MSI RTX 4070 Super Gaming X Slim 12GB (OUTLET) - 28.904 TL

Kanka bunlar troll sürekli bu sayfadan link atıyorlar maaslı eleman
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Kanka iyi diyosunda o yuzden cıkmayacak diyorum zaten 2 sene sonra cıkarırlarsa 6000 serisini bi 2 sene daha ertelemek lazım imkansız cok linc yerler
aga en iyi top 5 kart yapsak hepsi nvdia olur zaten 4090 nın bile bir rakibi yokken adamlar gitti yaklaşık %30 daha güçlü olan 5090 nı çıkardılar
6090 çıkartıp onunda %30 güçlü olmasının mantığı yok hocam adamlar boşuna zaman harcarlar
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

nvdia nın pazar payına baktığımız zamanda oyuncular taş çatlasın %10 15 ini oluşturuyor linç yese bile adamların umrunda olmazdı zaten ki umrundada olmuyor 5000 serisinin lans manı linçlerle doluydu
 
indirim degil 4000 serisi yasal üretimi bitti eski ürüne 30 bin tl çok fazla rx 9070 alınıyor yada 1-2 fazlasına 9070xt
Yasal üretim ne kanka ne bu devlet kontrolü altında mı gpu üretimi de yasalı yasa dışısı olsun :ROFLMAO::ROFLMAO:

Güncel üretimi bitti durduruldu denir.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

şuan değil zaten 1 enfazla 2 yıl içind çıkartırlar
zaten ekstra kartlara bişi yapmicaklar vram koyup 1.5x fiyat girecekler
Dostum sen hiç 3 yıl arayla çıkan Super serisi gördün mü? 3 yıl arayla zaten adamlar yeni seri çıkarıyor neden 2 yıl sonra gidip de vram artırdıkları kartları piyasaya sürsünler az mantık. Nvidia nın Super serileri genelde ana seriden 1 yıl sonra çıkar, 5000 serisinde de öyle olacaktı ama dram krizi yüzünden olmadı o yüzden aman 1-2 yıla Super çıkar diye bir şey yok, direkt 6000 gelir 2 yıla bunu Nvidia nın da resmi olarak açıklamasına gerek yok zaten mantık bunu gerektiriyor.
 
Yasal üretim ne kanka ne bu devlet kontrolü altında mı gpu üretimi de yasalı yasa dışısı olsun :ROFLMAO::ROFLMAO:

Güncel üretimi bitti durduruldu denir.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Dostum sen hiç 3 yıl arayla çıkan Super serisi gördün mü? 3 yıl arayla zaten adamlar yeni seri çıkarıyor neden 2 yıl sonra gidip de vram artırdıkları kartları piyasaya sürsünler az mantık. Nvidia nın Super serileri genelde ana seriden 1 yıl sonra çıkar, 5000 serisinde de öyle olacaktı ama dram krizi yüzünden olmadı o yüzden aman 1-2 yıla Super çıkar diye bir şey yok, direkt 6000 gelir 2 yıla bunu Nvidia nın da resmi olarak açıklamasına gerek yok zaten mantık bunu gerektiriyor.
şuan ki durumu genele kapsayamayız olağan üstü bir durum var
ek olarakta son mesaşımada belirtiğim gibi nvdia kendi kendiyle zirvede yarışıp durması ona bişey kazandırmaz amd birak 5090 nı 4090 a bile rakip kart çıkartamadı nvidia gidip 6090 diye bir kart çıkardığı zaman sadece zamandan kaybedicek
 
aga en iyi top 5 kart yapsak hepsi nvdia olur zaten 4090 nın bile bir rakibi yokken adamlar gitti yaklaşık %30 daha güçlü olan 5090 nı çıkardılar
6090 çıkartıp onunda %30 güçlü olmasının mantığı yok hocam adamlar boşuna zaman harcarlar
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

nvdia nın pazar payına baktığımız zamanda oyuncular taş çatlasın %10 15 ini oluşturuyor linç yese bile adamların umrunda olmazdı zaten ki umrundada olmuyor 5000 serisinin lans manı linçlerle doluydu
4080 kullanıyorum rakibi kim? Yeterli mi hala?
 
Son düzenleme:
4080 kullanıyorum rakibi kim? Yeterli mi hala?
Saf güçte 4080 7900xtx in altında 7900xt nin üstünde yer alıyor
Rt performansı konusunda AMD tarafında rakibi yok AMD daha 4080 nin Rt performansına ulaşamadı
9070xt nin üstünde yer alıyor 4080 ama %2-3 gibi çok küçük bir fark ile
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: MEJA
tamamda kral nvdia 5060ti 16 gb daha ucuz güncel sıfır adına faturalı ürün buda garantili degil 2.el outlet dedigine bakma
4070 bile daha iyi 5060ti 16 dan 4070 super ile kıyaslama bile onu.
 
Sakın ha firmadan uzak durun bu ürünü 2. ayda aldım msi ventus 4070 gönderdiler hala davasıyla uğraşıyorum.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,812
Mesajlar
11,070,903
Üyeler
197,987
Son üye
ycl02msa02
Geri
Top