ozercanaksu
80+
- Katılım
- 4 Haziran 2020
- Mesajlar
- 31
- Reaksiyon skoru
- 14
Yurtdışından getirdiğimiz telefonu pasaporta işletmeden e-sim uygulamalariyla falan kullanabiliyor muyuz? iPhone ya da Android olması arasında bir fark var mı? Son durum nedir bunlarla alakalı yardımcı olabilecek var mı?