Eva 7 kablosuz, %75-80 klavye hocam. Ben o rahatlığı istediği switch olsun %60, kablolu klavye için bırakmazdım. Ha oyun için bunu diğer işler için eva 7'yi kullanırım diyorsanız onu bilemeyeğim.
Eva 7 kablosuz, %75-80 klavye hocam. Ben o rahatlığı istediği switch olsun %60, kablolu klavye için bırakmazdım. Ha oyun için bunu diğer işler için eva 7'yi kullanırım diyorsanız onu bilemeyeğim.
Küçük klavye ve özellikle cs2 oynadığım için düşünmüştüm ama bilemedim.Eva7 kablolu kullanıyorum kasa ile klavye arası birazcık uzak kalınca algılayamıyor bazen
Redragon hariç marka yok. Blueforce da fason üretim, markası ve sitesi direkt Aula çakması. Redragon %60 klavyesi satıyor diye var. Çoğu ürününü getirmiyor. Havit kadar bile değer vermiyor yerele. Ayrıca bu fiyata, benzer %60 klavyelerdfen daha iyi manyetik klavye. Sonuçta bu klavyeyi de Çinli üretiyor, üretimdeki kaliteyi belirleyen ise Gamepower, Rampage sahipleri. Eskiden bir sürü ürün üretip, her fiyattan müşteri çalma yüzünden kalitesiz ürünlerle de anılıyorlar. Şu an ise Çinli firmalar daha iyi üretim yapıyor, artık bu Çin devletinin de aldığı politika. Daha iyisini ürettirip, uyguna satabiliyorsa elbette ki insanlara önereceğim.
Ayrıca Gamepower iyi demiyorum zaten, bazı şeyleri düzeltseler giriş seviyesinde daha çok satarlar ki sandığınızdan daha çok satılıyor. Forumlara uğramayıp Vatan vb. Rampage ürünlerini alanlarla dolu. Veya Trendyol en çok satanlara bakın. Havit şu an daha çok ele geçirse de ara sıra Gamepower ve Rampage de uyguna ürün satıyorlar. Keza bu ₺1 taktikleri SEO kasmak için olsa da işe yarıyor yani.
Mesela Redragon çok satan K617 olması lazım ve Ajazz kırmızı, mor ve yeşil renkli %60 klavyesini denedim. Ajazz tuş hissiyatı olarak daha iyi, keza red switch tarafında da yay sesi çok az vardı. Ama Redragon keycaps ve yay sesi tarafında çok tırt kalıyor. Redragon öven insanlara da bakınca bütçesi ₺800-1200 civarındayken almış olan ve aldığı ürünü ölümüne öven gençler oluyor.
Burada markalardan bağımsız insanların bir şeyi övmesi ve gömmesi hep uç noktada uluyor. İyi ürününü bütçesi yetmeyen adama önerince hemen saçma sapan kıyaslar yapıyorsunuz kusura bakmayın. Bu bütçedeki mekanik her klavyeden daha iyi manyetik switchli bir klavye, bütçeniz artmıyorsa alın. Daha iyi klavyeniz varsa da görmezden gelin zor değil yani.
Küçük klavye ve özellikle cs2 oynadığım için düşünmüştüm ama bilemedim.Eva7 kablolu kullanıyorum kasa ile klavye arası birazcık uzak kalınca algılayamıyor bazen
Fonksiyon tuşlarını kullanıyorsan %60 alışamazsın. FN+ kombinasyonu tamamen kanser. Ama oyunlarda kullanırım düşüncen varsa alınabilir. Manyetik switch daha uzun ömürlü ve basım süresini falan ayarlamanın avantajlarını görürsün. Sadece oyun değil yazmada da iş yapar. Ama işte fonksiyon tuşları (F1-F12) gelince kullanım tamamen eziyet oluyor.
Genellikle sadece Valorant, MC oynayıp bilgisayarı kapatan genç arkadaşlar %60 kullanıyor. Bilgisayarı başka amaçla kullanıyorsan %60 tamamen eziyet.
Redragon hariç marka yok. Blueforce da fason üretim, markası ve sitesi direkt Aula çakması. Redragon %60 klavyesi satıyor diye var. Çoğu ürününü getirmiyor. Havit kadar bile değer vermiyor yerele. Ayrıca bu fiyata, benzer %60 klavyelerdfen daha iyi manyetik klavye. Sonuçta bu klavyeyi de Çinli üretiyor, üretimdeki kaliteyi belirleyen ise Gamepower, Rampage sahipleri. Eskiden bir sürü ürün üretip, her fiyattan müşteri çalma yüzünden kalitesiz ürünlerle de anılıyorlar. Şu an ise Çinli firmalar daha iyi üretim yapıyor, artık bu Çin devletinin de aldığı politika. Daha iyisini ürettirip, uyguna satabiliyorsa elbette ki insanlara önereceğim.
Ayrıca Gamepower iyi demiyorum zaten, bazı şeyleri düzeltseler giriş seviyesinde daha çok satarlar ki sandığınızdan daha çok satılıyor. Forumlara uğramayıp Vatan vb. Rampage ürünlerini alanlarla dolu. Veya Trendyol en çok satanlara bakın. Havit şu an daha çok ele geçirse de ara sıra Gamepower ve Rampage de uyguna ürün satıyorlar. Keza bu ₺1 taktikleri SEO kasmak için olsa da işe yarıyor yani.
Mesela Redragon çok satan K617 olması lazım ve Ajazz kırmızı, mor ve yeşil renkli %60 klavyesini denedim. Ajazz tuş hissiyatı olarak daha iyi, keza red switch tarafında da yay sesi çok az vardı. Ama Redragon keycaps ve yay sesi tarafında çok tırt kalıyor. Redragon öven insanlara da bakınca bütçesi ₺800-1200 civarındayken almış olan ve aldığı ürünü ölümüne öven gençler oluyor.
Burada markalardan bağımsız insanların bir şeyi övmesi ve gömmesi hep uç noktada uluyor. İyi ürününü bütçesi yetmeyen adama önerince hemen saçma sapan kıyaslar yapıyorsunuz kusura bakmayın. Bu bütçedeki mekanik her klavyeden daha iyi manyetik switchli bir klavye, bütçeniz artmıyorsa alın. Daha iyi klavyeniz varsa da görmezden gelin zor değil yani.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Fonksiyon tuşlarını kullanıyorsan %60 alışamazsın. FN+ kombinasyonu tamamen kanser. Ama oyunlarda kullanırım düşüncen varsa alınabilir. Manyetik switch daha uzun ömürlü ve basım süresini falan ayarlamanın avantajlarını görürsün. Sadece oyun değil yazmada da iş yapar. Ama işte fonksiyon tuşları (F1-F12) gelince kullanım tamamen eziyet oluyor.
Genellikle sadece Valorant, MC oynayıp bilgisayarı kapatan genç arkadaşlar %60 kullanıyor. Bilgisayarı başka amaçla kullanıyorsan %60 tamamen eziyet.
GamePower Nexa HE60 1K RGB Hall-Effect Manyetik Switch Kablolu Gaming Klavye : Amazon.com.tr: Bilgisayar
www.amazon.com.tr
Kendim de klavye arayışındayım o yüzden bir tık klavyeler hakkında da bilgim oluşmaya başladı sanırım bütçe dahilinde daha iyi bir klayve yok pchocası hikayesinde paylaştı nasıl olduğunu linkini bırakıyorum.
Redragon hariç marka yok. Blueforce da fason üretim, markası ve sitesi direkt Aula çakması. Redragon %60 klavyesi satıyor diye var. Çoğu ürününü getirmiyor. Havit kadar bile değer vermiyor yerele. Ayrıca bu fiyata, benzer %60 klavyelerdfen daha iyi manyetik klavye. Sonuçta bu klavyeyi de Çinli üretiyor, üretimdeki kaliteyi belirleyen ise Gamepower, Rampage sahipleri. Eskiden bir sürü ürün üretip, her fiyattan müşteri çalma yüzünden kalitesiz ürünlerle de anılıyorlar. Şu an ise Çinli firmalar daha iyi üretim yapıyor, artık bu Çin devletinin de aldığı politika. Daha iyisini ürettirip, uyguna satabiliyorsa elbette ki insanlara önereceğim.
Ayrıca Gamepower iyi demiyorum zaten, bazı şeyleri düzeltseler giriş seviyesinde daha çok satarlar ki sandığınızdan daha çok satılıyor. Forumlara uğramayıp Vatan vb. Rampage ürünlerini alanlarla dolu. Veya Trendyol en çok satanlara bakın. Havit şu an daha çok ele geçirse de ara sıra Gamepower ve Rampage de uyguna ürün satıyorlar. Keza bu ₺1 taktikleri SEO kasmak için olsa da işe yarıyor yani.
Mesela Redragon çok satan K617 olması lazım ve Ajazz kırmızı, mor ve yeşil renkli %60 klavyesini denedim. Ajazz tuş hissiyatı olarak daha iyi, keza red switch tarafında da yay sesi çok az vardı. Ama Redragon keycaps ve yay sesi tarafında çok tırt kalıyor. Redragon öven insanlara da bakınca bütçesi ₺800-1200 civarındayken almış olan ve aldığı ürünü ölümüne öven gençler oluyor.
Burada markalardan bağımsız insanların bir şeyi övmesi ve gömmesi hep uç noktada uluyor. İyi ürününü bütçesi yetmeyen adama önerince hemen saçma sapan kıyaslar yapıyorsunuz kusura bakmayın. Bu bütçedeki mekanik her klavyeden daha iyi manyetik switchli bir klavye, bütçeniz artmıyorsa alın. Daha iyi klavyeniz varsa da görmezden gelin zor değil yani.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Fonksiyon tuşlarını kullanıyorsan %60 alışamazsın. FN+ kombinasyonu tamamen kanser. Ama oyunlarda kullanırım düşüncen varsa alınabilir. Manyetik switch daha uzun ömürlü ve basım süresini falan ayarlamanın avantajlarını görürsün. Sadece oyun değil yazmada da iş yapar. Ama işte fonksiyon tuşları (F1-F12) gelince kullanım tamamen eziyet oluyor.
Genellikle sadece Valorant, MC oynayıp bilgisayarı kapatan genç arkadaşlar %60 kullanıyor. Bilgisayarı başka amaçla kullanıyorsan %60 tamamen eziyet.
"Bu kadar kurulmaya gerek yok, Gamepower ürünlerinin %90'ı aşırı dandik. Ayrıca bu klavyenin bu bütçedeki diğer klavyelere göre daha kaliteli olduğunu neye dayanarak söylüyorsun, anlamadım. Şu an Aula Win68 HE 1689 TL, ara sıra Trendyol ve N11 kuponları ile 1350 TL'ye kadar düşüyor. Bu fiyatlara manyetik olarak Dareu da vardı. Gamepower'ın alınabilir olması için fiyatının maksimum 600-700 TL olması gerekir. İnsanlara gereksiz ithamlarda bulunmaya ve tetiklenmeye gerek yok diye düşünüyorum, esprisine yazdım zaten