İncehesap.com Satın alırken 1 değil 100 kere düsünün

📌 İncehesap’tan “sıfır” diye aldığım monitör panel hatası çıktı, 1 saat kullanmadığım ürün için şimdi de 8.600 TL servis ücreti çıkardılar!
Son Durum

bugün 10 Ekim
Monitörü hala bana para iadesi veya ürün iadesini gerçeklestirmediler.
Bugün 11 Ekim
Ürünümü kargoya verdiler. iade reddettiler
Bugün 13 Ekim
Ürünüm sorunsuz elime ulaştı THH sonucu beklemeye karar verdim.
Bugün 15 Ekim
Saat 14:57 +90(212) 226 00 ** numarası tarafında arandım. Kübra olarak kendini tanıtan temsilci. Ürün hakkın yöneticilerin emirleri doğrultusunda ürünü İade alacağımızı söyledi. Kendilerine THH basvurduğumu ama iade işlemi geçen seferki gibi Servis bekletmicekseniz ürünü iade göndericem dedim. Kübra hanım tabi içine Sibel Hanımın bilgisi dahilinde not düserseniz iadeniz gerçeklesir dedi. Alıntıyı görüntüle bu resimdeki destek kaydını Kübra hanım açıyor. Son olarak Bana bir ricada bulunuyor, yöneticilerimiz youtubeda paylastığınız videoyu (THH de kullandığım video) kaldırmanızı rica ediyor. Bende tabi iade alıcaksanız kaldırabilirim diyorum. ve kaldırıyorum.
Bugün 20 Ekim
Ürün kendilerine 20 Ekim 2025 saat 10/46 da ulasıyor. 20.10.2025 17:14 servis kaydı açıyorlar ve ürünümü ''KVK TEKNOLOJİ ÜRÜNLERİ VE TİC. A.Ş. .'' gönderdiklerini öğreniyorum.Alıntıyı görüntüle
Hemen aynı saat içerisinde müsteri temsilcilerini arayıp. Durumu izah ediyorum. Bana ürün iadesini kabul ettiğiniz için size ürünü Gönderdiğimi bana işi uzatmıcağınızı söylediğiniz için teklifinizi kabul ettiğimi söyluyorum. Kübra hanımla konusmak istediğimi söylüyorum ve bana kendilerine ilettim sizi bugün içinde arayamıcaklarını ama yarın iletişime geçeceklerini söyluyor ve kabul ediyorum.

21 Ekim
Saat 16:30 gibi uyandım. İncehesap mesaj gelmis. Destek kaydınız cevaplandı diye bir mesaj geliyor. İncehesap sitesini kontrol ettiğimde destekten böyle bir cevap gelmis
Alıntıyı görüntüle
Servis kaydındaki durumda güncellenmis ve 2 adet Resim eklenmis. Resimlerde BenimTHH Basvurum var. THH ye basvuruda kullandığım videoyu +90(212) 226 00 ** numaralı çalısan silmeyi rica etmisti. ama bana THH ile ilgili işlem baslatıcaklarını hiç anlatmadı. Simdi Saat 18 e geliyor mesai saatleri bittii ve yine mağdur etmeye devam ediyorlar
Amatör olarak videosunu çektim

19 Eylül 2025 saat 03:55’te İncehesap üzerinden ASUS TUF Gaming VG27AQML1A 27" 260Hz 2K IPS monitör satın aldım.
22 Eylül 2025 saat 13:43’te kargo bana ulaştı. Kutuyu dikkatlice açtım, kozmetik olarak bir sorun yoktu. Ancak daha önce aldığım tüm monitörler jelatinliydi, bunda jelatin yoktu. İlk başta önemsemedim.


Monitörü bağladım, ghosting ve ölü piksel testi yaptım, bir sorun görünmedi. Bilgisayarı kapattığımda ise panelin çok tozlu olduğunu fark ettim. Temizlik spreyiyle temizlerken ilginç bir şey yaşadım: Ne kadar temizlersem temizleyeyim ekrandaki iz kaybolmadı. Hatta ekran ne kadar temiz olursa bu iz o kadar belirgin hale geldi.


📷 Paneldeki iz:
Alıntıyı görüntüleAlıntıyı görüntüleAlıntıyı görüntüle




Ürünü ASUS sitesine kaydettim. Şok edici bir durumla karşılaştım:
Ben ürünü 19 Eylül 2025’te satın aldım ama garantisi Mart 2025’te başlamış!
📷 Garanti ekranı:

Alıntıyı görüntüle



📷 Satın alma belgesi:

Alıntıyı görüntüle
📷 Teslim Aldığım Tarih:
Alıntıyı görüntüle

Bu benim 3. Asus tuf marka monitörüm ve ilkkez garantisinin önceden basladığını görüyorum.


🔴 Destek süreci fiyasko!
22 Eylül’de saat 15:16 civarı destek kaydı açtım, mesai bitimine kadar cevap verilmedi. Daha sonra aradığımda karşıma çıkan kişi “biz ilgilenmiyoruz, teknik ekibin konusu” deyip geçiştirdi. Sattığın ürünle ilgili 3,5 saat boyunca geri dönüş yapamıyorsan zaten piyasada işin olmamalı!
Alıntıyı görüntüle

Bugün bana “8.600 TL servis ücreti” çıkarıldığına dair yazı gönderildi. İncehesap’ı aradığımda “Bununla SMS Infocomm Teknoloji Servis Ltd. Şti. ilgileniyor, onları arayın” dediler. Ben de servisi aradım.
Alıntıyı görüntüle

Servise, bu durumun 1 saat içinde pakette yeni açtım 20 dk açık kalmamıs üründe fiziksel bir darbe olmamasına rağmen. Ama raporda “kullanıcı hatası” yazdıklarını gördüm. Ürünü İncehesap’tan aldığımı, bana geldiğinde 1 saat içinde durumu belirttim. Yani teşhir ürünü bana satmışlar, sonra da sorunu sanki bendenmiş gibi göstermeye çalışıyorlar ve ürünü iade almayı reddediyorlar.


Ürünün üzerindeki iz için “kullanıcı kaynaklı” demişler. Bunun 1 saat içinde mümkün olmadığını herhangi bir sıfır panelde bu hatayı yapabilirlerse sorunun benden kanyaklandığını, çünkü bu izlerin darbeyle oluşacak bir şey olmadığını söyledim. Burada soruyorum:
➡️ Bu ücreti, ürünü 6 ay boyunca kullanıp sonra bana “sıfır” diye satan İncehesap.com’dan mı,
yoksa ürünü yalnızca 1 saat kullanan benden mi istiyorsunuz?


Çünkü 6 ay boyunca kullanılan ürünü bana sıfır diye satıyorlar, üstüne bir de asıl kullanıcı muamelesini bana yapıyorlar.
⚠️ İncehesap’tan ürün almayı düşünenlere uyarı:
12 bin TL’lik ürünü satın alıyorsunuz, daha 1 saat bile kullanmadan size 20 bin TL’lik masraf çıkarıyorlar. Üstelik bu sürede kaybolan zaman ve stres de cabası.


Dünden beri 40 bin TL’lik monitörler Amazon depodan 20 bine satılıyor. İşte bu ürünler size “sıfır” diye İncehesap’tan satılacak ve sorun çıktığında muhatap bile bulamayacaksınız.
https://uploadnow.io/files/RTfcYSy ürünü iade etmemin sebebi videoda daha net anlasılır
Geçmiş olsun.
 
incehesap'dan çok asus'un terbiyesizliği.
Asus’un ürünü “garanti dışı” demesi zaten kabul edilemez. Ancak ürünü bana geldikten 2 gün sonra, ayın 15’inde beni arayıp “ürünü iade alacağız” sadece youtube video kaldırmamı rica ettikten sonra ürünü gönderiyorum.6 gün sonra niyetlerini belli ediyorlar, amaçları beni daha fazla mağdur etmekmis bu sefer thh sonucu beklicez diyorlar. işin komik tarafı silmemi istedikleri video THH gönderdiğim dosyada var. adamlar resmen hem beni hem thh kandırmaya çalısıyorlar. 12 bin için kaç takla atıyorlar. millet bide bunlarda 100 k değerinde sistemler alıyor.
 
Asus’un ürünü “garanti dışı” demesi zaten kabul edilemez. Ancak ürünü bana geldikten 2 gün sonra, ayın 15’inde beni arayıp “ürünü iade alacağız” sadece youtube video kaldırmamı rica ettikten sonra ürünü gönderiyorum.6 gün sonra niyetlerini belli ediyorlar, amaçları beni daha fazla mağdur etmekmis bu sefer thh sonucu beklicez diyorlar. işin komik tarafı silmemi istedikleri video THH gönderdiğim dosyada var. adamlar resmen hem beni hem thh kandırmaya çalısıyorlar. 12 bin için kaç takla atıyorlar. millet bide bunlarda 100 k değerinde sistemler alıyor.
umarım katvekat fazla söke söke alırsınız
 
Asus’un ürünü “garanti dışı” demesi zaten kabul edilemez. Ancak ürünü bana geldikten 2 gün sonra, ayın 15’inde beni arayıp “ürünü iade alacağız” sadece youtube video kaldırmamı rica ettikten sonra ürünü gönderiyorum.6 gün sonra niyetlerini belli ediyorlar, amaçları beni daha fazla mağdur etmekmis bu sefer thh sonucu beklicez diyorlar. işin komik tarafı silmemi istedikleri video THH gönderdiğim dosyada var. adamlar resmen hem beni hem thh kandırmaya çalısıyorlar. 12 bin için kaç takla atıyorlar. millet bide bunlarda 100 k değerinde sistemler alıyor.
gerçekten problem 12k için atmadıkları takla kalmamış nolur onu iade alıversen onuda firma sahibi yada yetkili kişiler çevrelerinde ki bir gence hediye edip insanlık yapıp sevap işleseler keşke hem seni mağdur etmezler hem bir kardeşimizi sevindirirler bazen gerçekten anlamıyorum milyon dolarlık şirket şurada 300 dolar için yapmadıkları kalmamış
 
gerçekten problem 12k için atmadıkları takla kalmamış nolur onu iade alıversen onuda firma sahibi yada yetkili kişiler çevrelerinde ki bir gence hediye edip insanlık yapıp sevap işleseler keşke hem seni mağdur etmezler hem bir kardeşimizi sevindirirler bazen gerçekten anlamıyorum milyon dolarlık şirket şurada 300 dolar için yapmadıkları kalmamış
Beni kandırmaları iyi niyetimi suistimal etmeleri sabrımın son damlasıydı.Artık iade alsalarda umrumda değil. Eimden geldiğince bu ayıplarını müsteri kitlesine göstercem.En azından nasıl bir firmayla muattap olucaklarını bilsinler
 
Asus’un ürünü “garanti dışı” demesi zaten kabul edilemez. Ancak ürünü bana geldikten 2 gün sonra, ayın 15’inde beni arayıp “ürünü iade alacağız” sadece youtube video kaldırmamı rica ettikten sonra ürünü gönderiyorum.6 gün sonra niyetlerini belli ediyorlar, amaçları beni daha fazla mağdur etmekmis bu sefer thh sonucu beklicez diyorlar. işin komik tarafı silmemi istedikleri video THH gönderdiğim dosyada var. adamlar resmen hem beni hem thh kandırmaya çalısıyorlar. 12 bin için kaç takla atıyorlar. millet bide bunlarda 100 k değerinde sistemler alıyor.
ASUS marka ürün alıyorsanız bu ülkede garantinizi ve haklarınızı yok sayın berbat bir firma arkadaşım zamanında rog laptop yolladı ısınıyor diye ürün geldi birbaktık kasılmış ürün sağa basıyon sol kalkıyor sola basıyon sağ yamulmuş resmen sonra baktık uzun vida atmışlar kasanın üstünden çıkmış falan komple ben söktüm cihazı baktım fanlarda hala toz var pamuk olmuş duruyor orada sözde temizlendi en komik olanıda cihazda sıvı metal vardı ben o yüzden sökmemiştim baktık hala ısınıyor ben söktüm bu sefer dedim bir şekilde metali hallederiz bir baktım adamlar termal macun sürmüşler onu da fazla bulmuşlar gibi doldurmuşlardı yazık günah o yanlış vidayıda bir şeyler yapsınlar dedim
 
📌 İncehesap’tan “sıfır” diye aldığım monitör panel hatası çıktı, 1 saat kullanmadığım ürün için şimdi de 8.600 TL servis ücreti çıkardılar!
Son Durum

bugün 10 Ekim
Monitörü hala bana para iadesi veya ürün iadesini gerçeklestirmediler.
Bugün 11 Ekim
Ürünümü kargoya verdiler. iade reddettiler
Bugün 13 Ekim
Ürünüm sorunsuz elime ulaştı THH sonucu beklemeye karar verdim.
Bugün 15 Ekim
Saat 14:57 +90(212) 226 00 ** numarası tarafında arandım. Kübra olarak kendini tanıtan temsilci. Ürün hakkın yöneticilerin emirleri doğrultusunda ürünü İade alacağımızı söyledi. Kendilerine THH basvurduğumu ama iade işlemi geçen seferki gibi Servis bekletmicekseniz ürünü iade göndericem dedim. Kübra hanım tabi içine Sibel Hanımın bilgisi dahilinde not düserseniz iadeniz gerçeklesir dedi. Alıntıyı görüntüle bu resimdeki destek kaydını Kübra hanım açıyor. Son olarak Bana bir ricada bulunuyor, yöneticilerimiz youtubeda paylastığınız videoyu (THH de kullandığım video) kaldırmanızı rica ediyor. Bende tabi iade alıcaksanız kaldırabilirim diyorum. ve kaldırıyorum.
Bugün 20 Ekim
Ürün kendilerine 20 Ekim 2025 saat 10/46 da ulasıyor. 20.10.2025 17:14 servis kaydı açıyorlar ve ürünümü ''KVK TEKNOLOJİ ÜRÜNLERİ VE TİC. A.Ş. .'' gönderdiklerini öğreniyorum.Alıntıyı görüntüle
Hemen aynı saat içerisinde müsteri temsilcilerini arayıp. Durumu izah ediyorum. Bana ürün iadesini kabul ettiğiniz için size ürünü Gönderdiğimi bana işi uzatmıcağınızı söylediğiniz için teklifinizi kabul ettiğimi söyluyorum. Kübra hanımla konusmak istediğimi söylüyorum ve bana kendilerine ilettim sizi bugün içinde arayamıcaklarını ama yarın iletişime geçeceklerini söyluyor ve kabul ediyorum.

21 Ekim
Saat 16:30 gibi uyandım. İncehesap mesaj gelmis. Destek kaydınız cevaplandı diye bir mesaj geliyor. İncehesap sitesini kontrol ettiğimde destekten böyle bir cevap gelmis
Alıntıyı görüntüle
Servis kaydındaki durumda güncellenmis ve 2 adet Resim eklenmis. Resimlerde BenimTHH Basvurum var. THH ye basvuruda kullandığım videoyu +90(212) 226 00 ** numaralı çalısan silmeyi rica etmisti. ama bana THH ile ilgili işlem baslatıcaklarını hiç anlatmadı. Simdi Saat 18 e geliyor mesai saatleri bittii ve yine mağdur etmeye devam ediyorlar
Amatör olarak videosunu çektim

19 Eylül 2025 saat 03:55’te İncehesap üzerinden ASUS TUF Gaming VG27AQML1A 27" 260Hz 2K IPS monitör satın aldım.
22 Eylül 2025 saat 13:43’te kargo bana ulaştı. Kutuyu dikkatlice açtım, kozmetik olarak bir sorun yoktu. Ancak daha önce aldığım tüm monitörler jelatinliydi, bunda jelatin yoktu. İlk başta önemsemedim.


Monitörü bağladım, ghosting ve ölü piksel testi yaptım, bir sorun görünmedi. Bilgisayarı kapattığımda ise panelin çok tozlu olduğunu fark ettim. Temizlik spreyiyle temizlerken ilginç bir şey yaşadım: Ne kadar temizlersem temizleyeyim ekrandaki iz kaybolmadı. Hatta ekran ne kadar temiz olursa bu iz o kadar belirgin hale geldi.


📷 Paneldeki iz:
Alıntıyı görüntüleAlıntıyı görüntüleAlıntıyı görüntüle




Ürünü ASUS sitesine kaydettim. Şok edici bir durumla karşılaştım:
Ben ürünü 19 Eylül 2025’te satın aldım ama garantisi Mart 2025’te başlamış!
📷 Garanti ekranı:

Alıntıyı görüntüle



📷 Satın alma belgesi:

Alıntıyı görüntüle
📷 Teslim Aldığım Tarih:
Alıntıyı görüntüle

Bu benim 3. Asus tuf marka monitörüm ve ilkkez garantisinin önceden basladığını görüyorum.


🔴 Destek süreci fiyasko!
22 Eylül’de saat 15:16 civarı destek kaydı açtım, mesai bitimine kadar cevap verilmedi. Daha sonra aradığımda karşıma çıkan kişi “biz ilgilenmiyoruz, teknik ekibin konusu” deyip geçiştirdi. Sattığın ürünle ilgili 3,5 saat boyunca geri dönüş yapamıyorsan zaten piyasada işin olmamalı!
Alıntıyı görüntüle

Bugün bana “8.600 TL servis ücreti” çıkarıldığına dair yazı gönderildi. İncehesap’ı aradığımda “Bununla SMS Infocomm Teknoloji Servis Ltd. Şti. ilgileniyor, onları arayın” dediler. Ben de servisi aradım.
Alıntıyı görüntüle

Servise, bu durumun 1 saat içinde pakette yeni açtım 20 dk açık kalmamıs üründe fiziksel bir darbe olmamasına rağmen. Ama raporda “kullanıcı hatası” yazdıklarını gördüm. Ürünü İncehesap’tan aldığımı, bana geldiğinde 1 saat içinde durumu belirttim. Yani teşhir ürünü bana satmışlar, sonra da sorunu sanki bendenmiş gibi göstermeye çalışıyorlar ve ürünü iade almayı reddediyorlar.


Ürünün üzerindeki iz için “kullanıcı kaynaklı” demişler. Bunun 1 saat içinde mümkün olmadığını herhangi bir sıfır panelde bu hatayı yapabilirlerse sorunun benden kanyaklandığını, çünkü bu izlerin darbeyle oluşacak bir şey olmadığını söyledim. Burada soruyorum:
➡️ Bu ücreti, ürünü 6 ay boyunca kullanıp sonra bana “sıfır” diye satan İncehesap.com’dan mı,
yoksa ürünü yalnızca 1 saat kullanan benden mi istiyorsunuz?


Çünkü 6 ay boyunca kullanılan ürünü bana sıfır diye satıyorlar, üstüne bir de asıl kullanıcı muamelesini bana yapıyorlar.
⚠️ İncehesap’tan ürün almayı düşünenlere uyarı:
12 bin TL’lik ürünü satın alıyorsunuz, daha 1 saat bile kullanmadan size 20 bin TL’lik masraf çıkarıyorlar. Üstelik bu sürede kaybolan zaman ve stres de cabası.


Dünden beri 40 bin TL’lik monitörler Amazon depodan 20 bine satılıyor. İşte bu ürünler size “sıfır” diye İncehesap’tan satılacak ve sorun çıktığında muhatap bile bulamayacaksınız.
https://uploadnow.io/files/RTfcYSy ürünü iade etmemin sebebi videoda daha net anlasılır
İnce hesabın mağazası + servisi + deposu aynı binada bana 15 - 20 dk mesafede bende olumsuz deneyim yaşadım oraya gidip bizzat işlemleri yapmak gerek servisteki çalışanlarda problem var ustlerimi bu şekilde eğitiyor orasını bilmiyorum ama sıkıntılı durum.

Ben kavga edecek duruma geldim orayla öyle halletim işimi yoksa pek umursamıyorlar
 
📌 İncehesap’tan “sıfır” diye aldığım monitör panel hatası çıktı, 1 saat kullanmadığım ürün için şimdi de 8.600 TL servis ücreti çıkardılar!
Son Durum

bugün 10 Ekim
Monitörü hala bana para iadesi veya ürün iadesini gerçeklestirmediler.
Bugün 11 Ekim
Ürünümü kargoya verdiler. iade reddettiler
Bugün 13 Ekim
Ürünüm sorunsuz elime ulaştı THH sonucu beklemeye karar verdim.
Bugün 15 Ekim
Saat 14:57 +90(212) 226 00 ** numarası tarafında arandım. Kübra olarak kendini tanıtan temsilci. Ürün hakkın yöneticilerin emirleri doğrultusunda ürünü İade alacağımızı söyledi. Kendilerine THH basvurduğumu ama iade işlemi geçen seferki gibi Servis bekletmicekseniz ürünü iade göndericem dedim. Kübra hanım tabi içine Sibel Hanımın bilgisi dahilinde not düserseniz iadeniz gerçeklesir dedi. Alıntıyı görüntüle bu resimdeki destek kaydını Kübra hanım açıyor. Son olarak Bana bir ricada bulunuyor, yöneticilerimiz youtubeda paylastığınız videoyu (THH de kullandığım video) kaldırmanızı rica ediyor. Bende tabi iade alıcaksanız kaldırabilirim diyorum. ve kaldırıyorum.
Bugün 20 Ekim
Ürün kendilerine 20 Ekim 2025 saat 10/46 da ulasıyor. 20.10.2025 17:14 servis kaydı açıyorlar ve ürünümü ''KVK TEKNOLOJİ ÜRÜNLERİ VE TİC. A.Ş. .'' gönderdiklerini öğreniyorum.Alıntıyı görüntüle
Hemen aynı saat içerisinde müsteri temsilcilerini arayıp. Durumu izah ediyorum. Bana ürün iadesini kabul ettiğiniz için size ürünü Gönderdiğimi bana işi uzatmıcağınızı söylediğiniz için teklifinizi kabul ettiğimi söyluyorum. Kübra hanımla konusmak istediğimi söylüyorum ve bana kendilerine ilettim sizi bugün içinde arayamıcaklarını ama yarın iletişime geçeceklerini söyluyor ve kabul ediyorum.

21 Ekim
Saat 16:30 gibi uyandım. İncehesap mesaj gelmis. Destek kaydınız cevaplandı diye bir mesaj geliyor. İncehesap sitesini kontrol ettiğimde destekten böyle bir cevap gelmis
Alıntıyı görüntüle
Servis kaydındaki durumda güncellenmis ve 2 adet Resim eklenmis. Resimlerde BenimTHH Basvurum var. THH ye basvuruda kullandığım videoyu +90(212) 226 00 ** numaralı çalısan silmeyi rica etmisti. ama bana THH ile ilgili işlem baslatıcaklarını hiç anlatmadı. Simdi Saat 18 e geliyor mesai saatleri bittii ve yine mağdur etmeye devam ediyorlar
Amatör olarak videosunu çektim

19 Eylül 2025 saat 03:55’te İncehesap üzerinden ASUS TUF Gaming VG27AQML1A 27" 260Hz 2K IPS monitör satın aldım.
22 Eylül 2025 saat 13:43’te kargo bana ulaştı. Kutuyu dikkatlice açtım, kozmetik olarak bir sorun yoktu. Ancak daha önce aldığım tüm monitörler jelatinliydi, bunda jelatin yoktu. İlk başta önemsemedim.


Monitörü bağladım, ghosting ve ölü piksel testi yaptım, bir sorun görünmedi. Bilgisayarı kapattığımda ise panelin çok tozlu olduğunu fark ettim. Temizlik spreyiyle temizlerken ilginç bir şey yaşadım: Ne kadar temizlersem temizleyeyim ekrandaki iz kaybolmadı. Hatta ekran ne kadar temiz olursa bu iz o kadar belirgin hale geldi.


📷 Paneldeki iz:
Alıntıyı görüntüleAlıntıyı görüntüleAlıntıyı görüntüle




Ürünü ASUS sitesine kaydettim. Şok edici bir durumla karşılaştım:
Ben ürünü 19 Eylül 2025’te satın aldım ama garantisi Mart 2025’te başlamış!
📷 Garanti ekranı:

Alıntıyı görüntüle



📷 Satın alma belgesi:

Alıntıyı görüntüle
📷 Teslim Aldığım Tarih:
Alıntıyı görüntüle

Bu benim 3. Asus tuf marka monitörüm ve ilkkez garantisinin önceden basladığını görüyorum.


🔴 Destek süreci fiyasko!
22 Eylül’de saat 15:16 civarı destek kaydı açtım, mesai bitimine kadar cevap verilmedi. Daha sonra aradığımda karşıma çıkan kişi “biz ilgilenmiyoruz, teknik ekibin konusu” deyip geçiştirdi. Sattığın ürünle ilgili 3,5 saat boyunca geri dönüş yapamıyorsan zaten piyasada işin olmamalı!
Alıntıyı görüntüle

Bugün bana “8.600 TL servis ücreti” çıkarıldığına dair yazı gönderildi. İncehesap’ı aradığımda “Bununla SMS Infocomm Teknoloji Servis Ltd. Şti. ilgileniyor, onları arayın” dediler. Ben de servisi aradım.
Alıntıyı görüntüle

Servise, bu durumun 1 saat içinde pakette yeni açtım 20 dk açık kalmamıs üründe fiziksel bir darbe olmamasına rağmen. Ama raporda “kullanıcı hatası” yazdıklarını gördüm. Ürünü İncehesap’tan aldığımı, bana geldiğinde 1 saat içinde durumu belirttim. Yani teşhir ürünü bana satmışlar, sonra da sorunu sanki bendenmiş gibi göstermeye çalışıyorlar ve ürünü iade almayı reddediyorlar.


Ürünün üzerindeki iz için “kullanıcı kaynaklı” demişler. Bunun 1 saat içinde mümkün olmadığını herhangi bir sıfır panelde bu hatayı yapabilirlerse sorunun benden kanyaklandığını, çünkü bu izlerin darbeyle oluşacak bir şey olmadığını söyledim. Burada soruyorum:
➡️ Bu ücreti, ürünü 6 ay boyunca kullanıp sonra bana “sıfır” diye satan İncehesap.com’dan mı,
yoksa ürünü yalnızca 1 saat kullanan benden mi istiyorsunuz?


Çünkü 6 ay boyunca kullanılan ürünü bana sıfır diye satıyorlar, üstüne bir de asıl kullanıcı muamelesini bana yapıyorlar.
⚠️ İncehesap’tan ürün almayı düşünenlere uyarı:
12 bin TL’lik ürünü satın alıyorsunuz, daha 1 saat bile kullanmadan size 20 bin TL’lik masraf çıkarıyorlar. Üstelik bu sürede kaybolan zaman ve stres de cabası.


Dünden beri 40 bin TL’lik monitörler Amazon depodan 20 bine satılıyor. İşte bu ürünler size “sıfır” diye İncehesap’tan satılacak ve sorun çıktığında muhatap bile bulamayacaksınız.
https://uploadnow.io/files/RTfcYSy ürünü iade etmemin sebebi videoda daha net anlasılır
Aynı monitörü Amazon Depo dan alsan daha sorunsuz gelirdi. Geçmiş olsun
 
asus'un bir çok ürünü kullandım hep aynı. berbat bir servis ve tüketiciyi kesinlikle mağdur etmek işini zorlaştırmak için bir anlayış.

AOC gibi bir marka almış olsaydın muhtemelen incehesap anında değiştirecekti.
 
Geçmiş olsun. Hukuk eskiden topal işliyordu artık kötürüm. O nedenle firmalar at koşturuyor. Şunun benzeri bir olay Avrupa veya Amerika’da olsa şirket korkudan bir d…… kalır. Gelecek ceza sebebiyle. Üzücü. Amazon dışında bir yerden monitör, tv vs alınmaz. Ben de Vatan-Vestel işbirliği ile 2 aylık bir macera yaşamıştım. Çok yorucu oluyor uğraşması.
 
İnce hesabın mağazası + servisi + deposu aynı binada bana 15 - 20 dk mesafede bende olumsuz deneyim yaşadım oraya gidip bizzat işlemleri yapmak gerek servisteki çalışanlarda problem var ustlerimi bu şekilde eğitiyor orasını bilmiyorum ama sıkıntılı durum.

Ben kavga edecek duruma geldim orayla öyle halletim işimi yoksa pek umursamıyorlar
niyetlendim gitmeye ama çok uzak, ve artık iadesi ile ilgilenmiyorum.Büyük ihtimal 20 gün beni oyalıyıp tekrar ürünü göndercekler.
1761132053347.webp

bende oyaladıkları süre boyunca kitleye ulasmaya insanları bilgilendirmeye devam edicem. kim daha çok etkilenir görücez.
Azdan az Çoktan çok gider :=)
 
niyetlendim gitmeye ama çok uzak, ve artık iadesi ile ilgilenmiyorum.Büyük ihtimal 20 gün beni oyalıyıp tekrar ürünü göndercekler.Alıntıyı görüntüle
bende oyaladıkları süre boyunca kitleye ulasmaya insanları bilgilendirmeye devam edicem. kim daha çok etkilenir görücez.
Azdan az Çoktan çok gider :=)
Bence git çözülür durumun benden demesi ben 4 - 5 defa gittim yakın olduğu için
 
Geri
Top