F1nerF1rst
80+ Gold
- Katılım
- 3 Nisan 2021
- Mesajlar
- 5,049
- Reaksiyon skoru
- 1,892
macunu düzgün sürdüğünden eminsen macun orjinalse ve fanı tam oturttuysan bir nebze yüksek ama abartı şekilde değil o kasa havalandırma konusunda yenilenmişi dışında cidden kötü fanların reverse altta onlar doğru ama tam cam fanus gibi olduğu için warcry tam bir şey diyemiyorum egzoz fan etkiler ama ne kadar etkiler orası muammaArctic mx6 sürdüm ve evet kasanın hava akışı yeterli değil arkaya ve üste egzoz fanları almayı düşünüyorum da asıl kafamı kurcalayan benim bu değerler acaba normal değil mi eğer değilse bi sıkıntı mı var acaba. Yani normal olmadığını biliyorum da bu koşullara göre garip mi acaba