herkese selamlar, teknoryadan almış olduğum asus marka laptop elime ulaşır ulaşmaz pixel, ekran testi vs vs yaptım ve 2 adet ölü pixel çıktı. hem satıcıya hem n11 e bu durumu bildirdim. n11 cayma hakkımın olmadığını satıcı ise ben sattım benden çıktı artık servise yazın dedi. ürün elime ulaştı 2 saat olmadan yazdım ve bunlar söylendi bana. adamlarda öyle bir rahatlık var ki tüketiciyi mağdur etmekten çekinmiyorlar. 3. sınıf insan muamelesi görüyoruz resmen. thh başvurumu yaptım dün firmadan savunma istendi, bunları da buraya yazdım ki hakkımızı yedirmeyelim arkadaşlar yarın bir gün siz de ürün alacaksınız size de aynı durumu yaşatabilirler.
güncelleme: arkadaşlar an itibari ile thh başvurum sonuçlandı ve kazandım.
14 günlük bir itiraz süresi var teknoryanın, itiraz edeceğini sanmıyorum, sonuçta hem cayma hakkımı gasp etti hem de ekranda ölü pixel var fabrikasyon bir sorun bu bunun neyine itiraz edebilir.
ellerine tebligat ulaşınca beni arayacaklarını düşünüyorum, sitelerine baktım ellerinde aynı model laptop kalmamış nasıl olacak süreç onu düşünüyorum, bir an önce yeni laptopumu almak istiyorum aylardır kişiselleştiremiyorum laptopumu. süreci takip eden ve destek veren herkese çok teşekkür ederim. satıcının karara uyup uymayacağını ve tutumunu da buraya aktaracağım umarım başta yaptıkları gibi rezillik yapmaya devam etmezler.
güncelleme: arkadaşlar an itibari ile thh başvurum sonuçlandı ve kazandım.
14 günlük bir itiraz süresi var teknoryanın, itiraz edeceğini sanmıyorum, sonuçta hem cayma hakkımı gasp etti hem de ekranda ölü pixel var fabrikasyon bir sorun bu bunun neyine itiraz edebilir.
ellerine tebligat ulaşınca beni arayacaklarını düşünüyorum, sitelerine baktım ellerinde aynı model laptop kalmamış nasıl olacak süreç onu düşünüyorum, bir an önce yeni laptopumu almak istiyorum aylardır kişiselleştiremiyorum laptopumu. süreci takip eden ve destek veren herkese çok teşekkür ederim. satıcının karara uyup uymayacağını ve tutumunu da buraya aktaracağım umarım başta yaptıkları gibi rezillik yapmaya devam etmezler.
Son düzenleme: