Neler Yeni

Teknobiyotik övme postu (Meğer hak etmemiş) | Raijintek Ampere 850w Platinum Hakkında

M-Q^GÖKTÜRK

80+ Platinum
Katılım
1 Kasım 2020
Mesajlar
17,988
Dahası  
Reaksiyon skoru
11,074
İsim
göksel yurtcan
Hayatımda ilkkez birinin teknobiyotik garantisini övdüğünü gördüm ondada adamlar olması gerekeni yapmışlar:kekw:
 

FR13NDSLX

80+ Platinum
Katılım
27 Mart 2020
Mesajlar
16,088
Dahası  
Reaksiyon skoru
10,604
İsim
Diyarhan
Yapması gerekeni yapmış. Övmeye gerek var mı bilemem.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Akortek firmasını öven tek kişi olarak sana 4090 hediye etmeliler.
 

stiga05fx

80+ Silver
Katılım
16 Kasım 2023
Mesajlar
3,432
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,385
İsim
Draq123
Hepsi aynı itopya vatan tebilon teknobiyotik tinerji hepsi çok kötü başarısız ama hangisi ucuz satıyorsa alın geçin takmayın hepsi grinin laciverti fark etmez
 

quistin

80+ Bronze
Katılım
12 Ocak 2024
Mesajlar
1,761
Dahası  
Reaksiyon skoru
798
İsim
Fırat divitci
Kendilerinden 1200w raijintek ampere satın aldım. Sistemime taktım ve lullandım 1 saat sonra sistem birdaha açılmadı eski psu'mu taktım ve sistem açıldı ben de yeni psu'nun bozuk olduğunu kanaatine vararak iadeye gönderdim ve direkt olarak para aidesini yaptılar hiç uğraştırmadıl. Amazon üzerinden teknobiyotik satıcısından almıştım.
 
Katılım
28 Kasım 2021
Mesajlar
43
Dahası  
Reaksiyon skoru
41
İsim
Furkan Güneş
Arkadaşlar, olması gerekeni yapan kaç firma kaldı ki? Ben mağdur olsaydım yine konu açardım bu sefer pişmanlık üzerine olur, hakem heyeti, dava gibi olayları anlatırdım.
 

Rizacan67

80+
Katılım
21 Temmuz 2023
Mesajlar
90
Dahası  
Reaksiyon skoru
13
İsim
Rıza
Hayırlı geceler dileyerek başlıyorum.

Ben geçen ay Teknobiyotik web sitesinden Raijintek Ampere 850w Platinum sipariş ettim. PSU geldi, kasama montajladım. Hiçbir sorun yok. Tüm parçalarla beraber sorunsuz çalıştı. Bir süre böyle kullandım.

Geçen haftalarda RTX 4070 Ti Super ekran kartına geçiş yaptım.

Ekran kartının pcie 5.0 güç girişini, psu'nun pcie 5.0 güç kablosuyla yine psu'nun pcie 5.0 çıkışına bağlamak istedim. Ancak bir türlü kabloyu psu'daki çıkışa tam takamadım. Çok da zorlamak istemedim. Pcie 5.0 kablonun her iki ucu da aynı şekilde olduğundan bir uç olmayınca diğer ucu denedim. O da uymadı. Kabloyu kontrol ettiğimde her iki uçta da aynı pinlerin deforme olduğunu gördüm. Her iki uçta da birer adet aynı noktadaki pinler etkilenmişti. Aşağıya fotoğrafını bıraktım:

Alıntıyı görüntüle
Bir de psu'daki pcie 5.0 çıkışını kontrol ettim. Meğer çıkış pinlerinden bir tanesi biraz eğikmiş. Aşağıdaki fotoğrafa bakabilirsiniz:
Alıntıyı görüntüle
Psu'yu bu pcie 5.0 desteğinden ötürü tercih ettiğim için ekran kartını 12VHPWR dönüştürücü kablosuyla kullanmaya devam etmek içime sinmedi.

Derhal teknobiyotik müşteri desteğe başvuruda bulundum. Durumumu şu şekilde anlattım:



Teknobiyotik ise aynen şu şekilde cevap verdi:



Psu'yu düzgünce kutusuna koyup, ilettikleri prosedürlere göre teknobiyotik'in belirttiği adrese kargoladım.

Ara ara ürünün durumunu müşteri destekten sorguladım. Son olarak dün sorduğumda bana şu cevap verildi:



Biraz sevindim ama ürün gelip de montaj başarılı olana kadar temkinli davrandım.

Bugün psu geldi. Video eşliğinde kutuyu açtım. Gerçekten de hasarlı pcie 5.0 kablosu yerine yeni bir pcie 5.0 kablosu gönderdiklerini ve ayrıca eğik duran pini düzelttiklerini gördüm. Videoda anlata anlata, kabloyu düzgünce taktığımı net görünecek açıdan çektim. Kablo sorunsuz bir şekilde yuvasına oturdu. Kabloyu çıkarıp kameraya gösterdim ve oradan kendim de gördüm ki hiçbir pin deforme olmuyor. İşlem başarılı oldu.

Videoda psu'nun pcie 5.0 girişini gösteren bir kareyi aşağıya bıraktım:

Alıntıyı görüntüle

Videoyu sonlandırıp işte tam o anda ciddi anlamda sevindim. Teknobiyotik böyle bir durumda benden tam puan aldı. Yaşadıklarımı sizlerle paylaşmak istedim.
Hocam hala kullanıyor musunuz ? Bende sessiz ve uzun ömürlü bir ürün arıyorum bunlar arasında kaldım. Markayıda bilmediğim için araştırıken sizi yorumunuzu görünce sormak istedim.


 
Katılım
28 Kasım 2021
Mesajlar
43
Dahası  
Reaksiyon skoru
41
İsim
Furkan Güneş
Hocam hala kullanıyor musunuz ? Bende sessiz ve uzun ömürlü bir ürün arıyorum bunlar arasında kaldım. Markayıda bilmediğim için araştırıken sizi yorumunuzu görünce sormak istedim.


Evet. Memnunum. Tavsiye ederim. Sessiz. Zaten ekstra sessizlik için sıfır desibel modu var. Fanlar belli sıcaklığa ulaşınca dönmeye başlıyor. İsterseniz normal modda da kullanabilirsiniz (fanlar boştayken yine sessiz çalışıyor).
 
Katılım
23 Kasım 2023
Mesajlar
34
Dahası  
Reaksiyon skoru
27
İsim
Engin GRC
Zamanında kendilerinden Asrock B450M HDV almıştım ürün çalışmıyordu. Değişime gönderdim geri gönderdikleri ürün Asrock A320M modeliydi ve çalışıyordu. Tekrar geri gönderdim bu sefer çalışan bir B450M HDV geldi. Diyeceğim o ki biraz fazla UYANIK bir firma.
 

Rizacan67

80+
Katılım
21 Temmuz 2023
Mesajlar
90
Dahası  
Reaksiyon skoru
13
İsim
Rıza
Evet. Memnunum. Tavsiye ederim. Sessiz. Zaten ekstra sessizlik için sıfır desibel modu var. Fanlar belli sıcaklığa ulaşınca dönmeye başlıyor. İsterseniz normal modda da kullanabilirsiniz (fanlar boştayken yine sessiz çalışıyor).
Teşekkür ederim. bende ampere modelini alayım o zaman birde kasada bakıyorum sizin kasa ve diğer bileşenler neydi acaba fikir olması açısından yazabilir misiniz ?
 

fyyz34

80+
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
484
Dahası  
Reaksiyon skoru
158
İsim
Feyyaz Yalcin
Hayırlı geceler dileyerek başlıyorum.

Ben geçen ay Teknobiyotik web sitesinden Raijintek Ampere 850w Platinum sipariş ettim. PSU geldi, kasama montajladım. Hiçbir sorun yok. Tüm parçalarla beraber sorunsuz çalıştı. Bir süre böyle kullandım.

Geçen haftalarda RTX 4070 Ti Super ekran kartına geçiş yaptım.

Ekran kartının pcie 5.0 güç girişini, psu'nun pcie 5.0 güç kablosuyla yine psu'nun pcie 5.0 çıkışına bağlamak istedim. Ancak bir türlü kabloyu psu'daki çıkışa tam takamadım. Çok da zorlamak istemedim. Pcie 5.0 kablonun her iki ucu da aynı şekilde olduğundan bir uç olmayınca diğer ucu denedim. O da uymadı. Kabloyu kontrol ettiğimde her iki uçta da aynı pinlerin deforme olduğunu gördüm. Her iki uçta da birer adet aynı noktadaki pinler etkilenmişti. Aşağıya fotoğrafını bıraktım:

Alıntıyı görüntüle
Bir de psu'daki pcie 5.0 çıkışını kontrol ettim. Meğer çıkış pinlerinden bir tanesi biraz eğikmiş. Aşağıdaki fotoğrafa bakabilirsiniz:
Alıntıyı görüntüle
Psu'yu bu pcie 5.0 desteğinden ötürü tercih ettiğim için ekran kartını 12VHPWR dönüştürücü kablosuyla kullanmaya devam etmek içime sinmedi.

Derhal teknobiyotik müşteri desteğe başvuruda bulundum. Durumumu şu şekilde anlattım:



Teknobiyotik ise aynen şu şekilde cevap verdi:



Psu'yu düzgünce kutusuna koyup, ilettikleri prosedürlere göre teknobiyotik'in belirttiği adrese kargoladım.

Ara ara ürünün durumunu müşteri destekten sorguladım. Son olarak dün sorduğumda bana şu cevap verildi:



Biraz sevindim ama ürün gelip de montaj başarılı olana kadar temkinli davrandım.

Bugün psu geldi. Video eşliğinde kutuyu açtım. Gerçekten de hasarlı pcie 5.0 kablosu yerine yeni bir pcie 5.0 kablosu gönderdiklerini ve ayrıca eğik duran pini düzelttiklerini gördüm. Videoda anlata anlata, kabloyu düzgünce taktığımı net görünecek açıdan çektim. Kablo sorunsuz bir şekilde yuvasına oturdu. Kabloyu çıkarıp kameraya gösterdim ve oradan kendim de gördüm ki hiçbir pin deforme olmuyor. İşlem başarılı oldu.

Videoda psu'nun pcie 5.0 girişini gösteren bir kareyi aşağıya bıraktım:

Alıntıyı görüntüle

Videoyu sonlandırıp işte tam o anda ciddi anlamda sevindim. Teknobiyotik böyle bir durumda benden tam puan aldı. Yaşadıklarımı sizlerle paylaşmak istedim.
Bence surec kotu degil ama daha da iyi olabilirdi sizin egik dediginiz urunu videosunu cekerek bize gonderin magdur olmamaniz ve servis suresini beklememeniz adina firma olarak size yenisini yollayalim seklinde
 
Katılım
28 Kasım 2021
Mesajlar
43
Dahası  
Reaksiyon skoru
41
İsim
Furkan Güneş
Arkadaşlar bir sebeple konuyu canlandırmak istedim:

Özellikle bazı arkadaşların "Sana sıfırını vermeleri gerekirdi. Firma yanlış yapmış" sözü ara ara aklıma takılır. Evet, şuan üründen gayet memnunum. Yapılan işlemden de memnunum. Ancak bu arkadaşların düşüncesi bende olsaymış beni neler bekliyormuş onları öğrendim.

Şöyle ki; öncelikle karşıma Instagram üzerinden bir reels çıktı (reels reklam amaçlı değil bilgilendirme amaçlıdır). Buyrun:


Ardından, bu reels videosuna Adem Helvacı (kendisini tanımayanlar şu veya bu linkten öğrenebilir) şu yorumu yapmış:

Adem Helvacı:
İyi niyetli ancak hatalı bilgiler içeren bir paylaşım ne yazık ki. Her şeyden evvel Kanun'un bahsettiği ile sizin ''Yoruma Dayalı'' beyanlarınız örtüşmüyor. Kanunda hiçbir maddede ''Üst modeli ile değiştirmesi gerekir'' demez ve demiyor da zaten. AYIPSIZ MİSLİ kısmını iyi anlamanız gerekir. Ellerinde ürün yoksa ve ''veremiyoruz/vermiyoruz'' diyorlasa hakem heyeti dahi ''Vereceksin'' diyemez çünkü Hakem Heyetleri Yönetmeliği böyle bir yetki vermiş durumda değil.

THH sadece ''Ayıpsız Misli'' kararı çıkartır, üst modelini almak için O karar ile birlikte Tüketici Mahkemesine, Bölgenizde TM yoksa Asiye Hukuk Mahkemesine (TM Sıfatı ile dosya bakarlar) bir dilekçe verip ''eşdeğer ürün tespit talebinde'' bulunursunuz, Ticaret Odasından görüş alınarak veya bilirkişi atanarak o ürüne en yakın ve stoklarda bulunan ürün belirlenir, mahkeme o koşullarda karar verir ancak ondan sonra tüketici üst modelini alabilir ki bu her zaman üst modeli olmak zorunda da değildir.

Diğer yandan teknik servis raporu olmadan komisyonlara yapılan başvuruların %90'ının belge eksikliğinden reddedildiğini de ben size söylemiş olayım, siz nasıl isterseniz o şekilde hareket edin :)

Teknik servis kasıtlı şekilde size rapor vermiyorsa o zaman durum başka.

Ürün gruplarına göre de durum farklılık gösterir.

Evet, okudunuz.

Konudaki yaşadıklarım yanlış hatırlamıyorsam 2 hafta sürdü (kargo ve servis süreci).

Ancak "yok ben sıfırını veya yoksa üst modelini istiyorum" veyahut çok daha kötüsü "para iadesi istiyorum" deseydim mahkemelerde sürünmem gerekecekti. Ancak o da kesin benim lehime olmayabilirdi zira konuda gördüğünüz üzere ürünü sapasağlam alıp ben takarken hasara uğramasıydı. Kablonun içindeki yuvanın milimetrik eğikliği sanırım kimsenin umrunda olmazdı ki bunu ispatlamam çok zordu.

Bir şekilde para iadesi alsam, parçaların sürekli arttığı günümüzde büyük bir hata yapmış olacaktım.

Tüm bunların sonucunda uzun süre bilgisayarsız kaldığım yetmezmiş gibi bir üstüne bir sürü sinir, stres, emek, para, vakit harcayacaktım.

Başkalarına akıl verirken, önerilerde bulunurken lütfen etraflıca düşünün.

Yine de bu konu altında daha önceden de dediğim gibi, başka bir sorunla karşılaşsaydım ben de hakkımı arayacaktım. Ama olmadı. Memnun kalacağım şekilde işlem yapıldı. Gönül isterdi ki 'şak' diye sıfırıyla değişsinler, tüketiciyi çok daha fazla memnun etsinler, piyasada rakip ezsinler ama buna da şükür diyorum. Şükür demeyenleri yukarıdaki süreç bekliyor maalesef.
 

ghnn

80+ Bronze
Katılım
17 Mart 2021
Mesajlar
1,014
Dahası  
Reaksiyon skoru
399
İsim
Gökhan
burada teknobiyotik hakkında iyi yada kötü ne var anlamadım. adamlar almış servise göndermiş servis tamir edip yanına yeni kablo koymuş.
övülecekse servis övülmeli. çünkü genelde ya kullanıcı hatası derler bu sefer de teknobiyotik kötü mü olacaktı?
Mesaj otomatik birleştirildi:

"Teknik servis kasıtlı şekilde size rapor vermiyorsa o zaman durum başka."
şu da saçma zaten sen ürünü teslim ederken servis ürünü teslim aldığına dair belge vermek zorunda. sonrasında rapor vermezse veya sorun bulunamadı dese bile o belgeyle başvurup sorun çözülmedi diye thh başvurursun
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,072,933
Mesajlar
9,645,525
Üyeler
170,435
Son üye
doruklmn
Top Bottom