750+W Sessiz Psu Önerisi

Daha 1 hafta önce a850gl sipariş ettim 1 gün sora iade ettim. Boşta bile fan sesi çok fazla. Xpg pylon ve kyber kullandım fiyatlarına göre nistepen sessizlerdi ama onlarda bi gelip kayboluyorlar stok var mıdır bilemem.
 
Merhaba iyi günler .



Aradaki 1000tl daha ödeyip 850w almaya değer mi 9070xt veya bı üstü ekran kartına geçmeyi planlıyorum. Yada varsa daha iyi öneriniz o modele bakayım sessiz olmasını istiyorum teşekkürler
750 GL ŞUAN İNDİRİMDE VATANDAN PARAF İLE 9 TAKSİT ALABİLİRSİN 4600 TL YE DÜŞTÜ ONLİNE ÖZEL GECE İNDİRİMİ VAR KAÇIRMA
 
Geri
Top