Çözüldü✓ Sinerji.com REZİLLİĞİ!

thh bu tarz harcamalarda genellikle tüketiciyi haklı çıkartır ama sürecin uzaması ve 1-2 ayda anca sonuçlanması ihtimali var
Evet farkındayım fakat sıfır üründe çizik kabul edemem yani saçma.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

kulaklık olduğu için ürün açılsa iade almazlar zaten hijyen açısından, çizik olduğunu kanıtlaması lazım o da nerden bilcen kutudan ne çıakcak. Birde çizik derken nasıl bir çizik o da önemli :D
Valla bir şey ile çizilmiş gibi çok kendini belli etmese de bakında görebiliyorsun
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Evet farkındayım fakat sıfır üründe çizik kabul edemem yani saçma.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Valla bir şey ile çizilmiş gibi çok kendini belli etmese de bakında görebiliyorsun
Fotoğrafta pek belli gibi durmuyor ama normalde bıçakla çizmişler gibi
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Sinerjiden 4000 mhz 2x8 rgb ram aldım sonra beni aradılar stok kalmadı 100 küsür TL fazla verirseniz goodram 2x8 3200 mhz rgb olmayan model göndeririz dediler o günden beri sinerjiden alışveriş yapmam :D
Kendime çok engel olmaya çalıştım almayayım burdan diye ama sonra kulaklık lazımdı aldım ertesi gün 2799 TL'ye düştü :D
 

Ekler

  • 1.png
    1.png
    185.3 KB · Hit: 261
Evet farkındayım fakat sıfır üründe çizik kabul edemem yani saçma.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Valla bir şey ile çizilmiş gibi çok kendini belli etmese de bakında görebiliyorsun
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Fotoğrafta pek belli gibi durmuyor ama normalde bıçakla çizmişler gibi
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Kendime çok engel olmaya çalıştım almayayım burdan diye ama sonra kulaklık lazımdı aldım ertesi gün 2799 TL'ye düştü :D
reis sinerjide nasıl işler bilmiyorum ama vatanda ve çoğu firmada öncelikle hijyenik ürün olduğu için iade alınmaz thh de bu durumda firmaları haklı çıkarıyor 2. olarak koşulsuz iade diye bir şey yok o sizin satın almadan önce onaylatılan mesafeli satış sözleşmelerinde en küçük detaya kadar firma yandaşı yani bu durumda thh ye versen bile kaybetme olasılığın çok yüksek vatan olarak örnek verirsem bu tarz da günde 50 60 şikayet geliyor ve biz bunların %87 sini kazanıyoruz
 
reis sinerjide nasıl işler bilmiyorum ama vatanda ve çoğu firmada öncelikle hijyenik ürün olduğu için iade alınmaz thh de bu durumda firmaları haklı çıkarıyor 2. olarak koşulsuz iade diye bir şey yok o sizin satın almadan önce onaylatılan mesafeli satış sözleşmelerinde en küçük detaya kadar firma yandaşı yani bu durumda thh ye versen bile kaybetme olasılığın çok yüksek vatan olarak örnek verirsem bu tarz da günde 50 60 şikayet geliyor ve biz bunların %87 sini kazanıyoruz
Yani diyorsun ki kazığı yedin bir daha dikkat et :D
 
Yani diyorsun ki kazığı yedin bir daha dikkat et :D
yani biraz öyle olmuş bir daha internet satıştan ürün aldığınız zaman kargocu ile birlikte ürünü açtırın kargocu beklemek zorunda eğer beklemiyorsa tutanak tutturun direk
 
yani biraz öyle olmuş bir daha internet satıştan ürün aldığınız zaman kargocu ile birlikte ürünü açtırın kargocu beklemek zorunda eğer beklemiyorsa tutanak tutturun direk
Fikrin için teşekkürder başvuru yapmamıştım henüz sadece şikayet vara yazmıştım ama bu forumun sonucuna göre karar vereceğim artık.
 
Arkadaşlar ben geçen hafta sinerji üzerinden bir alışveriş yaptım kulaklık satın aldım, ürün paketini açtıktan sonra üzerinde bir çizik fark ettim. Çoğunuz umursamaz bile çünkü kullanıma engel değil fakat sıfır aldığım bir üründe ben çizik kabul edemem.
Site üzerinden ilk başta mail attım ve bana iade talep formu göndermemi istediler bende gönderdim. Daha sonra ürün açıldığı için arıza destek formu açın dediler onu da yaptım, daha sonra beni oradan da iade talep formuna tekrar yönlendirdiler döngüye soktular resmen.
Daha sonra bende marka ile iletişime geçtim fakat onlarda ürün arızalı değilse aldığınız yer ile halledeceksiniz dedi ve şimdi de Sinerji bana ürünü sizin çizdiğinizi anlayamıyoruz iade kabul etmiyoruz dedi. Ürünü daha bu cuma aldım ve maili ertesi sabah attım. Şimdi de THH başvuruda bulunacağım fakat ne olur bilmem. (Daha önce başvurmuş bilen kişiler yazıp yardım ederse sevinirim.)
Bir şey alırken sizinde fikriniz olsun diye buraya yazdım, ürün açarken VİDEO KAYDINA ALMAK ZORUNDAYMIŞIZ. aklınızda bulunsun :)
Bende iki kez coil whine olduğu için iletişime geçtim ama 2 mail sonra cevap vermeyi kestiler
 
Bende iki kez coil whine olduğu için iletişime geçtim ama 2 mail sonra cevap vermeyi kestiler
Coil whine için servise yollayıp değişim isteyebiliyordun sanırım ama bilemiyorum hiç yaşamadım.
 
Kusura bakma reis anlamak istesem de anlayamiyorum.
1.si çizik yok gibi iade etmenin mantigi yok kulakligi yere dusursen daha fazla cizilir. Kargo parasina değmez.
2.si adamlar hakli, nerden bilsin senin cizmedigini. Bu adam dürüsttür diyemezler.

THH de o çiziğe değmez. Max iade alirsin ki alinca kulaklik 2 katina cikar fiyat olarak. (Hijyenik urun)
 
Fikrin için teşekkürder başvuru yapmamıştım henüz sadece şikayet vara yazmıştım ama bu forumun sonucuna göre karar vereceğim artık.
başvuru yaparsanız servise gitti ise servis formunu fatura ürüne ait görselleri ve fatura sahibi kim ise onun adına başvuru yapınız
 
Kusura bakma reis anlamak istesem de anlayamiyorum.
1.si çizik yok gibi iade etmenin mantigi yok kulakligi yere dusursen daha fazla cizilir. Kargo parasina değmez.
2.si adamlar hakli, nerden bilsin senin cizmedigini. Bu adam dürüsttür diyemezler.

THH de o çiziğe değmez. Max iade alirsin ki alinca kulaklik 2 katina cikar fiyat olarak. (Hijyenik urun)
Fotoğraftan dolayı öyle oluyor kulaklık siyah ve gri bi çizik çok belli ediyor kendini flash tutunca gözükmemiş biraz. 2 dediğinde haklısın evet kanıt almam lazımdı da sonuçta o kadar para veriyosun o kadar bekliyosun istediğin ürünü alıyosun sıfır geliyor ve üzerinde çizik var morali bozuluyor insanın.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

başvuru yaparsanız servise gitti ise servis formunu fatura ürüne ait görselleri ve fatura sahibi kim ise onun adına başvuru yapınız
Servise gitmedi hayır.
 
Fotoğraftan dolayı öyle oluyor kulaklık siyah ve gri bi çizik çok belli ediyor kendini flash tutunca gözükmemiş biraz. 2 dediğinde haklısın evet kanıt almam lazımdı da sonuçta o kadar para veriyosun o kadar bekliyosun istediğin ürünü alıyosun sıfır geliyor ve üzerinde çizik var morali bozuluyor insanın.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Servise gitmedi hayır.
Anliyorum ama bence değmez zaman harcamaya hem de dolar artar o zamana hiç alamazsin.
 
Anliyorum ama bence değmez zaman harcamaya hem de dolar artar o zamana hiç alamazsin.
Haklısın valla artık öyle düşünüyorum bu formu açmamın nedeni de diğer kullanıcılara hatırlatmaktı aslında.
 
Anayasada kulak üstü kulaklıkların hijyenik ürün kategorisine dahil olduğunu belirten bir madde yok, bu firmaların yasal dayanağı olmadan kendi kendine belirlediği bir durum, google'da aratırsanız zaten farklı forumlarda birçok konu var buna benzer, kulak içi olsaydı durum biraz daha farklı

Ben razer blackshark v2 aldım zamanında hepsiburada'dan ve hiçbir sorun yaşamadan iade ettim

Firmalara kalırsa mouse'a da hijyen ürünü muamelesi yapıp iade kabul etmeyen var (itopya örnek)
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,172,842
Mesajlar
10,570,996
Üyeler
186,250
Son üye
blent
Geri
Top