TELEFONUM MI EKRANINDA KALDI!

NightWish2434

80+ Gold
Katılım
29 Ekim 2022
Mesajlar
5,138
Reaksiyon skoru
2,335
Arkadaşlar telefon genel ihtiyaç hepiniz farkındasınızdır.
Konuyu hemen özetliyorum
Telefon: mi note 10 lite
Sürüm: güncel
Olay: telefonu sanırım düşündüğümden dolayı kamera açılmıyordu. (Bazen açılıyor bazen açılmıyordu.) Telefoncuya götürdüm içini açmam lazım diyordu. Kamera olayindan sonra Yeniden başlatırkende mi de kalıyordu 2 3 kez Power tuşuna basılı tutunca kapanıp tekrar mi ekranına gelip açılıyordu. (Yeninden başlatma sebebim galeriye gelmeyen fotoğraflar, indirince müzik uygulamasına gelmeyen müzikler. Evet yeniden başlayınca geliyor.)
Bugün yine yeniden başlattım en az 15 kere tekrar tekrar başlattım açılmıyor. Çok video izledim sadece 1 tanesi kamera bağlantısı kesildiği için açılmadığını, kamerayı boşa alınca (gücünü kesince) açılıyordu. Rom atılmış yine aynı sorun olunca bu sonuca varılmış.
Yine çok konuştum affola, gerçekten acil ve önemli benim için. Bilgisi olan yada yapabilecek tanıdığı olan varsa yazsın lütfen. İyi akşamlar iyi forumlar canlar <3
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Arkadaşlar telefon genel ihtiyaç hepiniz farkındasınızdır.
Konuyu hemen özetliyorum
Telefon: mi note 10 lite
Sürüm: güncel
Olay: telefonu sanırım düşündüğümden dolayı kamera açılmıyordu. (Bazen açılıyor bazen açılmıyordu.) Telefoncuya götürdüm içini açmam lazım diyordu. Kamera olayindan sonra Yeniden başlatırkende mi de kalıyordu 2 3 kez Power tuşuna basılı tutunca kapanıp tekrar mi ekranına gelip açılıyordu. (Yeninden başlatma sebebim galeriye gelmeyen fotoğraflar, indirince müzik uygulamasına gelmeyen müzikler. Evet yeniden başlayınca geliyor.)
Bugün yine yeniden başlattım en az 15 kere tekrar tekrar başlattım açılmıyor. Çok video izledim sadece 1 tanesi kamera bağlantısı kesildiği için açılmadığını, kamerayı boşa alınca (gücünü kesince) açılıyordu. Rom atılmış yine aynı sorun olunca bu sonuca varılmış.
Yine çok konuştum affola, gerçekten acil ve önemli benim için. Bilgisi olan yada yapabilecek tanıdığı olan varsa yazsın lütfen. İyi akşamlar iyi forumlar canlar <3
@RevenKalr @Kürşat Kütükçü @Ckribrahim @James Gg
reisler kim anlar bundan açılmadı hala
 
Arkadaşlar telefon genel ihtiyaç hepiniz farkındasınızdır.
Konuyu hemen özetliyorum
Telefon: mi note 10 lite
Sürüm: güncel
Olay: telefonu sanırım düşündüğümden dolayı kamera açılmıyordu. (Bazen açılıyor bazen açılmıyordu.) Telefoncuya götürdüm içini açmam lazım diyordu. Kamera olayindan sonra Yeniden başlatırkende mi de kalıyordu 2 3 kez Power tuşuna basılı tutunca kapanıp tekrar mi ekranına gelip açılıyordu. (Yeninden başlatma sebebim galeriye gelmeyen fotoğraflar, indirince müzik uygulamasına gelmeyen müzikler. Evet yeniden başlayınca geliyor.)
Bugün yine yeniden başlattım en az 15 kere tekrar tekrar başlattım açılmıyor. Çok video izledim sadece 1 tanesi kamera bağlantısı kesildiği için açılmadığını, kamerayı boşa alınca (gücünü kesince) açılıyordu. Rom atılmış yine aynı sorun olunca bu sonuca varılmış.
Yine çok konuştum affola, gerçekten acil ve önemli benim için. Bilgisi olan yada yapabilecek tanıdığı olan varsa yazsın lütfen. İyi akşamlar iyi forumlar canlar <3
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


@RevenKalr @Kürşat Kütükçü
reisler kim anlar bundan açılmadı hala
tanıdığım telefoncu yok maalesef
 
Düşmeden dolayı kısa devre oluyor olabilir güvenilir kurumsal teknik servislere gitmeni tavsiye ederim
 
Hocam bazı yerler var ama güvenilir mi bilmiyorum birde hepsi geçirmeci tanıdık olsa keşke
Tanıdık daha beter yapar burası güzel bir yerdir
 
Tanıdık daha beter yapar burası güzel bir yerdir
Bir sene kenarda yatan telefonu düzeltiler ve hayata döndü. Memnun kaldım pil değişimi için yine tercih ettim. Kalite olarak üzmediler. Şimdi bu haftasonu başka bir cihazım içinde gideceğim.
 
Arkadaşlar telefon genel ihtiyaç hepiniz farkındasınızdır.
Konuyu hemen özetliyorum
Telefon: mi note 10 lite
Sürüm: güncel
Olay: telefonu sanırım düşündüğümden dolayı kamera açılmıyordu. (Bazen açılıyor bazen açılmıyordu.) Telefoncuya götürdüm içini açmam lazım diyordu. Kamera olayindan sonra Yeniden başlatırkende mi de kalıyordu 2 3 kez Power tuşuna basılı tutunca kapanıp tekrar mi ekranına gelip açılıyordu. (Yeninden başlatma sebebim galeriye gelmeyen fotoğraflar, indirince müzik uygulamasına gelmeyen müzikler. Evet yeniden başlayınca geliyor.)
Bugün yine yeniden başlattım en az 15 kere tekrar tekrar başlattım açılmıyor. Çok video izledim sadece 1 tanesi kamera bağlantısı kesildiği için açılmadığını, kamerayı boşa alınca (gücünü kesince) açılıyordu. Rom atılmış yine aynı sorun olunca bu sonuca varılmış.
Yine çok konuştum affola, gerçekten acil ve önemli benim için. Bilgisi olan yada yapabilecek tanıdığı olan varsa yazsın lütfen. İyi akşamlar iyi forumlar canlar <3
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


@RevenKalr @Kürşat Kütükçü @Ckribrahim @James Gg
reisler kim anlar bundan açılmadı hala
Şansa benim telefon sağlam çıktım benim telde Xiaomi note 9s yurtdışı kaçak bir kere bile bana sorun yaratmadı
 
Tanıdık daha beter yapar burası güzel bir yerdir
Sağolsunlar iphone 5s verdim ekran soketi değişti ama geri aldığımda ses açma kapama tuşu çalışmıyordu.
 
Herkes yanlış bir cümle hocam memnun olan çok ama benim gibi memnun olmayanda var. Fiyatları ise çok pahalı.
 
Geri
Top