Tab S9 FE vs iPad Pro?

Evet öyle sanırım, ama başlığa iPad Pro 4 yazmışlar amaçları ne anlamadım. Ne yapmamı önerirsiniz?
Net bir şekilde eğer tabi M2 işelmcili bir ipad pro ise tam anlamıyla kazıklanırsın 4k kalem al devam et. S9 FE 14k tablet İpad Pro m2 30k ? Yanlış anlama ama aldığın malı nasıl bilmiyorsun anlamadım insan ne aldığını bilir kaça aldığını bilir dünyanın en mantıksız takası
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

https://www.amazon.com.tr/dp/B0BJMN...e=380333&creativeASIN=B0BJMN6STD&linkCode=asn m2 işlemcili tablet bu
 
Zamanında Air+Kalem alacağıma Pro alırım demiştim. Keşke demeseydim kalemle daha ucuz bile oluyordu Air. Millet kalemin ne yaptığını biliyor zaten de 4K verilir mi diyor haliyle. Haksız da değiller üstüne az daha koysan kalemli giriş seviyesi android tablet alınacak para bu 😂
130$ diyip alın hocam. Gözünüze az gelir belki😁🥲
Yurtdışı fiyatıyla aynı.
 
Net bir şekilde eğer tabi M2 işelmcili bir ipad pro ise tam anlamıyla kazıklanırsın 4k kalem al devam et. S9 FE 14k tablet İpad Pro m2 30k ? Yanlış anlama ama aldığın malı nasıl bilmiyorsun anlamadım insan ne aldığını bilir kaça aldığını bilir dünyanın en mantıksız takası
Sıfır olarak geçen sene 20K ya aldım ben. Foruma geçen ay bunun hakkında konu da açtım bu arada forum da ikinci elde 15K civarı dedi yoksa 20K ya (aldığım fiyata) rahat gider diyordum ben.
 
Sıfır olarak geçen sene 20K ya aldım ben. Foruma geçen ay bunun hakkında konu da açtım bu arada forum da ikinci elde 15K civarı dedi yoksa 20K ya (aldığım fiyata) rahat gider diyordum ben.
İmkansız 15kya gitmesi git kalem al 2. nesil keyfine bak 1/3 fiyatıyla tabletle takas ediyorsun +4 k baya komik ama sen bilirsin
 
130$ diyip alın hocam. Gözünüze az gelir belki😁🥲
Yurtdışı fiyatıyla aynı.
Ben alırım da millet laf yapar ya 😂

Ucuz olsun diye Type C alasım var ama onda da para çöpe gidiyor gibi hissediyorum hiçbir özelliği yok kalemin.
 
Ben alırım da millet laf yapar ya 😂

Ucuz olsun diye Type C alasım var ama onda da para çöpe gidiyor gibi hissediyorum hiçbir özelliği yok kalemin.
Milletin lafına ne bakıyorsunuz hocam? Çakma diyip geçin. Ben öyle yapıyorum. Kaça aldın diyorlar herhangi bir şeye. Pahalıysa çakma diyorum.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,747
Mesajlar
11,080,669
Üyeler
198,189
Son üye
çillibom
Geri
Top