Denizgezen
80+ Gold
- Katılım
- 25 Mart 2021
- Mesajlar
- 5,507
- En İyi Cevap
- 1
Merhabalar
Uzun zamandır kafamda arabayı incelemek vardı fakat pek vaktim olmadığı için bakamadım.
Araç 2012 model 1.6 Tdi Comfortline paket.
Öncelikle paketleri sayacağım
1)Trendline
2)Comfortline
3)Highline
4)Exclusive
Bu araç comfortline paket orta diyebilirim. Dış tarafta highlineden eksikleri ;
Led far / stop
Sanırım 17 inç jantlar (inç olarak emin değilim.
İç kısımda highlineden eksikler ;
Anahtarsız çalıştırma
Koltuk ısıtma
Hafızalı koltuk (opsiyonel olarak geliyor)
Aracı 2020 yılında 163.000 kilometrede aldık , şuan 179 bin kilometrede
Güncelleme : 183.500 kilometrede
Kronik Sorunu :
Üst kısıma aracın iç resimlerini de ekledim .
Dıştan başlayarak sırayla bahsetmek istiyorum
Tasarım : Bence yılına göre güzel duruyor eğer led , mercek far , led stop olsa araba çok daha farklı bir şekilde duruyor bunu belirtmek istiyorum. Ön tarafın tasarımını çok fazla beğenmiyorum çünkü bu kadar para verip halojen farlı araba almak pek mantıklı değil . Arka tarafa gelirsek kesinlikle beğendiğim bir tasarımı var ve kemikli durduğunu düşünüyorum .
Donanım: Comfortline paket olmasına rağmen bence gayet dolu . D segmenti bir arabada olması gereken çoğu şey var.
İlk olarak multimedyadan bahsetmek istiyorum . Double dokunmatik ekran tam bir facia , Üç adet olanağımız var CD , SD kart , Aux . CD modunda 6 tane hazne var ikisi dolu seçip dinleyebiliyorsunuz. SD kartı aktif kullanıyoruz çünkü CD takacak okuyucu yok. Aux girişi ön kolçağın içinde pek kullanmıyorum. Ve Radyo seçeneği var başka hiç bir özellik yok. 2013 Joy fluence' de bile bluetooth , usb ,cd ,aux varken d segmenti bir arabada olmaması üzücü. Ses kalitesi kötü değil yüksek ayarda sesler bozulmuyor.
Koltuklar kumaş ve rahat . Sadece şöför koltuğu yarı elektrikli sağ koltuk ise manuel bir sisteme sahip . Burayı eleştiriyorum işte , ya yapacaksan tam yap ya da yapma diyorum çünkü mantıksız geliyor. Koltuk ileri geri ve sırtın yatması elektrikli sadece koltuğu yükseltme manuel.
Arka koltuklarda havalandırma çıkışı ve 12 Volt çakmaklık var . Gayet kullanışlı . Arka kolçakta ikili bardaklık ve ufak bir saklama alanı var ayrıca bagaja erişimde var gayet kullanışlı . Özellikle uzun yolda bagaja erişimi çokça kullandım . Maalesef resmi yok orayı çekmeyi unuttum . (Resmini ekledim)
Bagaj hacmi 565 litre . Resimlerini ekledim , Sağ çamurluk tarafındaki boşlukta 1 adet 12 volt çıkış var . Bölmeler organizer gibi kullanılabiliyor . Stepne kısmında kriko , bijon anahtarı gibi şeylerin bulunduğu kapaklı bir bölüm var açmadım ama resimlerde var.
Klima paneli dijital ve çift bölge ayarlanabiliyor , Tek eksik koltuk ısıtma o da highline pakette var zaten olsa güzel olurdu ama.
Soğutmalı torpido dahil ön tarafta baya baya saklama alanı var. Ön bardaklıklar ve kolçağın içi gayet geniş kapı gözleri de gayet yeterli .
Torpido küçük ama kapıdaki saklama alanları yeterli oluyor ve 1.5 litre su yatay/dikey sığıyor. Torpido içinde bulunan kitapçık gözü gibi yerin de resmi var.
Kapının içinin fotoğrafını koydum cam kontrol paneli ve gri trime kadar olan yer yumuşak deri geri kalan yerler ise yumuşak plastik . Torpidoda gri trimin üstü yumuşak plastik fakat aşağısı sert plastik. ( Yeni eklediğim fotoğraflarda kırmızı ile işaretlediğim yerler yumuşak , mavi işaretli yerler sert plastik)
Vitesin oradaki panelde Start-stop tuşu , el freni ,Esp kapama tuşu , park sensörü ve auto hold tuşu var.
Araçta ön arka park sensörü var ekranda resim olarak gösteriyor.
Motor: 1.6 Tdi 105 Hp 250Nm 6 ileri manuel şanzımana sahip .
Klasik Vw motoru . Yakıt olarak 7 - 8 litre civarı geziyor . Yetiyor mu ? yetiyor çok performanslı değil ama kötüde değil.
0-100: 12.2 saniye
13 bin kilometre 2 yıl süreçte
1 kere yağ bakımı
2 kere enjektör katkısı
1 şarj kayışı , gergi , bilya
Masrafları bu kadardı.
Enjektörler çok fazla şakırdıyordu iki würth katkısı ve sıkıştırma ile sorun kalmadı.
Yağ bakımı periyodik bakımdı.
Araba bir akşam otoparkta duruyordu yeni parketmiştik ve biraz sonra gidecektik, kedi o sırada kayışın oraya girmiş ve maalesef arabayı çalıştırdığımızda kedi öldü. Şarj kayışına dolanıp ölmüş o sırada da kayış kopmuş o yüzden masraf ettik.
(Güncelleme )
Bakım zamanı gelmişti . Tüm filtreler dahil olmak üzere yağ bakımı , 4 balata , ön diskler değişti.
Uzun yolda sabit giderken ileride kaza oldu ve fırlayan parçalardan bir tanesi sağ arka abs kablosunu koparttı. Kablo koptu ve onu değiştirdik.
Yol tutuşu:
Başta iyi derdim ama zamanla tecrübe edince fikrim değişti. Araba 2 yıllık lastikle kafadan kayıyor. Genel olarak çoğu Vw bu şekilde.
4 bağımsız süspansiyon ve 4 disk olmazsa olmaz. ABS ESP ASR gibi donanımları mevcut
Kendi görüşlerim:
Piyasası 270- 320 arasında ve yakın paralara çok daha dolu superbler var tercihim o yana olurdu. Tabi bu paraya artık egea , sandero , megane kaldığı için daha prestijli bir arabaya binmek istersen bakardım. Tabi mümkünse highline paket olmalı. Katlanır ayna olmaması biraz can sıkabilir. İç hacmi kesinlikle yeterli. Arkaya 1.80 birisi rahatça oturabilir , Şaft tüneli çok yüksek Bagaj olarak yayla diyeceğim çünkü uzun yolda koltukları yatırıp yatak yaptım harbiden yayla . Ve kronik olarak tavan ile ön /arka cam arasında ufak ufak boyalar soyuluyor. Megane 2'den buna geçince çevreniz biraz size yanaşmaya başlıyor falan öyle bir araba.
Dediğim paraya sıradan olmak istemiyorsan prestij , donanım , konfor istiyorsan highline bir b7 passat harbiden alınır.
Güncelleme :
Piyasası şuan 400-500 bin TL arasında gidiyor. Pekte bir alınırlığı kaldığını düşünmüyorum .
Direksiyon kılıfına takılmazsanız sevinirim . Babam iş elbisesiyle biniyor bazen hatta normalde şöför koltuğuna örtü seriyor kirlenmesin diye yoksa direksiyonun durumu iyi soyulmadan falan kaynaklı değil
@Musa Dinç @Alper Arıkan @Abdurrahman Avf @Windows 10 Aşığıyım @stereohearts
Edit: En önemli şeyi unutmuşum kusura bakmayın.
Kurşun deliği , saçma parçaları yok !!!
Ekleme;
Devir bandı şu şekilde. Manuel olmasına rağmen kötü değil. 132 sabit 2100 devirlere denk geliyor.
Yolda müzik eşliğinde sesi bu şekilde. Yol sesini belli bir hızdan sonra epey alıyor . Çok taktığım bir şey değil , o hızlara sene de anca 1 2 kere çıktığı için sorun değil.
Uzun zamandır kafamda arabayı incelemek vardı fakat pek vaktim olmadığı için bakamadım.
Araç 2012 model 1.6 Tdi Comfortline paket.
Öncelikle paketleri sayacağım
1)Trendline
2)Comfortline
3)Highline
4)Exclusive
Bu araç comfortline paket orta diyebilirim. Dış tarafta highlineden eksikleri ;
Led far / stop
Sanırım 17 inç jantlar (inç olarak emin değilim.
İç kısımda highlineden eksikler ;
Anahtarsız çalıştırma
Koltuk ısıtma
Hafızalı koltuk (opsiyonel olarak geliyor)
Aracı 2020 yılında 163.000 kilometrede aldık , şuan 179 bin kilometrede
Güncelleme : 183.500 kilometrede
Üst kısıma aracın iç resimlerini de ekledim .
Dıştan başlayarak sırayla bahsetmek istiyorum
Tasarım : Bence yılına göre güzel duruyor eğer led , mercek far , led stop olsa araba çok daha farklı bir şekilde duruyor bunu belirtmek istiyorum. Ön tarafın tasarımını çok fazla beğenmiyorum çünkü bu kadar para verip halojen farlı araba almak pek mantıklı değil . Arka tarafa gelirsek kesinlikle beğendiğim bir tasarımı var ve kemikli durduğunu düşünüyorum .
Donanım: Comfortline paket olmasına rağmen bence gayet dolu . D segmenti bir arabada olması gereken çoğu şey var.
İlk olarak multimedyadan bahsetmek istiyorum . Double dokunmatik ekran tam bir facia , Üç adet olanağımız var CD , SD kart , Aux . CD modunda 6 tane hazne var ikisi dolu seçip dinleyebiliyorsunuz. SD kartı aktif kullanıyoruz çünkü CD takacak okuyucu yok. Aux girişi ön kolçağın içinde pek kullanmıyorum. Ve Radyo seçeneği var başka hiç bir özellik yok. 2013 Joy fluence' de bile bluetooth , usb ,cd ,aux varken d segmenti bir arabada olmaması üzücü. Ses kalitesi kötü değil yüksek ayarda sesler bozulmuyor.
Koltuklar kumaş ve rahat . Sadece şöför koltuğu yarı elektrikli sağ koltuk ise manuel bir sisteme sahip . Burayı eleştiriyorum işte , ya yapacaksan tam yap ya da yapma diyorum çünkü mantıksız geliyor. Koltuk ileri geri ve sırtın yatması elektrikli sadece koltuğu yükseltme manuel.
Arka koltuklarda havalandırma çıkışı ve 12 Volt çakmaklık var . Gayet kullanışlı . Arka kolçakta ikili bardaklık ve ufak bir saklama alanı var ayrıca bagaja erişimde var gayet kullanışlı . Özellikle uzun yolda bagaja erişimi çokça kullandım . Maalesef resmi yok orayı çekmeyi unuttum . (Resmini ekledim)
Bagaj hacmi 565 litre . Resimlerini ekledim , Sağ çamurluk tarafındaki boşlukta 1 adet 12 volt çıkış var . Bölmeler organizer gibi kullanılabiliyor . Stepne kısmında kriko , bijon anahtarı gibi şeylerin bulunduğu kapaklı bir bölüm var açmadım ama resimlerde var.
Klima paneli dijital ve çift bölge ayarlanabiliyor , Tek eksik koltuk ısıtma o da highline pakette var zaten olsa güzel olurdu ama.
Soğutmalı torpido dahil ön tarafta baya baya saklama alanı var. Ön bardaklıklar ve kolçağın içi gayet geniş kapı gözleri de gayet yeterli .
Torpido küçük ama kapıdaki saklama alanları yeterli oluyor ve 1.5 litre su yatay/dikey sığıyor. Torpido içinde bulunan kitapçık gözü gibi yerin de resmi var.
Kapının içinin fotoğrafını koydum cam kontrol paneli ve gri trime kadar olan yer yumuşak deri geri kalan yerler ise yumuşak plastik . Torpidoda gri trimin üstü yumuşak plastik fakat aşağısı sert plastik. ( Yeni eklediğim fotoğraflarda kırmızı ile işaretlediğim yerler yumuşak , mavi işaretli yerler sert plastik)
Vitesin oradaki panelde Start-stop tuşu , el freni ,Esp kapama tuşu , park sensörü ve auto hold tuşu var.
Araçta ön arka park sensörü var ekranda resim olarak gösteriyor.
Motor: 1.6 Tdi 105 Hp 250Nm 6 ileri manuel şanzımana sahip .
Klasik Vw motoru . Yakıt olarak 7 - 8 litre civarı geziyor . Yetiyor mu ? yetiyor çok performanslı değil ama kötüde değil.
0-100: 12.2 saniye
13 bin kilometre 2 yıl süreçte
1 kere yağ bakımı
2 kere enjektör katkısı
1 şarj kayışı , gergi , bilya
Masrafları bu kadardı.
Enjektörler çok fazla şakırdıyordu iki würth katkısı ve sıkıştırma ile sorun kalmadı.
Yağ bakımı periyodik bakımdı.
Araba bir akşam otoparkta duruyordu yeni parketmiştik ve biraz sonra gidecektik, kedi o sırada kayışın oraya girmiş ve maalesef arabayı çalıştırdığımızda kedi öldü. Şarj kayışına dolanıp ölmüş o sırada da kayış kopmuş o yüzden masraf ettik.
(Güncelleme )
Bakım zamanı gelmişti . Tüm filtreler dahil olmak üzere yağ bakımı , 4 balata , ön diskler değişti.
Uzun yolda sabit giderken ileride kaza oldu ve fırlayan parçalardan bir tanesi sağ arka abs kablosunu koparttı. Kablo koptu ve onu değiştirdik.
Yol tutuşu:
Başta iyi derdim ama zamanla tecrübe edince fikrim değişti. Araba 2 yıllık lastikle kafadan kayıyor. Genel olarak çoğu Vw bu şekilde.
4 bağımsız süspansiyon ve 4 disk olmazsa olmaz. ABS ESP ASR gibi donanımları mevcut
Kendi görüşlerim:
Piyasası 270- 320 arasında ve yakın paralara çok daha dolu superbler var tercihim o yana olurdu. Tabi bu paraya artık egea , sandero , megane kaldığı için daha prestijli bir arabaya binmek istersen bakardım. Tabi mümkünse highline paket olmalı. Katlanır ayna olmaması biraz can sıkabilir. İç hacmi kesinlikle yeterli. Arkaya 1.80 birisi rahatça oturabilir , Şaft tüneli çok yüksek Bagaj olarak yayla diyeceğim çünkü uzun yolda koltukları yatırıp yatak yaptım harbiden yayla . Ve kronik olarak tavan ile ön /arka cam arasında ufak ufak boyalar soyuluyor. Megane 2'den buna geçince çevreniz biraz size yanaşmaya başlıyor falan öyle bir araba.
Dediğim paraya sıradan olmak istemiyorsan prestij , donanım , konfor istiyorsan highline bir b7 passat harbiden alınır.
Güncelleme :
Piyasası şuan 400-500 bin TL arasında gidiyor. Pekte bir alınırlığı kaldığını düşünmüyorum .
Direksiyon kılıfına takılmazsanız sevinirim . Babam iş elbisesiyle biniyor bazen hatta normalde şöför koltuğuna örtü seriyor kirlenmesin diye yoksa direksiyonun durumu iyi soyulmadan falan kaynaklı değil
@Musa Dinç @Alper Arıkan @Abdurrahman Avf @Windows 10 Aşığıyım @stereohearts
Edit: En önemli şeyi unutmuşum kusura bakmayın.
Kurşun deliği , saçma parçaları yok !!!
Ekleme;
Devir bandı şu şekilde. Manuel olmasına rağmen kötü değil. 132 sabit 2100 devirlere denk geliyor.
Ekler
Son düzenleme: