Yeni alınmış samsung a05s şarj sorunu

Hudzell

80+ Platinum
Katılım
20 Ağustos 2020
Mesajlar
11,965
En İyi Cevap
3
Reaksiyon skoru
21,761
Hepsiburada'dan, Samsung A05s aldım. Satıcı da Hepsiburada'nın kendisiydi.
Cihaz bugün elime ulaştı. 2 farklı kablo ve spigen adaptör ile şarj etmeyi deniyoruz ama ekte bulunan bildirimi verip duruyor.
Aynı adaptör ve kablolar ile 3 farklı cihazı sorunsuz şarj edebilirken sadece bu cihaz bu uyarıyı verince bir sorun mu var diye düşünmeye başladım.
Bu sorunu nasıl çözebilirim sizce ne yapmalıyım ?
1713812878340.jpeg
 
Hocam kılıfla mı kullanıyorsunuz?
 
Hocam daha "yeni" aldık kılıfı falan yok daha bugün elimize geldi ilk açılışı sayılır.
Hocam sarj soketinde ya da kabloda sıkıntı var dicem ama kablo başka telefonları sarj ediyor arada benim samsung s8 plusta aynı hatayı veriyor kılıfı çıkartınca düzeliyor. Bence sarj soketi yüzünden olabilir.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,160,547
Mesajlar
10,459,762
Üyeler
184,327
Son üye
melekkyigitt
Geri
Top