Selamlar arkadaşlar,
DDR4 ram alacağım 16 x2 toplamda 32 gb. Sıfır ürün mü almalıyım yoksa 2. el sitelerinden sıfır kutulu satanlar var oradan mı almalıyım ddr4 için siteler 10k civarında rakamlarda satış yapıyor. Sarı site vb yerlerde 6k seviyelerinde kapalı kutular var.
Çok kararsız kaldım indirim mi beklenmeli... bir çok soru var istişare edersek sizlerden de destek almak isterim.
DDR4 ram alacağım 16 x2 toplamda 32 gb. Sıfır ürün mü almalıyım yoksa 2. el sitelerinden sıfır kutulu satanlar var oradan mı almalıyım ddr4 için siteler 10k civarında rakamlarda satış yapıyor. Sarı site vb yerlerde 6k seviyelerinde kapalı kutular var.
Çok kararsız kaldım indirim mi beklenmeli... bir çok soru var istişare edersek sizlerden de destek almak isterim.