Öneri Logitech G PRO X2 Superstrike için mouse pad önerisi

valla üstünde yemek yemezsen veya bişeyler içmezsen kolay kolay kirlenmez :D senin güzel bakmana bağlı ben wraithinkini kullanıyorum bir yıpranma yok
Valla ellerim çok fazla terlediği için yapış yapış oluyor yaz aylarında :D
 
Valla ellerim çok fazla terlediği için yapış yapış oluyor yaz aylarında :D
benimde aynısı maalesef ama 1 yılda 1 veya 2 kere yıkamışımdır ben temiz kullanıyorum belirteyim
 
Geri
Top