❌İndirim Bitti! 🔥 Trendyol %40+%40 İndirim 🔥

Durum
Bu konu kilitlenmiştir.
Trendyol express te kargo esnasında kendi kendine iade oluşturdu sistemde geri dönüyor kargo.

Musteri isteği dışında ürünü iptal etmek gibi bir hakları var mı sözleşmelerinde acaba?
 
Kod çalışıyorda, sistemi değiştirmişler sanırım yukarıda çatırdatma kısmı çıkmıyor Azeri numara istiyor ohoo, bunu nasıl aşacağız?
 
İade ürün diye farklı ürün vermeniz çözüm değil maalesef. Satıcı gönderilen ürün bu değildi seçeneği ile iadeyi tekrar alıma yönlendirecektir.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Hatta bunun için yasal süreç başlatma hakkına sahip. Sadece deposunda bu ürünün kargoya verilirken kamera kaydı olması yeterli satıcının.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Ki zaten desi mantığı ile aktarmadada bu fark olacaktır veya ürün ağırlığı farkı ile anlaşılacaktır.
Ürünü teslim aldıktan sonra ve parasını da odemisken aynı zamanda yanlış ürün de vermemisken bu ürünü vermemem benim hakkım bence. Kapımdan gelip zorla aldılar, tekrar iade sürecini baslattiginda verecegim zaten maksat ufakta olsa Trendyol express e yaptığından dolayı zarar olsun
 
Trendyol express te kargo esnasında kendi kendine iade oluşturdu sistemde geri dönüyor kargo.

Musteri isteği dışında ürünü iptal etmek gibi bir hakları var mı sözleşmelerinde acaba?
Şuan bende de aynı durumda. Teslimat şubesine gelmesine rağmen iade süreci başlatılmış olarak görünüyor. Müşteri temsilcisiyle görüşme sağladığımda hasarlı üründen dolayı geri döndüğünü belirtti, ben de durumu izah ettim kusurlu ise de almak istiyorum dedim fakat sadece iade olarak yapılacağını söyledi. Anladı aslında elinden bir şey gelmiyor, boşuna sıkıştırmanın bir anlamı yok.
 
Ürün faturalandıktan sonra üstüne üstlük kargolandıktan sonra tek taraflı iptal edemezler normal şartlarda thh verseniz kazanırsınız ama bu durum sitenin başka ülke için verdiği kuponu kullandığınız için lehinize dönecektir çünkü iptal için sebepleri var. Yani THH yolu kapalı.
 
Hocam bu pek etik olmamış. Çünkü bu saçmalığı Trendyol yapıyor. Siz ise Trendyol'da satış yapan X satıcısını mağdur edeceksiniz belki de... Kapıyı açmasaydınız veya ücretini ödediğinizi belirtip iade etmeyeceğinizi söyleseydiniz X satıcısı bir şekilde Trendyol'dan ödemesini alacaktı. Belki bu sebepten ötürü problem yaşayacak.

Ek olarak bu saatten sonra kimse sipariş vermesin arkadaşlar. Siparişler direkt iptal olsa problem yok ancak kargodan dönüyor. Yani paranız bir süre bağlanacak iade süresi de ne kadar sürer bilinmez...
Gelirlerse veririm tekrar artık yapacak bir şey yok. Ama öyle madur olacak bir firma değil de Mudo'dan aldım.
 
Ürün faturalandıktan sonra üstüne üstlük kargolandıktan sonra tek taraflı iptal edemezler normal şartlarda thh verseniz kazanırsınız ama bu durum sitenin başka ülke için verdiği kuponu kullandığınız için lehinize dönecektir çünkü iptal için sebepleri var. Yani THH yolu kapalı.
Kötüye kullanım adı altında iptal ettikleri geri çektikleri siparişleri thh ye şikayet et bakalım nasıl cevapları. Dua et sonucunda ban yememeye
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Philips traş makinesi almıştım 700₺ 295₺ ye aldım. Ben ilk sabah sipariş etmiştim. Herhangi bir şey de yapmadım. Satıcı direkt hazırladı gönderdi.
Direk kullan bggbgj kişisel bakım ürünleri hijyen riski barındıran ürünler yeniden satışa uygun olmaz
 
Trendyol Express ile gelenler iptal veya iadeye düşer zaten. Diger kargo firmaların da iptal iade olmaz. Benim ürünüm mng ile geldi.
 
Durum
Bu konu kilitlenmiştir.
Geri
Top