Öneri Sleeve Kablo Önerisi.

fRoxy0

80+
Katılım
27 Ağustos 2020
Mesajlar
356
Reaksiyon skoru
109

Normalde bunu düşünüyordum 4 kit şeklinde siyah olarak başka önerininiz varmı bu fiyat bandında RGB veya RGB siz.

Konuyu yanlış yere açmış olabilirim.
 

Normalde bunu düşünüyordum 4 kit şeklinde siyah olarak başka önerininiz varmı bu fiyat bandında RGB veya RGB siz.

Konuyu yanlış yere açmış olabilirim.
Bu fiyata başka markalardan bulunur ama bu kadar kalitelisi bulunurmu bilmiyorum bende rgb olanlardan alacağım 24 pin ve ekran kartı kabloları için baya marka var ama asiahorse apayrı bir şey stok gelmesini bekliyorum
 
Bu kabloların özelliği nedir daha iyi mi bükülüyor ?
 
Bu kabloların özelliği nedir daha iyi mi bükülüyor ?
Hocam genelde eski tip kablo kullanan PSU larda daha iyi gözüküyor çünkü onlar rengarenk oluyor hemde daha derli toplu dümdüz duruyorlar
Ek:gibi..
 

Ekler

  • 33581.webp
    33581.webp
    139.8 KB · Hit: 19

Normalde bunu düşünüyordum 4 kit şeklinde siyah olarak başka önerininiz varmı bu fiyat bandında RGB veya RGB siz.

Konuyu yanlış yere açmış olabilirim.
Ben de Asiahorse un bu serisini kullanıyorum. Full beyaz sistem için tercih etmiştim
16 AWG olduğu belirtiliyor. Çok iyi bir değer bakır kalınlığı olarak. Güven veriyor.
Tarakları ile beraber çok düzenli, simetrik duruyor
 
Ben de Asiahorse un bu serisini kullanıyorum. Full beyaz sistem için tercih etmiştim
16 AWG olduğu belirtiliyor. Çok iyi bir değer bakır kalınlığı olarak. Güven veriyor.
Tarakları ile beraber çok düzenli, simetrik duruyor
Hocam PSU sesinden rahatsızım vx650plus sence PSU+bunlar mı yoksa sadece bunlar mı? PSU değişme niyetim var çünkü ilerisi için
 
Hocam PSU sesinden rahatsızım vx650plus sence PSU+bunlar mı yoksa sadece bunlar mı? PSU değişme niyetim var çünkü ilerisi için
Ben de PSU değiştirirken RM1000X siyah olduğu için bunları aldım.
Önce PSU bak bence. Bunlar tamamen işin görsellik kısmı
 
Ben de PSU değiştirirken RM1000X siyah olduğu için bunları aldım.
Önce PSU bak bence. Bunlar tamamen işin görsellik kısmı
PSU alırsam da devamı gelir gibi ekran kartı ve monitör yükseltmesi düşünüyorum 2k için ama 5600 de biyerde dur diyecek dün anakart işlemci ekran kartı hesabı yaptım am5 olarak rame gelince kapattım sekmeleri 2. El bile uçuk
 
PSU alırsam da devamı gelir gibi ekran kartı ve monitör yükseltmesi düşünüyorum 2k için ama 5600 de biyerde dur diyecek dün anakart işlemci ekran kartı hesabı yaptım am5 olarak rame gelince kapattım sekmeleri 2. El bile uçuk
Zaten bi başlarsan duramazsın, ekstre gelince uyanırsın :)
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


sitelerinde yok stok gelince ilk alacaklardan biriyim çift taraf süper ürün
Bunların kasaları F/P ama bu kablolar öyle her yerden alınacak şeyler değil. Bunları güvenip de takmam GPU ya.
Bunun yerine GPU ve 24 Anakart kablosuna kılıf şeklinde takılanları tavsiye ederim
 
Çok tad kaçırıyor ay sonu hesap kitap işi
Gel bi de bana sor onu. Ekimde Pc topladım, sürekli bişiler değiştiriyorum. İşlemci-Monitör-PSU hepsini değiştirdim, artık değiştirecek bişey kalmadı :)
Bi kasa var hayalimde onun da stoğu yok çok şükür :)
 
Geri
Top