5070ti İçin Hangi Model Daha Mantıklı

Katılım
31 Mart 2026
Mesajlar
53
Reaksiyon skoru
10
merhaba yeni sistem diziyorum ekran kartı olarak aklımda msi ventus 3x 5070ti,,, gigabyte eagle oc 5070ti ve colorful battleax 5070ti modelleri var. aralarında en ucuzu eagle oc olduğu için onu almak sizce mantıklı mı çünkü soğutmasından ve uzun ömürlülüğünden şüpheliyim, yoksa biraz daha para koyup ventus yada battle ax almaya değer mi sizce hangi modeli alayım?
 
3 ü arasında en iyi soğutma colorful. Colorful tavsiye ederim, gigabyte da fena değil, bahsettiğin modeli kullanıyorum memnunum. Msi modelini tavsiye etmem.
merhaba yeni sistem diziyorum ekran kartı olarak aklımda msi ventus 3x 5070ti,,, gigabyte eagle oc 5070ti ve colorful battleax 5070ti modelleri var. aralarında en ucuzu eagle oc olduğu için onu almak sizce mantıklı mı çünkü soğutmasından ve uzun ömürlülüğünden şüpheliyim, yoksa biraz daha para koyup ventus yada battle ax almaya değer mi sizce hangi modeli alayım?
 
merhaba yeni sistem diziyorum ekran kartı olarak aklımda msi ventus 3x 5070ti,,, gigabyte eagle oc 5070ti ve colorful battleax 5070ti modelleri var. aralarında en ucuzu eagle oc olduğu için onu almak sizce mantıklı mı çünkü soğutmasından ve uzun ömürlülüğünden şüpheliyim, yoksa biraz daha para koyup ventus yada battle ax almaya değer mi sizce hangi modeli alayım?
Colorfull en iyi seçim olur @kyemre058 sever bu modeli bilgisi çoktur.
 
eagle modeli sff formunda muhtemelen. küçük boyutlu yani. küçük boyutta bu kartı soğutmak için fanlar her zaman yüksek devirde sesli çalışır ama yaz aylarında yine de 75-80 leri görür. msi tavsiye ederim ben. colorful alacaksan da satıcı ve garanti hizmetleri kısmını almadan önce iyice araştırıp sıkıntı çıkarmayacağından emin olursan al bence
 
merhaba yeni sistem diziyorum ekran kartı olarak aklımda msi ventus 3x 5070ti,,, gigabyte eagle oc 5070ti ve colorful battleax 5070ti modelleri var. aralarında en ucuzu eagle oc olduğu için onu almak sizce mantıklı mı çünkü soğutmasından ve uzun ömürlülüğünden şüpheliyim, yoksa biraz daha para koyup ventus yada battle ax almaya değer mi sizce hangi modeli alayım?
Fiyattan bağımsız bence en iyi model sıralaması şudur Battle AX > Eagle OC SFF > Ventus çöpü
 
  • Hahaha
Reaksiyonlar: Ursa
Ama 47 civarına Zotac Solid SFF almak daha makul bir tercih gece 10 dan sonra vatanı kontrol edin.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bizim ventus ve shadow düşmanlığı kaewfglksnmegldsrmfgh
MSI dan komple nefret ediyorum hacım ya. Aslında ayar olmamın asıl sebebi pc den anlamayan insanların moruk msi yhaa kafasında olmasıda olabilir. Gaming trio tarzı modeller bile ( Gaming trio plus ve vanguard hariç) bence pek iyi değil o kadar fiyat yazmalarına rağmen.
 
3 ü arasında en iyi soğutma colorful. Colorful tavsiye ederim, gigabyte da fena değil, bahsettiğin modeli kullanıyorum memnunum. Msi modelini tavsiye etmem.
colorful en iyi seçenek olabilir ama şuan sadece tek bir satıcısı var pro store diye bir sorun çıksa ne denli yardım ederler emin olamıyorum hocam uzun süredir de diğer bilindik firmalarda battle ax stoğu olmaması can sıkıcı. eagle oc tebilonda satılıyor sen de kullanıyormuşsun bir sorun yaşayacağımı düşünmüyorum o yandan
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

eagle modeli sff formunda muhtemelen. küçük boyutlu yani. küçük boyutta bu kartı soğutmak için fanlar her zaman yüksek devirde sesli çalışır ama yaz aylarında yine de 75-80 leri görür. msi tavsiye ederim ben. colorful alacaksan da satıcı ve garanti hizmetleri kısmını almadan önce iyice araştırıp sıkıntı çıkarmayacağından emin olursan al bence
aynen colorfulun sıkıntısı o tek bir mağaza satıyor şuan o da bir sorun yaşasam ne kadar yardımcı olur emin olamıyorum
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Reaksiyonlar: Ursa
Geri
Top