Arkadaşlar iyi günler 17/11/2023 tarihinde N11 alışveriş sitesinden Xiaomi Redmi rmmnt215nf 21.5" 6 ms adlı ürünü sipariş verdim. Ürün 20 Kasım tarihinde tarafıma teslim edildi. Ürünü test ettiğim sırada kararma ve pikselleşme sorunu ile karşılaştım. Ürünü iade etmek için talep oluşturdum ve ürün bana nasıl geldi ise aynı şekilde kargoladım ve dikkat kırılabilir uyarısını yapıştırmalarını söyledim,
21 Kasım günü Yurtiçi Kargo şirketine iade için teslim ettim. 23 Kasım günü İncehesap tarafına kargo kutu hasarlı ve panel kırık bir şekilde teslim edilmiş. İncehesap ürün hasarından dolayı iade talebini reddetti ve ürünü bana geri gönderdi. Sorunumu çözmek için satıcıyı aradım beni Yurtiçi Kargo şirketine yönlendirdiler. Yurtiçi Kargo firmasını aradığımda satıcının bulunduğu mevkideki Asya şubesine satıcının ulaşması gerektiği söylendi. Ve İncehesap size ulaşmam gerektiğini söyledi.
Konu ile ilgili yardımcı olusanız sevinirim.
21 Kasım günü Yurtiçi Kargo şirketine iade için teslim ettim. 23 Kasım günü İncehesap tarafına kargo kutu hasarlı ve panel kırık bir şekilde teslim edilmiş. İncehesap ürün hasarından dolayı iade talebini reddetti ve ürünü bana geri gönderdi. Sorunumu çözmek için satıcıyı aradım beni Yurtiçi Kargo şirketine yönlendirdiler. Yurtiçi Kargo firmasını aradığımda satıcının bulunduğu mevkideki Asya şubesine satıcının ulaşması gerektiği söylendi. Ve İncehesap size ulaşmam gerektiğini söyledi.
Konu ile ilgili yardımcı olusanız sevinirim.