Yardım Yurtdışından Telefon Getirmek

Katılım
4 Haziran 2020
Mesajlar
31
Reaksiyon skoru
14
Yurtdışından getirdiğimiz telefonu pasaporta işletmeden e-sim uygulamalariyla falan kullanabiliyor muyuz? iPhone ya da Android olması arasında bir fark var mı? Son durum nedir bunlarla alakalı yardımcı olabilecek var mı?
 
Her yıl içerisinde 1 tane simi 4 ay kullanabilirsin. Yani e-sim her sene 4 ay kullanabilirsin pasaporta işletmeden.
 
Var olan aktif kullandığım sim+ e-sim olarak 4+4 oluyor mu?
Evet oluyor ama esim i yanlışlıkla aktif etmeyin ya da kullanıma başlatmayın. Çevremde farkında olmadan aktif edenler olmustu toplamda 5-6 ay kullanabilmislerdi. Onun dışında 4-4 8 ay kullanabilirsiniz.
 
Eğer çift sim kullanıyorsan 4 ay tek kullanabilirsin cihazı haberin olsun.
Hocam biraz açar mısın konudan uzağım biraz..
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Evet oluyor ama esim i yanlışlıkla aktif etmeyin ya da kullanıma başlatmayın. Çevremde farkında olmadan aktif edenler olmustu toplamda 5-6 ay kullanabilmislerdi. Onun dışında 4-4 8 ay kullanabilirsiniz.
Her sene yenileniyor mu hocam? 4 ay başka telefonla idare etme durumu oluşuyor sadece sanırım ?
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,679
Mesajlar
11,069,698
Üyeler
197,960
Son üye
yusuff54
Geri
Top