Neler Yeni

❌İndirim Bitti! Xiaomi Mi Air Fryer 3.5L 799₺

Status
Bu konu kilitlenmiştir.

utqq_10

80+ Bronze
Katılım
19 Ocak 2021
Mesajlar
1,444
Dahası  
Reaksiyon skoru
279
İsim
Utku
Ürün açıklamasında migros iptal etme hakkını saklı tutar gibi bir şey yazıyodu
 

selo38

80+
Katılım
11 Şubat 2022
Mesajlar
6
Dahası  
Reaksiyon skoru
4
İsim
selçuk koç
zahmet edip şu satış sözleşmesindeki maddeleri okusaydınız.

MADDE 29:
Sözleşme konusu ürün/ürünlerin stokta bulunmadığı hallerde SATICI’nın SİPARİŞ VEREN/ALICI’yı durumdan haberdar etmesi ve SİPARİŞ VEREN/ALICI’nın ödemiş olduğu toplam bedelin ve onu borç altına sokan her türlü belgenin en geç 14 gün içinde SİPARİŞ VEREN/ALICI’ya iade edilmesi şartıyla SATICI’nın sözleşme konusu ürün/ürünleri teslim etmeme hakkı bulunmaktadır.
MADDE 33:
Belirtilen ürün fiyatları siparişin oluşturulduğu andaki bedellerdir. SATICI teknik nedenlerden kaynaklanan fiyat, ürün ve her türlü güncelleme hatalarından sorumlu değildir. Fiyat ve ÜRÜN bilgilerinde hata oluştuğu takdirde SATICI/SATICILAR hatayı gidermek üzere teslimat yapabilecektir. Bu halde siparişi iptal ederek, sipariş tutarını ALICI hesabına iade edebilir.
 

GodlyPain

80+ Bronze
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
1,423
iptal edilmiş bendekiler de
Mesaj otomatik birleştirildi:

THH'ye nasıl bir başvuru yapmamız lazım bilgi alabilir miyim
 

pozalba

80+ Bronze
Katılım
21 Mart 2022
Mesajlar
1,134
Dahası  
Reaksiyon skoru
427
Yaş
34
İsim
nk
bu forumda çok değişik insanlar var
şikayet etme yarışı başlamış inanılır gibi değil
sebepte 2k lık ürünü 800 TL ye aldığını sanıp gönderilmemesi
 
Katılım
2 Ağustos 2022
Mesajlar
225
Dahası  
Reaksiyon skoru
120
İsim
Kemal Güven
zahmet edip şu satış sözleşmesindeki maddeleri okusaydınız.

MADDE 29:
Sözleşme konusu ürün/ürünlerin stokta bulunmadığı hallerde SATICI’nın SİPARİŞ VEREN/ALICI’yı durumdan haberdar etmesi ve SİPARİŞ VEREN/ALICI’nın ödemiş olduğu toplam bedelin ve onu borç altına sokan her türlü belgenin en geç 14 gün içinde SİPARİŞ VEREN/ALICI’ya iade edilmesi şartıyla SATICI’nın sözleşme konusu ürün/ürünleri teslim etmeme hakkı bulunmaktadır.
MADDE 33:
Belirtilen ürün fiyatları siparişin oluşturulduğu andaki bedellerdir. SATICI teknik nedenlerden kaynaklanan fiyat, ürün ve her türlü güncelleme hatalarından sorumlu değildir. Fiyat ve ÜRÜN bilgilerinde hata oluştuğu takdirde SATICI/SATICILAR hatayı gidermek üzere teslimat yapabilecektir. Bu halde siparişi iptal ederek, sipariş tutarını ALICI hesabına iade edebilir.
Fiyat hatasının neden kaynaklandığını kanıtlamak zorundalar kanımca. Fiyat yanlış girilmiş olsa %62 indirim adı altında satışı yapılmazdı. He eğer ilgili kişi indirim oranını yanlış yazıp satışa sundu ise sorumlu biz değil ilgili kişidir. Herkes hakkını aramalı bence. Siz satın aldıysanız siz de arayın hakkınızı. Satın almadıysanız hakkını aramak isteyen istemlerin ümitlerini kırmayınız.
Mesaj otomatik birleştirildi:

bu forumda çok değişik insanlar var
şikayet etme yarışı başlamış inanılır gibi değil
sebepte 2k lık ürünü 800 TL ye aldığını sanıp gönderilmemesi
İnsanlara daha hoşgörülü yaklaşmanız daha iyi olur sanki. Yoksa bu kin ve nefretle bi yere varamazsınız.
 

GodlyPain

80+ Bronze
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
1,423
bu forumda çok değişik insanlar var
şikayet etme yarışı başlamış inanılır gibi değil
sebepte 2k lık ürünü 800 TL ye aldığını sanıp gönderilmemesi
Koskoca firma, 8 saat boyunca %62 indirim başlığı altında bir ürünü binlerce kişiye satıyor. Kimse kalkıp demiyor fiyatta hata var.
Şu anda para toplamış oldular o kadar. Kim bilir bilerek yapıldı.

E-Ticaret sitesi bu, yazılan fiyat, ödenen fiyat, alınan ürün diye bir şey var.
 
Katılım
16 Mayıs 2022
Mesajlar
426
Dahası  
Reaksiyon skoru
193
İsim
Selçuk duraklar
zahmet edip şu satış sözleşmesindeki maddeleri okusaydınız.

MADDE 29:
Sözleşme konusu ürün/ürünlerin stokta bulunmadığı hallerde SATICI’nın SİPARİŞ VEREN/ALICI’yı durumdan haberdar etmesi ve SİPARİŞ VEREN/ALICI’nın ödemiş olduğu toplam bedelin ve onu borç altına sokan her türlü belgenin en geç 14 gün içinde SİPARİŞ VEREN/ALICI’ya iade edilmesi şartıyla SATICI’nın sözleşme konusu ürün/ürünleri teslim etmeme hakkı bulunmaktadır.
MADDE 33:
Belirtilen ürün fiyatları siparişin oluşturulduğu andaki bedellerdir. SATICI teknik nedenlerden kaynaklanan fiyat, ürün ve her türlü güncelleme hatalarından sorumlu değildir. Fiyat ve ÜRÜN bilgilerinde hata oluştuğu takdirde SATICI/SATICILAR hatayı gidermek üzere teslimat yapabilecektir. Bu halde siparişi iptal ederek, sipariş tutarını ALICI hesabına iade edebilir.
Mesafeli satış sözleşmesi:
Sözleşmenin ifası ve teslimat

MADDE 16 –
- Sipariş konusu mal ya da hizmet ediminin yerine getirilmesinin imkansızlaştığı hallerde satıcı veya sağlayıcının bu durumu öğrendiği tarihten itibaren üç gün içinde tüketiciye yazılı olarak veya kalıcı veri saklayıcısı ile bildirmesi ve varsa teslimat masrafları da dâhil olmak üzere tahsil edilen tüm ödemeleri bildirim tarihinden itibaren en geç on dört gün içinde iade etmesi zorunludur. Malın stokta bulunmaması durumu, mal ediminin yerine getirilmesinin imkânsızlaşması olarak kabul edilmez.
Tüketici hakları kanunu
Satıştan kaçınma MADDE 6-
- Vitrinde, rafta, elektronik ortamda veya açıkça görülebilir herhangi bir yerde teşhir edilen malın, satılık olmadığı belirtilen bir ibareye yer verilmedikçe satışından kaçınılamaz.
6-)MADDE 54-
- Etiket, tarife ve fiyat listelerinde belirtilen fiyat ile kasa fiyatı arasında fark olması durumunda tüketici lehine olan fiyat uygulanır.

Dostum sende bunları okusaydın keşke sadece bir soru daha sormak istiyorum sözleşmedeki maddeler kanundan daha mı yüksekte tutuluyor
 

LocutuS

80+ Bronze
Katılım
11 Haziran 2022
Mesajlar
677
Dahası  
Reaksiyon skoru
220
İsim
Ahmet Ahıskalı
zahmet edip şu satış sözleşmesindeki maddeleri okusaydınız.

MADDE 29:
Sözleşme konusu ürün/ürünlerin stokta bulunmadığı hallerde SATICI’nın SİPARİŞ VEREN/ALICI’yı durumdan haberdar etmesi ve SİPARİŞ VEREN/ALICI’nın ödemiş olduğu toplam bedelin ve onu borç altına sokan her türlü belgenin en geç 14 gün içinde SİPARİŞ VEREN/ALICI’ya iade edilmesi şartıyla SATICI’nın sözleşme konusu ürün/ürünleri teslim etmeme hakkı bulunmaktadır.
MADDE 33:
Belirtilen ürün fiyatları siparişin oluşturulduğu andaki bedellerdir. SATICI teknik nedenlerden kaynaklanan fiyat, ürün ve her türlü güncelleme hatalarından sorumlu değildir. Fiyat ve ÜRÜN bilgilerinde hata oluştuğu takdirde SATICI/SATICILAR hatayı gidermek üzere teslimat yapabilecektir. Bu halde siparişi iptal ederek, sipariş tutarını ALICI hesabına iade edebilir.
Sözleşme maddeleri taraflarca serbest kararlaştırılabilmelidir. Bu sözleşmeler ise matbu niteliktedir. Sizin müşteri olarak bu sözleşmeleri değiştirme olanağınız bulunmaz. Dolayısıyla Özel hukuk uyarınca hazırlanan bu sözleşmelerde satıcının kendi lehine oluşturduğu her kural kanuna uygunluk niteliği kazanmaz. Elbette THH’ nin ne karar vereceğini bilmiyoruz. Fakat bu maddelerde yazanların doğrudan satıcıyı koruduğunu söylemek mümkün değildir.
 
Status
Bu konu kilitlenmiştir.
Top Bottom