Neler Yeni

İnceleme Volkswagen Passat B7 İnceleme (Güncellendi)

Denizgezen

80+ Gold
Katılım
25 Mart 2021
Mesajlar
5,507
En İyi Cevap
1
Merhabalar
Uzun zamandır kafamda arabayı incelemek vardı fakat pek vaktim olmadığı için bakamadım.
Araç 2012 model 1.6 Tdi Comfortline paket.
IMG_20220314_224516.jpg
IMG_20211024_102715.jpg
IMG_20220314_224708.jpg

Öncelikle paketleri sayacağım
1)Trendline
2)Comfortline
3)Highline
4)Exclusive
Bu araç comfortline paket orta diyebilirim. Dış tarafta highlineden eksikleri ;
Led far / stop
Sanırım 17 inç jantlar (inç olarak emin değilim.
İç kısımda highlineden eksikler ;
Anahtarsız çalıştırma
Koltuk ısıtma
Hafızalı koltuk (opsiyonel olarak geliyor)

Aracı 2020 yılında 163.000 kilometrede aldık , şuan 179 bin kilometrede
Güncelleme : 183.500 kilometrede


IMG_20220314_230251.jpg
IMG_20220314_183635.jpg
IMG_20220314_183857.jpg
IMG_20220314_183536.jpg
IMG_20220314_183304.jpg
IMG_20220314_183739.jpg
1660823270159.jpeg
1660823326739.jpeg
1660823366038.jpeg
1660823386218.jpeg

1660823444973.jpeg
1660823482222.jpeg

1660823503108.jpeg
1660823646850.jpeg
1660823721725.jpeg
1660823766475.jpeg

1660823807764.png
1660823856585.jpeg
Kronik Sorunu :
1660823290253.jpeg


Üst kısıma aracın iç resimlerini de ekledim .
Dıştan başlayarak sırayla bahsetmek istiyorum

Tasarım : Bence yılına göre güzel duruyor eğer led , mercek far , led stop olsa araba çok daha farklı bir şekilde duruyor bunu belirtmek istiyorum. Ön tarafın tasarımını çok fazla beğenmiyorum çünkü bu kadar para verip halojen farlı araba almak pek mantıklı değil . Arka tarafa gelirsek kesinlikle beğendiğim bir tasarımı var ve kemikli durduğunu düşünüyorum .

Donanım: Comfortline paket olmasına rağmen bence gayet dolu . D segmenti bir arabada olması gereken çoğu şey var.
İlk olarak multimedyadan bahsetmek istiyorum . Double dokunmatik ekran tam bir facia , Üç adet olanağımız var CD , SD kart , Aux . CD modunda 6 tane hazne var ikisi dolu seçip dinleyebiliyorsunuz. SD kartı aktif kullanıyoruz çünkü CD takacak okuyucu yok. Aux girişi ön kolçağın içinde pek kullanmıyorum. Ve Radyo seçeneği var başka hiç bir özellik yok. 2013 Joy fluence' de bile bluetooth , usb ,cd ,aux varken d segmenti bir arabada olmaması üzücü. Ses kalitesi kötü değil yüksek ayarda sesler bozulmuyor.

Koltuklar kumaş ve rahat . Sadece şöför koltuğu yarı elektrikli sağ koltuk ise manuel bir sisteme sahip . Burayı eleştiriyorum işte , ya yapacaksan tam yap ya da yapma diyorum çünkü mantıksız geliyor. Koltuk ileri geri ve sırtın yatması elektrikli sadece koltuğu yükseltme manuel.

Arka koltuklarda havalandırma çıkışı ve 12 Volt çakmaklık var . Gayet kullanışlı . Arka kolçakta ikili bardaklık ve ufak bir saklama alanı var ayrıca bagaja erişimde var gayet kullanışlı . Özellikle uzun yolda bagaja erişimi çokça kullandım . Maalesef resmi yok orayı çekmeyi unuttum . (Resmini ekledim)
Bagaj hacmi 565 litre . Resimlerini ekledim , Sağ çamurluk tarafındaki boşlukta 1 adet 12 volt çıkış var . Bölmeler organizer gibi kullanılabiliyor . Stepne kısmında kriko , bijon anahtarı gibi şeylerin bulunduğu kapaklı bir bölüm var açmadım ama resimlerde var.

Klima paneli dijital ve çift bölge ayarlanabiliyor , Tek eksik koltuk ısıtma o da highline pakette var zaten olsa güzel olurdu ama.
Soğutmalı torpido dahil ön tarafta baya baya saklama alanı var. Ön bardaklıklar ve kolçağın içi gayet geniş kapı gözleri de gayet yeterli .
Torpido küçük ama kapıdaki saklama alanları yeterli oluyor ve 1.5 litre su yatay/dikey sığıyor. Torpido içinde bulunan kitapçık gözü gibi yerin de resmi var.
Kapının içinin fotoğrafını koydum cam kontrol paneli ve gri trime kadar olan yer yumuşak deri geri kalan yerler ise yumuşak plastik . Torpidoda gri trimin üstü yumuşak plastik fakat aşağısı sert plastik. ( Yeni eklediğim fotoğraflarda kırmızı ile işaretlediğim yerler yumuşak , mavi işaretli yerler sert plastik)

Vitesin oradaki panelde Start-stop tuşu , el freni ,Esp kapama tuşu , park sensörü ve auto hold tuşu var.
Araçta ön arka park sensörü var ekranda resim olarak gösteriyor.

Motor: 1.6 Tdi 105 Hp 250Nm 6 ileri manuel şanzımana sahip .
Klasik Vw motoru . Yakıt olarak 7 - 8 litre civarı geziyor . Yetiyor mu ? yetiyor çok performanslı değil ama kötüde değil.
0-100: 12.2 saniye

13 bin kilometre 2 yıl süreçte
1 kere yağ bakımı
2 kere enjektör katkısı
1 şarj kayışı , gergi , bilya
Masrafları bu kadardı.
Enjektörler çok fazla şakırdıyordu iki würth katkısı ve sıkıştırma ile sorun kalmadı.
Yağ bakımı periyodik bakımdı.
Araba bir akşam otoparkta duruyordu yeni parketmiştik ve biraz sonra gidecektik, kedi o sırada kayışın oraya girmiş ve maalesef arabayı çalıştırdığımızda kedi öldü. Şarj kayışına dolanıp ölmüş o sırada da kayış kopmuş o yüzden masraf ettik.
(Güncelleme )
Bakım zamanı gelmişti . Tüm filtreler dahil olmak üzere yağ bakımı , 4 balata , ön diskler değişti.
Uzun yolda sabit giderken ileride kaza oldu ve fırlayan parçalardan bir tanesi sağ arka abs kablosunu koparttı. Kablo koptu ve onu değiştirdik.


Yol tutuşu:
Başta iyi derdim ama zamanla tecrübe edince fikrim değişti. Araba 2 yıllık lastikle kafadan kayıyor. Genel olarak çoğu Vw bu şekilde.
4 bağımsız süspansiyon ve 4 disk olmazsa olmaz. ABS ESP ASR gibi donanımları mevcut

Kendi görüşlerim:
Piyasası 270- 320 arasında ve yakın paralara çok daha dolu superbler var tercihim o yana olurdu. Tabi bu paraya artık egea , sandero , megane kaldığı için daha prestijli bir arabaya binmek istersen bakardım. Tabi mümkünse highline paket olmalı. Katlanır ayna olmaması biraz can sıkabilir. İç hacmi kesinlikle yeterli. Arkaya 1.80 birisi rahatça oturabilir , Şaft tüneli çok yüksek Bagaj olarak yayla diyeceğim çünkü uzun yolda koltukları yatırıp yatak yaptım harbiden yayla . Ve kronik olarak tavan ile ön /arka cam arasında ufak ufak boyalar soyuluyor. Megane 2'den buna geçince çevreniz biraz size yanaşmaya başlıyor falan öyle bir araba.
Dediğim paraya sıradan olmak istemiyorsan prestij , donanım , konfor istiyorsan highline bir b7 passat harbiden alınır.
Güncelleme :
Piyasası şuan 400-500 bin TL arasında gidiyor. Pekte bir alınırlığı kaldığını düşünmüyorum .



Direksiyon kılıfına takılmazsanız sevinirim . Babam iş elbisesiyle biniyor bazen hatta normalde şöför koltuğuna örtü seriyor kirlenmesin diye yoksa direksiyonun durumu iyi soyulmadan falan kaynaklı değil
@Musa Dinç @Alper Arıkan @Abdurrahman Avf @Windows 10 Aşığıyım @stereohearts

Edit: En önemli şeyi unutmuşum kusura bakmayın.
Kurşun deliği , saçma parçaları yok !!!
Ekleme;
IMG_20210718_095259.jpg

Devir bandı şu şekilde. Manuel olmasına rağmen kötü değil. 132 sabit 2100 devirlere denk geliyor.

Yolda müzik eşliğinde sesi bu şekilde. Yol sesini belli bir hızdan sonra epey alıyor . Çok taktığım bir şey değil , o hızlara sene de anca 1 2 kere çıktığı için sorun değil.
 

Ekler

  • 1660823540322.jpeg
    1660823540322.jpeg
    824.5 KB · Hit: 211
Son düzenleme:

kyagizzz

80+ Bronze
Katılım
13 Aralık 2020
Mesajlar
1,424
Çok piyasasi olan bir araba ama ben nedense sevemiyorum B7 nin tipini.
 

Denizgezen

80+ Gold
Katılım
25 Mart 2021
Mesajlar
5,507
En İyi Cevap
1
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
Çok piyasasi olan bir araba ama ben nedense sevemiyorum B7 nin tipini.
Led far olanlar gerçekten göze çok hitap ediyor. Arkası gerçekten kemikli duruyor. Led far stop takmak istiyorum da çok para çekiyorlar
 

kyagizzz

80+ Bronze
Katılım
13 Aralık 2020
Mesajlar
1,424
Led far olanlar gerçekten göze çok hitap ediyor. Arkası gerçekten kemikli duruyor. Led far stop takmak istiyorum da çok para çekiyorlar
Arkasi cok hosuma gitmiyor nedense. Bir de araba sanki zamaninin gerisinde gibi. Soyle soyliyeyim e60 4-5 sene once cikmis olmasina ragemn daha yeni duruyor gibi. Demek istedigim o.
 

Denizgezen

80+ Gold
Katılım
25 Mart 2021
Mesajlar
5,507
En İyi Cevap
1
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #5
Arkasi cok hosuma gitmiyor nedense. Bir de araba sanki zamaninin gerisinde gibi. Soyle soyliyeyim e60 4-5 sene once cikmis olmasina ragemn daha yeni duruyor gibi. Demek istedigim o.
E60 çok ayrı bir boyut hocam . O arabanın tasarımı 10 yıl önce de güzeldi hala da güzel.
Bmw'nin tasarımda doruk noktası E60 ve F10 bence .
 

kyagizzz

80+ Bronze
Katılım
13 Aralık 2020
Mesajlar
1,424
E60 çok ayrı bir boyut hocam . O arabanın tasarımı 10 yıl önce de güzeldi hala da güzel.
Bmw'nin tasarımda doruk noktası E60 ve F10 bence .
Allah ikisininde guzlusune binmeyi nasip etti allaha bin şükür. Passat bana ozellikle b7 emekli asker arabasi gibi geliyor. Ya da en az 20 senelik ogretmen aile arabasi
 

andires42

80+ Silver
Katılım
30 Mart 2020
Mesajlar
3,321
En İyi Cevap
1
Oldukça geniş olan bir araç birkaç kez arkadaşın arabasına binme fırsatım oldu. Teyp kısmının tasarımı güzelde,teknolojisi yeterli değil bahsetmişsiniz. Ses sisteminde kötü olan arka hopörleri arka kapılarda olduğunu hatırlıyorum. Pandizotta yer alan herhangi bir aracın sesini dinlerseniz. Hoparlörler kulak hizasında olduğu için ses daha güzel gelecektir,öbür türlü ses kayboluyor koltuklar emiyor gibi sesi oluyor. Kazasız belasız binin.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Allah ikisininde guzlusune binmeyi nasip etti allaha bin şükür. Passat bana ozellikle b7 emekli asker arabasi gibi geliyor. Ya da en az 20 senelik ogretmen aile arabasi
Volkswagen tasarımda çizgilerini bozmuyor. Biraz daha estetik yapabilirler şu aracı 2006 model yuvarlak farklı passatların arkası çok güzel,önü mükemmel olmasada arabanın geneline mükemmel uyum sağladığı br karakter yansıtıyor.
Screenshot_20220315-005334.png
Screenshot_20220315-005318.png

(Görseller sarı siteden benimle alakası sadece bu mesajdır)
 
Son düzenleme:

kyagizzz

80+ Bronze
Katılım
13 Aralık 2020
Mesajlar
1,424
Oldukça geniş olan bir araç birkaç kez arkadaşın arabasına binme fırsatım oldu. Teyp kısmının tasarımı güzelde,teknolojisi yeterli değil bahsetmişsiniz. Ses sisteminde kötü olan arka hopörleri arka kapılarda olduğunu hatırlıyorum. Pandizotta yer alan herhangi bir aracın sesini dinlerseniz. Hoparlörler kulak hizasında olduğu için ses daha güzel gelecektir,öbür türlü ses kayboluyor koltuklar emiyor gibi sesi oluyor. Kazasız belasız binin.
Mesaj otomatik birleştirildi:


Volkswagen tasarımda çizgilerini bozmuyor. Biraz daha estetik yapabilirler şu aracı 2006 model yuvarlak farklı passatların arkası çok güzel,önü mükemmel olmasada arabanın geneline mükemmel uyum sağladığı br karakter yansıtıyor.
Alıntıyı görüntüleAlıntıyı görüntüle
(Görseller sarı siteden benimle alakası sadece bu mesajdır)
Çizgiyi bozmamasi guzel ama dedigim gibi hocam. Araba biraz eski duruyor ne yalan soyliyim. Belki beyazlari bu kdr eski durmaz bilemiyorum. Zamaninin gerisinde bir arac gibi geliyor bana ozellikle B7. Ama bundna sonrası harika.
 

andires42

80+ Silver
Katılım
30 Mart 2020
Mesajlar
3,321
En İyi Cevap
1
Çizgiyi bozmamasi guzel ama dedigim gibi hocam. Araba biraz eski duruyor ne yalan soyliyim. Belki beyazlari bu kdr eski durmaz bilemiyorum. Zamaninin gerisinde bir arac gibi geliyor bana ozellikle B7. Ama bundna sonrası harika.
Renk çok fark ediyor. Bizde Accent era 2006 model Kahverengi bej renkli olandan var. Yıkatma esnasında,başka birinin Mavi leon Fr aracının yanında daha belli ediyordu,daha ön plana çıkıyordu.(Leonun mavi tonuda iyi değildi bence)Bazı renkler arabayı olduğundan daha farklı gösteriyor yani bir nevi katma değer katıyor. Her renk her arabaya da uymuyor.
 

NakreS14

80+ Platinum
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
13,149
En İyi Cevap
25
Dahası  
Reaksiyon skoru
9,071
İsim
Serkan
Merhabalar
Uzun zamandır kafamda arabayı incelemek vardı fakat pek vaktim olmadığı için bakamadım.
Araç 2012 model 1.6 Tdi Comfortline paket.
Alıntıyı görüntüleAlıntıyı görüntüle Alıntıyı görüntüle
Öncelikle paketleri sayacağım
1)Trendline
2)Comfortline
3)Highline
4)Exclusive
Bu araç comfortline paket orta diyebilirim. Dış tarafta highlineden eksikleri ;
Led far / stop
Sanırım 17 inç jantlar (inç olarak emin değilim.
İç kısımda highlineden eksikler ;
Anahtarsız çalıştırma
Koltuk ısıtma
Hafızalı koltuk (opsiyonel olarak geliyor)

Aracı 2020 yılında 163.000 kilometrede aldık , şuan 179 bin kilometrede
Alıntıyı görüntüleAlıntıyı görüntüleAlıntıyı görüntüleAlıntıyı görüntüle Alıntıyı görüntüle Alıntıyı görüntüle
Üst kısıma aracın iç resimlerini de ekledim .
Dıştan başlayarak sırayla bahsetmek istiyorum

Tasarım : Bence yılına göre güzel duruyor eğer led , mercek far , led stop olsa araba çok daha farklı bir şekilde duruyor bunu belirtmek istiyorum. Ön tarafın tasarımını çok fazla beğenmiyorum çünkü bu kadar para verip halojen farlı araba almak pek mantıklı değil . Arka tarafa gelirsek kesinlikle beğendiğim bir tasarımı var ve kemikli durduğunu düşünüyorum .

Donanım: Comfortline paket olmasına rağmen bence gayet dolu . D segmenti bir arabada olması gereken çoğu şey var.
İlk olarak multimedyadan bahsetmek istiyorum . Double dokunmatik ekran tam bir facia , Üç adet olanağımız var CD , SD kart , Aux . CD modunda 6 tane hazne var ikisi dolu seçip dinleyebiliyorsunuz. SD kartı aktif kullanıyoruz çünkü CD takacak okuyucu yok. Aux girişi ön kolçağın içinde pek kullanmıyorum. Ve Radyo seçeneği var başka hiç bir özellik yok. 2013 Joy fluence' de bile bluetooth , usb ,cd ,aux varken d segmenti bir arabada olmaması üzücü. Ses kalitesi kötü değil yüksek ayarda sesler bozulmuyor.

Koltuklar kumaş ve rahat . Sadece şöför koltuğu yarı elektrikli sağ koltuk ise manuel bir sisteme sahip . Burayı eleştiriyorum işte , ya yapacaksan tam yap ya da yapma diyorum çünkü mantıksız geliyor. Koltuk ileri geri ve sırtın yatması elektrikli sadece koltuğu yükseltme manuel.

Arka koltuklarda havalandırma çıkışı ve 12 Volt çakmaklık var . Gayet kullanışlı . Arka kolçakta ikili bardaklık ve ufak bir saklama alanı var ayrıca bagaja erişimde var gayet kullanışlı . Özellikle uzun yolda bagaja erişimi çokça kullandım . Maalesef resimi yok orayı çekmeyi unuttum .

Klima paneli dijital ve çift bölge ayarlanabiliyor , Tek eksik koltuk ısıtma o da highlineda var zaten olsa güzel olurdu ama.
Soğutmalı torpido dahil ön tarafta baya baya saklama alanı var. Ön bardaklıklar ve kolçağın içi gayet geniş kapı gözleri de gayet yeterli . Kapının içinin fotoğrafını koydum cam kontrol paneli ve gri trime kadar olan yer yumuşak deri geri kalan yerler ise yumuşak plastik . Torpidoda gri trimin üstü yumuşak plastik fakat aşağısı sert plastik.

Vitesin oradaki panelde Start-stop tuşu , el freni ,Esp kapama tuşu , park sensörü ve auto hold tuşu var.
Araçta ön arka park sensörü var ekranda resim olarak gösteriyor.

Motor: 1.6 Tdi 102 Hp 250Nm 6 ileri manuel şanzımana sahip .
Klasik Vw motoru . Yakıt olarak 7 - 8 litre civarı geziyor . Yetiyor mu ? yetiyor çok performanslı değil ama kötüde değil.
13 bin kilometre 2 yıl süreçte
1 kere yağ bakımı
2 kere enjektör katkısı
1 şarj kayışı , gergi , bilya
Masrafları bu kadardı.
Enjektörler çok fazla şakırdıyordu iki würth katkısı ve sıkıştırma ile sorun kalmadı.
Yağ bakımı periyodik bakımdı.
Araba bir akşam otoparkta duruyordu yeni parketmiştik ve biraz sonra gidecektik, kedi o sırada kayışın oraya girmiş ve maalesef arabayı çalıştırdığımızda kedi öldü. Şarj kayışına dolanıp ölmüş o sırada da kayış kopmuş o yüzden masraf ettik.

Yol tutuşu:
Başta iyi derdim ama zamanla tecrübe edince fikrim değişti. Araba 2 yıllık lastikle kafadan kayıyor. Genel olarak çoğu Vw bu şekilde.

Kendi görüşlerim:
Piyasası 270- 320 arasında ve yakın paralara çok daha dolu superbler var tercihim o yana olurdu. Tabi bu paraya artık egea , sandero , megane kaldığı için daha prestijli bir arabaya binmek istersen bakardım. Tabi mümkünse highline paket olmalı. Katlanır ayna olmaması biraz can sıkabilir. İç hacmi kesinlikle yeterli. Arkaya 1.80 birisi rahatça oturabilir , Şaft tüneli çok yüksek Bagaj olarak yayla diyeceğim çünkü uzun yolda koltukları yatırıp yatak yaptım harbiden yayla . Ve kronik olarak tavan ile ön /arka cam arasında ufak ufak boyalar soyuluyor. Megane 2'den buna geçince çevreniz biraz size yanaşmaya başlıyor falan öyle bir araba.
Dediğim paraya sıradan olmak istemiyorsan prestij , donanım , konfor istiyorsan highline bir b7 passat harbiden alınır.

Direksiyon kılıfına takılmazsanız sevinirim . Babam iş elbisesiyle biniyor bazen hatta normalde şöför koltuğuna örtü seriyor kirlenmesin diye yoksa direksiyonun durumu iyi soyulmadan falan kaynaklı değil
@Musa Dinç @Alper Arıkan @Abdurrahman Avf @Windows 10 Aşığıyım @stereohearts

Edit: En önemli şeyi unutmuşum kusura bakmayın.
Kurşun deliği , saçma parçaları yok !!!
Öncelikle Allah kazasız belasız kullanmayi nasip etsin. Bende kendi görüşlerimi yazayım. Genel olarak @Denizgezen in yazdıklarına katılmakla birlikte şöyle düşünüyorum. Koltuk ve direksiyon kılıfı kullananlar kendilerinden sonra alacak kişi yıpratsın diye mi kullanıyorlar hep merak etmisimdir. Yıpranmamıs direksiyona koltuğs kılıf vs şahsen ben takmayı mantıklı bulmuyorum tabi herkesin kendi düsüncesi.

Arabaya gelirsek multimedyasi bildiğim kadariyla sadece boyut olarak güzel gözüküyor ama oyuncaklı güzel bir multimedyası yoktu o modelde.
En önemli şey piyasa fiyatı her şeyden önce ona bakılıyor araba 300 bin lira seviyelerini hak ettiğini düşünmüyorum peki neden düşünmüyorum nihayetinde araba 10 yaşını doldurmuş eski bir araba bu araba özelinde ise manuel bir araç ama Türkiye de volkswagen çok sevildiği için bu fiyatlari görmemiz normal oluyor. Arabaların airbag ömürleri bile 10 senedir 10 yaşına gelmiş arabalar eski kabul edilir. Arabayla kaza yaptığınızda airbag açılmayabilir bunları düşününce 300 bin ve üstü bana mantıkli gelmiyor. Skoda veya daha yeni model yılı olan araçlara bakardim.

NOT: Ülkemizde prestij her şey adam change arabalara dünya kadar para veriyor her malın alıcısı oluyor.
 
Son düzenleme:

Abdurrahman Avf

80+ Silver
Katılım
28 Ocak 2021
Mesajlar
3,395
En İyi Cevap
1
Allah kazasız belasız kullanmayı nasib etsin hocam. :) elinize sağlık.
Bu arabanın Egea fiyatında olmasına şaşırdım. Daha doğrusu Egea'nın bu araba fiyatında olmasına şaşırdım. :D tenekenin içinde gidiyoruz ama 300 bin TL. :D siz kaça almıştınız?
Ben arka koltuktan bagaja erişim olduğunu ilk defa duyuyorum sedan bir araçta :D güzel özellikmiş. (y)


Kediye tam olarak ne oldu yani bu arada.
emir-aydin.png
643089269614968851.png

Mesaj otomatik birleştirildi:

Bende kendi görüşlerimi yazayım. Genel olarak @Denizgezen in yazdıklarına katılmakla birlikte şöyle düşünüyorum. Koltuk ve direksiyon kılıfı kullananlar kendilerinden sonra alacak kişi yıpratsın diye mi kullanıyorlar hep merak etmisimdir. Yıpranmamıs direksiyona koltuğs kılıf vs şahsen ben takmayı mantıklı bulmuyorum tabi herkesin kendi düsüncesi.

Arabaya gelirsek multimedyasi bildiğim kadariyla sadece boyut olarak güzel gözüküyor ama oyuncaklı güzel bir multimedyası yoktu o modelde.

En önemli şey piyasa fiyatı her şeyden önce ona bakılıyor araba 300 bin lira seviyelerini hak ettiğini düşünmüyorum peki neden düşünmüyorum nihayetinde araba 10 yaşını doldurmuş eski bir araba bu araba özelinde ise manuel bir araç ama Türkiye de volkswagen çok sevildiği için bu fiyatlari görmemiz normal oluyor. Arabaların airbag ömürleri bile 10 senedir 10 yaşına gelmiş arabalar eski kabul edilir. Arabayla kaza yaptığınızda airbag açılmayabilir bunları düşününce 300 bin ve üstü bana mantıkli gelmiyor. Skoda veya daha yeni model yılı olan araçlara bakardim.

NOT: Ülkemizde prestij her şey adam change arabalara dünya kadar para veriyor her malın alıcısı oluyor.
Alırken zaten bir Ekspertize falan baktırır öyle alırsınız hocam. çok sorun olacağını sanmıyorum araba parçaları ile ilgili ama araba gerçekten eskimiş artık. daha yeni bir model Skoda falan dediğiniz gibi bakılabilir belki.
 

Denizgezen

80+ Gold
Katılım
25 Mart 2021
Mesajlar
5,507
En İyi Cevap
1
Öncelikle Allah kazasız belasız kullanmayi nasip etsin. Bende kendi görüşlerimi yazayım. Genel olarak @Denizgezen in yazdıklarına katılmakla birlikte şöyle düşünüyorum. Koltuk ve direksiyon kılıfı kullananlar kendilerinden sonra alacak kişi yıpratsın diye mi kullanıyorlar hep merak etmisimdir. Yıpranmamıs direksiyona koltuğs kılıf vs şahsen ben takmayı mantıklı bulmuyorum tabi herkesin kendi düsüncesi.

Arabaya gelirsek multimedyasi bildiğim kadariyla sadece boyut olarak güzel gözüküyor ama oyuncaklı güzel bir multimedyası yoktu o modelde.
En önemli şey piyasa fiyatı her şeyden önce ona bakılıyor araba 300 bin lira seviyelerini hak ettiğini düşünmüyorum peki neden düşünmüyorum nihayetinde araba 10 yaşını doldurmuş eski bir araba bu araba özelinde ise manuel bir araç ama Türkiye de volkswagen çok sevildiği için bu fiyatlari görmemiz normal oluyor. Arabaların airbag ömürleri bile 10 senedir 10 yaşına gelmiş arabalar eski kabul edilir. Arabayla kaza yaptığınızda airbag açılmayabilir bunları düşününce 300 bin ve üstü bana mantıkli gelmiyor. Skoda veya daha yeni model yılı olan araçlara bakardim.

NOT: Ülkemizde prestij her şey adam change arabalara dünya kadar para veriyor her malın alıcısı oluyor.
Hocam babam kaportacı. Üstü boya tozu , zımpara tozu vs. Oluyor eline de boya geliyor , yağ geliyor . Bazende arabaya pis binmek zorunda kalıyor o yüzden taktı.
300 bin kesinlikle etmez. Hele o multimedya ile gerçekten etmez.
Ama bir adı olduğu için maalesef piyasası bu şekilde.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Allah kazasız belasız kullanmayı nasib etsin hocam. :) elinize sağlık.
Bu arabanın Egea fiyatında olmasına şaşırdım. Daha doğrusu Egea'nın bu araba fiyatında olmasına şaşırdım. :D tenekenin içinde gidiyoruz ama 300 bin TL. :D siz kaça almıştınız?
Ben arka koltuktan bagaja erişim olduğunu ilk defa duyuyorum sedan bir araçta :D güzel özellikmiş. (y)


Kediye tam olarak ne oldu yani bu arada. Alıntıyı görüntüleAlıntıyı görüntüle
Mesaj otomatik birleştirildi:


Alırken zaten bir Ekspertize falan baktırır öyle alırsınız hocam. çok sorun olacağını sanmıyorum araba parçaları ile ilgili ama araba gerçekten eskimiş artık. daha yeni bir model Skoda falan dediğiniz gibi bakılabilir belki.
2020'de 140 bine almıştık. Zamanla 200 , 300 teklif geldi . Bunu satarsak daha ne alabiliriz ki? Egea mı?
Bu düşünceyle satmıyoruz yoksa durmazdı.
Arka kolçağın orada kapağı açınca erişim olabiliyor baya baya kullanışlı oluyor.
images (6).jpeg

Resimdeki gibi tam ortadan açılıyor.
Resim alıntıdır.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Oldukça geniş olan bir araç birkaç kez arkadaşın arabasına binme fırsatım oldu. Teyp kısmının tasarımı güzelde,teknolojisi yeterli değil bahsetmişsiniz. Ses sisteminde kötü olan arka hopörleri arka kapılarda olduğunu hatırlıyorum. Pandizotta yer alan herhangi bir aracın sesini dinlerseniz. Hoparlörler kulak hizasında olduğu için ses daha güzel gelecektir,öbür türlü ses kayboluyor koltuklar emiyor gibi sesi oluyor. Kazasız belasız binin.
Mesaj otomatik birleştirildi:


Volkswagen tasarımda çizgilerini bozmuyor. Biraz daha estetik yapabilirler şu aracı 2006 model yuvarlak farklı passatların arkası çok güzel,önü mükemmel olmasada arabanın geneline mükemmel uyum sağladığı br karakter yansıtıyor.
Alıntıyı görüntüleAlıntıyı görüntüle
(Görseller sarı siteden benimle alakası sadece bu mesajdır)
Volkswagen-B7--Variant-981.jpg
662789347_0.jpg

Hocam led far gerçekten arabayı başka bir araba yapıyor. O derece farkediyor. Halojen far olmasını bu yüzden sevmiyorum.
 
Son düzenleme:

ThorJ

80+ Silver
Katılım
8 Nisan 2020
Mesajlar
2,331
En İyi Cevap
10
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,785
Konum
06510
İsim
alperen
İlgilendiği Kategoriler
Araçlar, Akıllı Telefonlar, Donanım, Dizüstü Bilgisayarlar, Custom ROM
Elinize sağlık. Ben de yakında Megane 4 inceleyeceğim. Benim için efsane kasa B6'dır.
 
Top Bottom