdiğinizi anlayamıyoruz iade kabul etmiyoruz dedi. Ürünü daha bu cuma aldım ve maili ertesi sabah attım. Şimdi de THH başvuruda bulunacağım fakat ne olur bilmem. (Daha önce başvurmuş bilen kişiler yazıp yardım ederse sevinirim.)
Bir şey alırken sizinde fikriniz olsun diye buraya yazdım, ürün açarken VİDEO KAYDINA ALMAK ZORUNDAYMIŞIZ. aklınızda bulunsun :)
Merhaba bende 6Tb Hdd aldım burdan güzel paketlenmişti geldi montaj yaptım sürtme sesleri geliyor içinden çalışmıyordu.aynı şekil bildirdim arıza talebi istediler servise gitti fiziksel hasarlı bizi ilgilendirmez diyip geri yolladılar. Hakem heyetine başvurdum video olmadığı için haksız bulundum uğraşmana değmez. Ben siparişi verdim stok tükendi yazıyordu son kalan bozuk ürünü alacak enayi arıyodular demek ben düştüm. Kesinlikle uzak durulması gereken firma
 
Pahalı olan ürünleri açarken aslında almanız iyi olur. Bunu tek taraflı düşünüyor çoğu insan fakat durum öyle değil.

Çizik olayı için bu biraz saçma kaçmış fakat bu kasa veya başka kırılabilecek bir üründe olabilirdi. Satıcının da bu hasarın kargoda gelip gelmediğini tespit amaçlı aslında bu. Bir de tabii ki sattığı açılan bir ürünü hiçbir firma almak istemez. Amazon örneği vermeyin, Amazon yerel bir firma olsa çoktan kepenk kapatmıştı :)
 
yüksek fiyatlı ürünler satın alınıyorsa videoya paşa paşa çekiceksin. şimdi paşa paşa thh ile ugras o sırada ürünün fiyatı enflasyona ugrasın paran çöp olsun bir de bu hikayeyi yazar konu acarsın. senin çizmediğini nerden bileceğiz ? ortada bir hata varsa ve bunun ıspatını yapamıyorsan paşa paşa kullanıcaksın. umarım bilirkişi olan arkadaş akıllı başlı biridirde bu olayın suistimal edilmesine izin vermez. 14gün içinde iade alınmadıysada onunda bir kapsamı yasası var ve o kapsam dahilindeyse ürünün almıyorsa magaza suclu burdan yürümen daha mantıklı thh de ama ne yazik ki sonuclanması minimum 6ay enflasyon falan derken geçmiş olsun bomboş bir eziyet. ya da cok basit bir yöntem aynı üründen tekrar sipariş et gelen kulaklık temizse sende olan çizik olanı kutuya koy iade et direk.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,173,308
Mesajlar
10,575,318
Üyeler
186,322
Son üye
ssemihcan52
Geri
Top