Sistem nasıl sizce ?

Bomba gibi sistem, powerboost psu çok güzel uçurur o sistemi. 50-55 binden fazlası verilmemeli.
 
Daha kararlı ilerlediği konusunda %100 haklısın. Ama genel sıcaklık ve verimlilik konusunda 12. nesil çok iyiydi.

İyi yapmışsın valla tam bir facia :D
10. Nesil de çok iyiydi 35W güçle stok fanla 60 derecede işlemci kullanıyordum. O sırada Ryzen alanlar kule tipi soğutma araştırıyordu. Şuan mecbur 8. Nesil kullanıyorum ama ilk fırsatta yeni nesile geçeceğim tekrar :)
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,352
Mesajlar
11,065,667
Üyeler
197,874
Son üye
blackx
Geri
Top