Win11Pro kullanan memnun mu?

Arayüzü aşırı kötü geldi bana, stabilite konusunda sorun görmedim ama. Eğer windows 10'dan geçiyorsanız lisans veriyor zaten.
Bana arayüz çok tuhaf geldi bir sürü haber öneri falan bunlar eminim ram yiyordur win 10 mu dönsem bilemedim birçok kişi win11 daha stabil artık diyor
 
Merhaba hazır sisteme win 11 pro kurmuşlar siz memnunmusunuz? Stabil çalışıyor mu?

Birde etkinleştirmek için nereden hangi lisansu alayım teşekkürler.
Reis OEM keyler var onları pek tavsiye etmem anakarta işliyor öyle kullansan da pek bir şey olmaz sıkıntı yok knk ben sevmiyorum o key leri zaten
 
Ben memnunum 3 sistemimdede 11 kullandim.
 
Bana arayüz çok tuhaf geldi bir sürü haber öneri falan bunlar eminim ram yiyordur win 10 mu dönsem bilemedim birçok kişi win11 daha stabil artık diyor
knk bu özellikler win 10 dada var siz kapattığınız için görmüyorsunuz ben win11 kullanıyorum 2 haftadır orjinal var bende masaüstünde kullanıyorum tabikide işlemcimde 5600g rahat rahat sorun yaşamadan kullanıyorum tek sorun yaşatığım yer güvenlik oldu onuda antivirüs programı indirerek çözdüm
 
knk bu özellikler win 10 dada var siz kapattığınız için görmüyorsunuz ben win11 kullanıyorum 2 haftadır orjinal var bende masaüstünde kullanıyorum tabikide işlemcimde 5600g rahat rahat sorun yaşamadan kullanıyorum tek sorun yaşatığım yer güvenlik oldu onuda antivirüs programı indirerek çözdüm
Neden güvenlikle ilgili sorun yaşadınız
 
win11 home aldım, güçlü pclerde macbook gibi çalışıyor abartmıyorum hayatımda gördüğüm en akıcı sistem (xp'den sonra :D)
 
Geri
Top