Heroia
80+ Bronze
- Katılım
- 23 Mart 2020
- Mesajlar
- 1,200
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 368
- İsim
- Yusuf Eroğlu
Öncelikle faturamda olması gereken tutardan fazlası isteniyor. Ve bende bunu merak edip müşteri temsilcisini bir hafta önce arıyorum. Ve bu tutarın yanlış olduğunu ve hatalı gözüktüğünü söylüyorlar bende fatura ödeme gününü bekliyorum ve gün gelince faturamda 100 TL civarı bir fazlalık görüyorum. Sonra tekrar müşteri temsilcisini arıyorum ve bana 117 TL lik mobil ödeme yaptığımı söylüyorlar. Bende onlara yapmadım diyorum. Sonra şu numarayla görüşün diye bana numara veriyorlar numarayı arıyorum ama açan yok
daha sonra tekrar müşteri temsilcisini arıyorum ve sistemin arızalı olduğunu ve mobil ödemenin kaynağının gözükmediğini söylüyorlar. Sorum şu Vodafone beni dolandırıyor mu? Hem de 117 TL için ![See-no-evil monkey :see_no_evil: 🙈](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f648.png)
Bu da faturam
![Grinning face with big eyes :smiley: 😃](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f603.png)
![See-no-evil monkey :see_no_evil: 🙈](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f648.png)
Mesaj otomatik birleştirildi:
Bu da faturam