benim arkadaş 5 ay önce almıştı yükseltmişti ancak ona rağmen iade yapabilmişti. bende bundan iade yapmak istedim aslındakullandıysan yükseltip iade edemezsin
hocam bende aslında bunu okumuştum önceden ama sipariş geçmişimi göster tuşuna basınca ürün bulunamadı diyor.90 gün içinde yükseltmiş olsan bile 1 defalığa mahsus iade edebiliyorsun.
Ticket at iade yaparlar.hocam bende aslında bunu okumuştum önceden ama sipariş geçmişimi göster tuşuna basınca ürün bulunamadı diyor.
1 saat önce atmıştım geliştirdiğim için iade yapamıyorlarmışTicket at iade yaparlar.
hocam bende aslında bunu okumuştum önceden ama sipariş geçmişimi göster tuşuna basınca ürün bulunamadı diyor.
bu hata ile karşılaşıyorum
Merhaba,ben kaos vandal bekliyordum gelmeyince ulupençe vandal aldım fakat ulupençe vandalı alırken valorantın 90 günde alınan sadece 1 kereye mahsus iade edebildiğin politikadan yararlanır iade ederim kaos gelirse alırım diye düşünüyordum.Daha öncelerden ticket attığımda da böyle bir hakkımın olduğunu istediğim zaman da bunu yapabileceğim söylenmişti sırf buna güvenerek almıştım.Bugün iade etmek istediğimde ise bana bu politikamız güncellendi artık 90 günlük politikalarının kalktığını söylediler ben de tekrar ticket atıp saçma olduğunu söyledim cevap bekliyorum.Arkadaşım daha 2 hafta önce iade edip başka skin almıştı…merhaba 1 2 hafta önce iyon vandal almıştım hesapta hiç iade yapmama rağmen neden iade edilebilecek bir şey yok diyor nasi cozucem bilen var mıdır?
2. hakkımı hiç kullanmadım hocamBen size kısaca olayı açıklıyorum , valorantta 2 farklı iade hakkınız var.
1. 14 gün içerisinde alınan geliştirilmemiş skinlerin iadesi (sınırsız hak)
2. 90 Gün içerisinde alınan geliştirilmiş olsa bile iade edebileceğiniz iade hakkı ( 1 kereye mahsus)
2. Hakkınızı kullandıysanız tekrar hakkınız olmuyor kısacası olayı bundan ibaret.