zeydyıldız
80+
- Katılım
- 15 Mayıs 2026
- Mesajlar
- 59
- Reaksiyon skoru
- 8
S.a, yeni kasa aldım geçen hafta uzun zaman sonra ilk bilgisayarım olacak. Montörüm daha gelmedi baya eski bi monitör var elimde onunla sadece testlerini yapayım diyorum. Ama ne testi yapıcam nelere bakmam gerekiyor bilmiyorum, sistem kurulu geldi kontrol et öyle gönder işaretlemiştim. İncehesaptan 9070 li bir kasa. Bana ne tavsiye edersiniz neleri kontrol etmem lazım bir rehberi varmı bunun. Ve son olarak bu eski dediğim monitör zarar verirmi kasaya sıkıntı olurmu ?