Transit araba bakıyoruz önerisi olan Ford transit customnasıldır

Trigeri erken değişmesi lazım triger değişirken yağ süzgeci de değişmek lazım çünkü yağda aşınan yumuşayan kayış parçaları yağ süzgecini tıkayıp motor kilitletebilir, yatak sardırabilir uzun vadede. Trigeri 100.000 de değil 70 bin gibi değişmek lazım. Biraz daha nazlı motorlar. Ayrıca Total HTC PSA onaylı yağları var. Kayışı yağ içinde çalışan motorlara youtubeda onu öneren bir usta var. Faydası olur belki youtubeda ismail usta. videosuna bakabilirsin.
hocam peki transit custom 2024 den bahsediyoruz demi 2023 model olanlarından değil
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

ve de sorunsuz uzun yıllar bakımını yaptıkça binebileceğimiz bir araç tavsiyesi verebilirmisin şuan mesela opel vivaroya bakmaya başladım
 
Son düzenleme:
hocam peki transit custom 2024 den bahsediyoruz demi 2023 model olanlarından değil
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

ve de sorunsuz uzun yıllar bakımını yaptıkça binebileceğimiz bir araç tavsiyesi verebilirmisin şuan mesela opel vivaroya bakmaya başladım
2.0 dizel olanların hepsi panther motordur muhtemelen. 24te aynı 23te 22de. PSA grubunun van kategorisindeki motorunu bilmiyorum bilgi veremem o konuda fakat ford bu işte zirvedir daha iyisini alamazsın. açıkçası o kaliteye o motor alınır nazı çekilir. dikkatli kullanıcaksan alınır tabii ki.
 
2.0 dizel olanların hepsi panther motordur muhtemelen. 24te aynı 23te 22de. PSA grubunun van kategorisindeki motorunu bilmiyorum bilgi veremem o konuda fakat ford bu işte zirvedir daha iyisini alamazsın. açıkçası o kaliteye o motor alınır nazı çekilir. dikkatli kullanıcaksan alınır tabii ki.
Hocam şu an elimizde Volkswagen Transporter 150 PS panelvan otomatik vites var uzun şase bizim bunu satma amacımız yani forda geçme amacımız ise donanımsal olarak Ford daha önde transporter'da sadece ani fren ve arka park sensörü var
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Kurstan'da ise say say bitmiyor o yüzden geçmeyi düşünüyoruz 1500 e Transporterı satıp 1.300'e Ford almayı düşünüyoruz mantıklı bir hareket olur mu
 
Dikkat edilmesi derken yani bakımlarımı aksatılmamı kafası atarsa kötü sonuçlarmı çıkartabilir
Hemde nasıl kayışı koparırsa hele baya sıkıntı o araçlarda kayış kontrolü oldukça önemli performanslımı dersen evet performanslı ama narin bi motor Eski tip kömürle çalışanlar gibi mazot koyup bakım yapmadan git yada bakımını aksat gibi bi durum yapılmamalı
 
Hemde nasıl kayışı koparırsa hele baya sıkıntı o araçlarda kayış kontrolü oldukça önemli performanslımı dersen evet performanslı ama narin bi motor Eski tip kömürle çalışanlar gibi mazot koyup bakım yapmadan git yada bakımını aksat gibi bi durum yapılmamalı
Hocam biz şu konuda eminiz ki bakım zamanı geldiği zaman gider bayide yaptırır getirriz o sıkıntı olmaz ama bizim yaptığımız harekat mantıklı mı vw verip Ford almak
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Ve de bakımlarında kayış değiştiriliyormudur
Şu konuda adım kadar eminim ki bakımlarını aksatmadan bayide yaptırırız
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Ve de DSG olduğu için dikkat ediyorduk custom alırsak da motora mı dikkat edicez yaw
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Ve de customun otomatik vitesli arabaları şansımaz olarak ne kullanıyor DSG değildir herhalde
 
Merhaba arkadaşlar hayırlı akşamlar.
Biz 2023 Aralık ayında bayiden sıfır Transporter panelvan 150 PS otomatik araba aldık ama araba yakıt tüketimi olsun ve de teknolojinin biraz daha gerisinde olmasından dolayı satma kararı aldık yani teknolojinin gerisinde derken şerit takip yağmur sensörleri tabela okuma ani fren gibi gibi özellikleri yok.
Sahibinden de genelde 1500 fiyat biçmişler hadi biz de 1 milyon 480'e verelim bir şey olmaz bu fiyat aralığında en iyi transit araba sizce hangisi
Tesisatçı olduğumuz için arabaya ayda bir yük görür o yüzden otomatik olma konusunda biraz kararsız otomatik olduğu için sıkıntı çıkartır mı gibisinden kullandığımız arabada otomatik ne kadar dikkat etsek de yine de korkuyoruz biraz sıkıntı çıkartır mı diye.
Ben Ford transit Custom'a baktım araba cidden güzel hem teknolojik hem de fiyatı bütçemize uygun 130PS olan otomatik 150 PS olan ise manuel bu iki model arasında kaldık şanzıman otomatik mi olsun manuel mi olsun diye bir de bu ikiz model arasında yakıt farkı olur mu bir de bu Ford transit Custom için yağ yakıyor diyorlar doğru mu bu kaportası da kötüymüş oysaki benim bildiğim Ford kemikli bir arabadır kaportasının kötü olmasına ihtimal veremedim yakıt tüketimine de fazla diyorlar aranızda kullanan bilen var mı ya da farklı bir transit araba önerebilecek olan var mı?
yeni Ford Tourneo courierlar güzel
 
Hocam biz şu konuda eminiz ki bakım zamanı geldiği zaman gider bayide yaptırır getirriz o sıkıntı olmaz ama bizim yaptığımız harekat mantıklı mı vw verip Ford almak
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Ve de bakımlarında kayış değiştiriliyormudur
Şu konuda adım kadar eminim ki bakımlarını aksatmadan bayide yaptırırız
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Ve de DSG olduğu için dikkat ediyorduk custom alırsak da motora mı dikkat edicez yaw
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Ve de customun otomatik vitesli arabaları şansımaz olarak ne kullanıyor DSG değildir herhalde
Yok dsg vw grubunun otomatik vitesi ama Ford'un ne kullandığını bilmiyorum maalesef.
Bi ara Dizellerinde focus vs CVT kullanıyordu.
 
Yok dsg vw grubunun otomatik vitesi ama Ford'un ne kullandığını bilmiyorum maalesef.
Bi ara Dizellerinde focus vs CVT kullanıyordu.
Peki mantıklı olacakmıdır vw den forda geçiş
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Ford yeni çıktı ya arızası vs bilinmiyor ki
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Emin olamıyoruz bir türlü her kafadan farklı ses biride çıkıp adam akıllı anlatmıyorki
 
Calistigim fabrikada açık kasa ford transit 2022 model en dolu paketinden var
Arac sağlam manul vites serit takip vs yok diye biliyorum ama ses sistemi bir ticari arac için bir tık iyi diyebilirim
Arac haftada en az 1 kere ağır yük görüyordur 2ton dan aşağı değildir gördüğü yük balya falan atılıyor Bundan önceki arac da gene ford transit eski kasa bir araçtır tam modelini bilmiyorum ama patron hep ford alır bu işler için asla şaşmaz forddan
 
Hocam şu an elimizde Volkswagen Transporter 150 PS panelvan otomatik vites var uzun şase bizim bunu satma amacımız yani forda geçme amacımız ise donanımsal olarak Ford daha önde transporter'da sadece ani fren ve arka park sensörü var
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Kurstan'da ise say say bitmiyor o yüzden geçmeyi düşünüyoruz 1500 e Transporterı satıp 1.300'e Ford almayı düşünüyoruz mantıklı bir hareket olur mu
dediğim gibi eğer motorun nazını çekecekseniz, bakımını, trigeri erken değiştirmek ve yağ süzgecini değiştirmeyi yapacaksanız mantıklı olur.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Yok dsg vw grubunun otomatik vitesi ama Ford'un ne kullandığını bilmiyorum maalesef.
Bi ara Dizellerinde focus vs CVT kullanıyordu.
Ford CVT'yi çook uzun zamandır 2010 civarlarından beri kullanmadı hocam Tork Konvertörlü kullanılıyor bu yeni focuslarda bazı serilerinde. Bazılarında da PowerShift çift kavramalı var. Ama Transit Customda 8 ileri Tork Konvertörlü şanzıman var. Otomatikler içinde en sorunsuz şanzıman tipi. DSG gibi narin davranmaya gerek yok.
 
Ford CVT'yi çook uzun zamandır 2010 civarlarından beri kullanmadı hocam Tork Konvertörlü kullanılıyor bu yeni focuslarda bazı serilerinde. Bazılarında da PowerShift çift kavramalı var. Ama Transit Customda 8 ileri Tork Konvertörlü şanzıman var. Otomatikler içinde en sorunsuz şanzıman tipi. DSG gibi narin davranmaya gerek yok.
dediğim gibi bi ara takip etmeyi bırakmıştım ford'u
 
dediğim gibi eğer motorun nazını çekecekseniz, bakımını, trigeri erken değiştirmek ve yağ süzgecini değiştirmeyi yapacaksanız mantıklı olur.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Ford CVT'yi çook uzun zamandır 2010 civarlarından beri kullanmadı hocam Tork Konvertörlü kullanılıyor bu yeni focuslarda bazı serilerinde. Bazılarında da PowerShift çift kavramalı var. Ama Transit Customda 8 ileri Tork Konvertörlü şanzıman var. Otomatikler içinde en sorunsuz şanzıman tipi. DSG gibi narin davranmaya gerek yok.
Hocam bizim yapacağımız tek şey
15 30 45 60... Bakımlarını vakti geldiğinde hepsini bayide yaptırırız onlar kayış filan değiştirirmi ya da yağ süzgecini yoksa biz kendimiz el atmayız bayi bakımlarda ne yaparsa o
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

dediğim gibi eğer motorun nazını çekecekseniz, bakımını, trigeri erken değiştirmek ve yağ süzgecini değiştirmeyi yapacaksanız mantıklı olur.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Ford CVT'yi çook uzun zamandır 2010 civarlarından beri kullanmadı hocam Tork Konvertörlü kullanılıyor bu yeni focuslarda bazı serilerinde. Bazılarında da PowerShift çift kavramalı var. Ama Transit Customda 8 ileri Tork Konvertörlü şanzıman var. Otomatikler içinde en sorunsuz şanzıman tipi. DSG gibi narin davranmaya gerek yok.
Hocam biz yük ayvaz diye otomatik şanzımanı gözden çıkarmıştık 150 lik manuel düşünüyorduk ama eğer iyide şanzımanı yüke gelirse yarı yolda bırakmazsa 130 lük otomatik alırız
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Calistigim fabrikada açık kasa ford transit 2022 model en dolu paketinden var
Arac sağlam manul vites serit takip vs yok diye biliyorum ama ses sistemi bir ticari arac için bir tık iyi diyebilirim
Arac haftada en az 1 kere ağır yük görüyordur 2ton dan aşağı değildir gördüğü yük balya falan atılıyor Bundan önceki arac da gene ford transit eski kasa bir araçtır tam modelini bilmiyorum ama patron hep ford alır bu işler için asla şaşmaz forddan
Hocam 2 yılda bir şey değiştirmedilerse mantıklı gibi ozaman manuel ama bizimki kapalı kasa panelvan 150 lik manuel
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Şanzımanı iyi olursa 130 luk otomatik alırız
 
Hocam bizim yapacağımız tek şey
15 30 45 60... Bakımlarını vakti geldiğinde hepsini bayide yaptırırız onlar kayış filan değiştirirmi ya da yağ süzgecini yoksa biz kendimiz el atmayız bayi bakımlarda ne yaparsa o
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Hocam biz yük ayvaz diye otomatik şanzımanı gözden çıkarmıştık 150 lik manuel düşünüyorduk ama eğer iyide şanzımanı yüke gelirse yarı yolda bırakmazsa 130 lük otomatik alırız
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Hocam 2 yılda bir şey değiştirmedilerse mantıklı gibi ozaman manuel ama bizimki kapalı kasa panelvan 150 lik manuel
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Şanzımanı iyi olursa 130 luk otomatik alırız
Kapali kasada sağlamdır diye düşünüyorum Bursa'da yaşıyorum burda çoğu ticari arac ford'dur diyebilirim
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,094,510
Mesajlar
9,843,351
Üyeler
173,985
Son üye
UmutErdens
Geri
Top