Neler Yeni

Yanlış ürün gönderildi ne yapmalıyım - Amazon

Katılım
3 Aralık 2020
Mesajlar
9,642
Kendileri ile iletişime geçmeyi deneyeceğim o halde tekrardan.

Düzeltme imkanı dediğin boş yere beklemek. Benim ürünümü başkasına yollayan personelde hata, ben niye onun hatasını çekiyorum.
Ben aynı ürün yoksa ellerinde eş özellikte başka bir ürünü de kabul ediyorum, bunu yapmaları gerekmez mi? Stoğu olmayan bir ürünü satmak yasak diye biliyorum ayrıyetten.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Güncelleme:
Bu sefer yazışarak değil arayarak iletişime geçtim.
THH vs gibi durumla uğraşmak istemediğimi onlara da ilettim güzelce sohbet ettik. Ürün herhangi bir satıcı değil Amazon ürünü olduğu için hiç bir problem olmadan açıp kullanabilirsiniz, stoklar geldiğinde de koşulsuz şartsız değişim yapılacaktır dendi.
İade edersin etmesine belki ama stok gelme durumu hiç olmayabilirde bilgin olsun banada benzer şekilde stok 1 hafta vs sonra yenileniyor dendi fakat hiç bir şekilde stok girilmedi ürüne almış olduğum.
 

SelimAkoguz

80+ Bronze
Katılım
26 Haziran 2021
Mesajlar
682
Dahası  
Reaksiyon skoru
210
İsim
Selim
İade edersin etmesine belki ama stok gelme durumu hiç olmayabilirde bilgin olsun banada benzer şekilde stok 1 hafta vs sonra yenileniyor dendi fakat hiç bir şekilde stok girilmedi ürüne almış olduğum.
Böyle bir eşeklik yapmaz umarım koskoca Amazon
 

ubah

80+
Katılım
25 Mayıs 2024
Mesajlar
298
Dahası  
Reaksiyon skoru
71
İsim
ubah
İade ettiğimde aynı ürünü alabilme şansım olsa direkt ederdim ama maalesef yok. Aynısı yoksa mislini talep edebilme şansım var mı onu öğrenmek istiyorum. THH başvurmadan önce kendileri ile tekrar konuşma talep edeceğim çünkü.
Mislinin sözlük anlamı eş ve benzerdir, bir üst model/ürün değil.
En sağlıklısı iade edip fırsatları takip etmek.
 

SelimAkoguz

80+ Bronze
Katılım
26 Haziran 2021
Mesajlar
682
Dahası  
Reaksiyon skoru
210
İsim
Selim
Mislinin sözlük anlamı eş ve benzerdir, bir üst model/ürün değil.
En sağlıklısı iade edip fırsatları takip etmek.
Misli olarak para olarak o miktarda ve üstünde ürün oluyor bu tarz bir durumda
 

vesali85

80+
Katılım
3 Ekim 2023
Mesajlar
207
Dahası  
Reaksiyon skoru
139
İsim
Vesalius
Arkadaşlar Amazon’dan geçenki kampanyayla 8999 TL’ye 9 taksitle 2K 240Hz 27” Samsung G6 monitörü satın aldım.
Ürünün değişim yapılması için yazdım bana stok olmadığını değişim yapamayacaklarını söylediler.
Bana gelen ürün Viewsonic VX3218-PC-mhd.
Hani monitör 2K olsa kabul edilebilirdi fakat hem 1080p hemde 180hz.
Bana iade verebileceğimi söylediler fakat ben iade edersem hem ürünü taksitle aldığım için banka taksit taksit iade edecekti hem de aldığım paraya aynı ürünü tekrardan alamıyordum.
Bende dedim ki ürün gelene kadar ben bunu kullanayım(kullanmam lazım bilgisayarı boşuna mı topladım, onları mı bekleyeceğim) siz ürün stoğu gelince bana doğru ürünü getirin ben de bunu geri vereyim dedim.
Bana ürünü kapalı kutu muhafaza edeceksiniz ürün stoğu 1-2 hafta içerisinde yenileniyor o tarihlerde size yenisini getirip onu alacağız dediler.
Böyle saçmalık olmamalı ben o kadar süre onların hatasından boş boş bekleyecek miyim, o monitörü aldığım zaman başka yerde kampanyalar vardı farklı monitörlerde gider onları alırdım şimdi hem onlar yok hem de taksitle aldığımdan patlıyorum kredi kartı limiti eridi.
Benim onların stok yenilemesini beklemekten başka çarem yok mu? Ürünü eşi ya da misli ile değişmeleri gerekmiyor mu? Başka satıcı da aynı ürün var. Amazon’da satılmıyor mu o ürünü temin edip bana verin benim elimdeki monitörü alın dedim onu yapamayız dediler. Ben bir kaç hafta onların keyfini mi bekleyeceğim pc kullanmak için.
Bana bir de depo ile iletişime geçebiliriz onaylarlarsa içini açmayı kullanabilirsiniz yeni ürün gelince değişim yapılır dediler fakat en erken 3 iş günü ile 14 iş günü içerisinde dönüş yapacaklar dedi. Böyle süre olan işlerde genelde hiç en erken sürede dönüş yapılmaz yine aynı yola çıkıyor beni mağdur ediyorlar. Ben internet üzerinden çalışıyorum benim işime engel oluyor bu yapılan bilgisayarı kullanamayacağım.
Dediğim gibi eşi ya da misli talep etme hakkım yok mu, ben onları beklemek zorunda mıyım?
Taksitli alışverişte iade tutarını taksit taksit iade ediliyor olarak görmenizin nedeni, çekim yapılan miktarın direk geri iadesi, çekim yapılmamış miktarınsa çekim yapılacak dönemde + olarak ekstrede gözükmesi nedeniyledir. Aslında hepsi aynı anda iade edilir ancak ekstrede ay ay gözükür. 10.000TL'lik bir ürünü 10 taksitle aldığınızda limitiniz 10.000TL düşer ve ilk ay 1000TL çekilir. İade olduğunda da tüm aylara 1000TL + bakiye girer ve limitiniz iade anında 10.000TL yükselir. Siz sadece her ay ekstrede +1000 - 1000 ibaresi görürsünüz. Taksitli alışverişin iadesi ile taksitsiz alışverişin iadesi arasında tüketici açısından ne limit ne de başka türden bir dezavantaj söz konusu değildir.
 
Top Bottom