Sizce Hangi Linux Dağıtımını Seçmeliyim?

Tamam
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Tek cümle ile
NT ve vanguard
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Ayrıca benim adım troll değil
Vanguard bendede var ama nedense sorun yaratmıyor? Sizde bir problem olabilir mi acaba? Problemi araştırmak daha iyi olmaz mı?
 
MX veya peppermint hangisi
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,481
Mesajlar
11,067,680
Üyeler
197,915
Son üye
Kruska
Geri
Top