HuseyinBy01
80+ Silver
- Katılım
- 21 Mart 2021
- Mesajlar
- 2,434
- Reaksiyon skoru
- 1,101
Kasayı ortalama 3 aydır kullanıyorum genel olarak memnunum hatta arkadaşıma üst segment bir sistem topladım ve yine aynı kasayı kullandım. Genel olarak kasadan memnunum çoğu marka denilen kasaya kıyasla güzel bir sac kalitesi var. Eksileri ise şunlar gece uyutmuyor ve rahatsız eden bir fan sesi var. ARGB desteği var deniyor ama anakarta veya kontrolcüye takılınca herhangi bir şekilde kontrol sağlanamıyor sadece reset tuşuyla kontrol sağlayabiliyorum.Kasadan sonra gelecekşimdilik elimdeki idarelik sistemi kuracağım içine h610m-g R7 265 (çöp) kart alev alev yanacak
Bilgisayar Kasası - Kasa Modelleri - n11
Bilgisayar Kasası ürünleri binlerce marka, modelleri ve modelleri ile n11'de Bilgisayar Kasası modelleri ve fiyatları için tıklayın. Uygun fiyatlım.n11.com