Caddeye Fiber Geldi, Ara Sokaktaki Binaya Ne Zaman Gelir?

ertekizm

80+
Katılım
31 Mayıs 2026
Mesajlar
14
Reaksiyon skoru
3
Selamlar herkese,

Mahallemizde fiber altyapı çalışması başladı. 22 Mayıs tarihinde binamızın bağlı olduğu ana caddede kazılar yapıldı, kanallar açıldı ve ana dağıtım kutuları yerleştirildi.

Benim oturduğum bina doğrudan caddeye bakmıyor, caddeye bağlanan ara sokağın içinde kalıyor. Ana caddedeki kanallar kapatıldı ve iş bitti ama bizim sokağa henüz hiç girmediler.

Süreci öğrenmek için Altyapı İl Müdürlüğü’ne gittim. Yetkililer bölgede bir sorun olmadığını, şu an kazı işini yapan taşeron firmanın başka bir ilçedeki jandarma karakolunun acil altyapı işi için oraya kaydırıldığını söylediler. Projenin planlı olduğunu ve en geç temmuz başında bizim sokağın da tamamlanacağını belirttiler.

İşi daha da sağlama almak için Ankara Genel Müdürlüğü’ne fiziki olarak bir dilekçe de bıraktırdım.

Durum bu şekilde. Sorum şu:

  1. Binam cadde üzerinde olmayıp ara sokakta kaldığı için süreç çok uzar mı? Ana caddedeki kutulardan bizim sokağa kılcal dağıtım (kablo çekimi veya kazı) yapılması normalde ne kadar sürer?
  2. İl müdürlüğünün verdiği "Temmuz başı" tarihine güvenip beklemeli miyim, yoksa bu süreçte BTK veya CİMER üzerinden dijital baskı oluşturmalı mıyım? (Ankara'ya dilekçe verilmişken sistemde çift kayıt olması süreci kilitler mi?)
  3. Sokağa kepçe girmeden, yer altındaki mevcut eski Türk Telekom künk borularından kılavuzla fiber çekip işi hızlıca bitirme ihtimalleri var mı?
Daha önce benzer şekilde binası caddede değil de sokak içinde kalıp fiber bekleyen veya telekom altyapı işlerinden anlayan hocalarım tecrübelerini paylaşırsa çok sevinirim. Şimdiden teşekkürler!
 
Selamlar herkese,

Mahallemizde fiber altyapı çalışması başladı. 22 Mayıs tarihinde binamızın bağlı olduğu ana caddede kazılar yapıldı, kanallar açıldı ve ana dağıtım kutuları yerleştirildi.

Benim oturduğum bina doğrudan caddeye bakmıyor, caddeye bağlanan ara sokağın içinde kalıyor. Ana caddedeki kanallar kapatıldı ve iş bitti ama bizim sokağa henüz hiç girmediler.

Süreci öğrenmek için Altyapı İl Müdürlüğü’ne gittim. Yetkililer bölgede bir sorun olmadığını, şu an kazı işini yapan taşeron firmanın başka bir ilçedeki jandarma karakolunun acil altyapı işi için oraya kaydırıldığını söylediler. Projenin planlı olduğunu ve en geç temmuz başında bizim sokağın da tamamlanacağını belirttiler.

İşi daha da sağlama almak için Ankara Genel Müdürlüğü’ne fiziki olarak bir dilekçe de bıraktırdım.

Durum bu şekilde. Sorum şu:

  1. Binam cadde üzerinde olmayıp ara sokakta kaldığı için süreç çok uzar mı? Ana caddedeki kutulardan bizim sokağa kılcal dağıtım (kablo çekimi veya kazı) yapılması normalde ne kadar sürer?
  2. İl müdürlüğünün verdiği "Temmuz başı" tarihine güvenip beklemeli miyim, yoksa bu süreçte BTK veya CİMER üzerinden dijital baskı oluşturmalı mıyım? (Ankara'ya dilekçe verilmişken sistemde çift kayıt olması süreci kilitler mi?)
  3. Sokağa kepçe girmeden, yer altındaki mevcut eski Türk Telekom künk borularından kılavuzla fiber çekip işi hızlıca bitirme ihtimalleri var mı?
Daha önce benzer şekilde binası caddede değil de sokak içinde kalıp fiber bekleyen veya telekom altyapı işlerinden anlayan hocalarım tecrübelerini paylaşırsa çok sevinirim. Şimdiden teşekkürler!
Cimer vs etki etmiyor dostum ben alasını yaptım olmadı onların keyfi ne zaman isterse o zaman gelir
 
Selamlar herkese,

Mahallemizde fiber altyapı çalışması başladı. 22 Mayıs tarihinde binamızın bağlı olduğu ana caddede kazılar yapıldı, kanallar açıldı ve ana dağıtım kutuları yerleştirildi.

Benim oturduğum bina doğrudan caddeye bakmıyor, caddeye bağlanan ara sokağın içinde kalıyor. Ana caddedeki kanallar kapatıldı ve iş bitti ama bizim sokağa henüz hiç girmediler.

Süreci öğrenmek için Altyapı İl Müdürlüğü’ne gittim. Yetkililer bölgede bir sorun olmadığını, şu an kazı işini yapan taşeron firmanın başka bir ilçedeki jandarma karakolunun acil altyapı işi için oraya kaydırıldığını söylediler. Projenin planlı olduğunu ve en geç temmuz başında bizim sokağın da tamamlanacağını belirttiler.

İşi daha da sağlama almak için Ankara Genel Müdürlüğü’ne fiziki olarak bir dilekçe de bıraktırdım.

Durum bu şekilde. Sorum şu:

  1. Binam cadde üzerinde olmayıp ara sokakta kaldığı için süreç çok uzar mı? Ana caddedeki kutulardan bizim sokağa kılcal dağıtım (kablo çekimi veya kazı) yapılması normalde ne kadar sürer?
  2. İl müdürlüğünün verdiği "Temmuz başı" tarihine güvenip beklemeli miyim, yoksa bu süreçte BTK veya CİMER üzerinden dijital baskı oluşturmalı mıyım? (Ankara'ya dilekçe verilmişken sistemde çift kayıt olması süreci kilitler mi?)
  3. Sokağa kepçe girmeden, yer altındaki mevcut eski Türk Telekom künk borularından kılavuzla fiber çekip işi hızlıca bitirme ihtimalleri var mı?
Daha önce benzer şekilde binası caddede değil de sokak içinde kalıp fiber bekleyen veya telekom altyapı işlerinden anlayan hocalarım tecrübelerini paylaşırsa çok sevinirim. Şimdiden teşekkürler!
Binada yaşayanlardan bi imza veya bi talep toplayıp yaşadığın şehirdeki tt müdürlüğüne götürürsen belki süreç hızlanır.
 
3 yıl bölge müdürlüğünde uğraştım en son tanıdık yardımıyla hallettim. Sahadaki şefi falan görürsen gir koluna al sokağa getir adamı anca öyle yani
 
Cimere şikayet yazmayın (ihbar dışında). Elektrik kesintileri için cimere yazı yazdık elektrik şirketi bize posta ile özür diledi lütfen bir daha böyle bir şikayet yapmayın dedi adresimizi, vermişler direk
 
Selamlar herkese,

Mahallemizde fiber altyapı çalışması başladı. 22 Mayıs tarihinde binamızın bağlı olduğu ana caddede kazılar yapıldı, kanallar açıldı ve ana dağıtım kutuları yerleştirildi.

Benim oturduğum bina doğrudan caddeye bakmıyor, caddeye bağlanan ara sokağın içinde kalıyor. Ana caddedeki kanallar kapatıldı ve iş bitti ama bizim sokağa henüz hiç girmediler.

Süreci öğrenmek için Altyapı İl Müdürlüğü’ne gittim. Yetkililer bölgede bir sorun olmadığını, şu an kazı işini yapan taşeron firmanın başka bir ilçedeki jandarma karakolunun acil altyapı işi için oraya kaydırıldığını söylediler. Projenin planlı olduğunu ve en geç temmuz başında bizim sokağın da tamamlanacağını belirttiler.

İşi daha da sağlama almak için Ankara Genel Müdürlüğü’ne fiziki olarak bir dilekçe de bıraktırdım.

Durum bu şekilde. Sorum şu:

  1. Binam cadde üzerinde olmayıp ara sokakta kaldığı için süreç çok uzar mı? Ana caddedeki kutulardan bizim sokağa kılcal dağıtım (kablo çekimi veya kazı) yapılması normalde ne kadar sürer?
  2. İl müdürlüğünün verdiği "Temmuz başı" tarihine güvenip beklemeli miyim, yoksa bu süreçte BTK veya CİMER üzerinden dijital baskı oluşturmalı mıyım? (Ankara'ya dilekçe verilmişken sistemde çift kayıt olması süreci kilitler mi?)
  3. Sokağa kepçe girmeden, yer altındaki mevcut eski Türk Telekom künk borularından kılavuzla fiber çekip işi hızlıca bitirme ihtimalleri var mı?
Daha önce benzer şekilde binası caddede değil de sokak içinde kalıp fiber bekleyen veya telekom altyapı işlerinden anlayan hocalarım tecrübelerini paylaşırsa çok sevinirim. Şimdiden teşekkürler!
Şöyle soyliym dostum bizim mahalleye geçen sene başladılar. Bizim sokaktan aşağı taraf tamamen fiber yapıldı. Biz cadde üstündeyiz. Bizim buraya da kazılar yapıldı kablolar çekildi. Yaklaşık 4-5 aydır kablolar çekili halde bekliyoruz. Belki süreçte bir sorun olmuştur ya da planlama farklıdır bilmiyorum ama bizim burda bu şekilde oldu. Umarım seninki daha kısa sürer
 
Afyon merkezden yazıyorum Afyonlu veya cevre illerden üst yetkili varsa iletişime geçebiliriz
 
Geri
Top