Klassegear İem Alınır mı

Beyaz gürültü var ya şu an fark ettim. Ses açınca geliyor. Type-C alın kısaca. JAK DAC olmadan, benim gibi giriş seviyesi anakartın varsa o gürültüye engelleyemiyor. Biraz kafanızı karıştırdım kusura bakmayın. Ayrıca DAC ile ses daha kulak tırmalamadan geliyor.

DAC ve ses kartından bahsettiğim bunlar. Hem Apple DAC hem de ikinci bağlantıdaki ses kartıyla sorun yaşatmıyor. Ama direkt bilgisayara bağlanınca beyaz gürültü var.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


JAK alırsanız ve o attığınız ürün beslemiyorsa, ekstra Apple DAC ve DAC'ı bilgisayara bağlamak için dönüştürücü gerekiyor. Yani ₺1000 JAK kulaklık size ₺1600 denk gelmiş oluyor. O yüzden Type-C alın demek istiyorum. İleride Apple DAC ve dönüştürücü alırım diyorsanız da belki ucuz dönüştürücü ile ₺1400 falan denk gelebilir. Bu arada ₺40-50 dönüştürücü var ma ne kadar iş görür bilemedim.
tamamdır hocam deneyip dönüş yapın aurıca merak ettiğim bişey var kablo orjinalden mi sarı yoksa sigara dan mı
Sigara kullanmıyorum, kablonun kendi rengi öyle. Dışı şeffaf içindeki bronzluğu görüyorsunuz. Kablo bu arada üründe en beğenmediğim şey. Wraith EvoX var ayrıca onun siyah kablosu hem görsel hem de kalite olarak doğal olarak daha iyi.
 
Beyaz gürültü var ya şu an fark ettim. Ses açınca geliyor. Type-C alın kısaca. JAK DAC olmadan, benim gibi giriş seviyesi anakartın varsa o gürültüye engelleyemiyor. Biraz kafanızı karıştırdım kusura bakmayın. Ayrıca DAC ile ses daha kulak tırmalamadan geliyor.

DAC ve ses kartından bahsettiğim bunlar. Hem Apple DAC hem de ikinci bağlantıdaki ses kartıyla sorun yaşatmıyor. Ama direkt bilgisayara bağlanınca beyaz gürültü var.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


JAK alırsanız ve o attığınız ürün beslemiyorsa, ekstra Apple DAC ve DAC'ı bilgisayara bağlamak için dönüştürücü gerekiyor. Yani ₺1000 JAK kulaklık size ₺1600 denk gelmiş oluyor. O yüzden Type-C alın demek istiyorum. İleride Apple DAC ve dönüştürücü alırım diyorsanız da belki ucuz dönüştürücü ile ₺1400 falan denk gelebilir. Bu arada ₺40-50 dönüştürücü var ma ne kadar iş görür bilemedim.

Sigara kullanmıyorum, kablonun kendi rengi öyle. Dışı şeffaf içindeki bronzluğu görüyorsunuz. Kablo bu arada üründe en beğenmediğim şey. Wraith EvoX var ayrıca onun siyah kablosu hem görsel hem de kalite olarak doğal olarak daha iyi.
evet biraz kafamı karıştırdınız ama anladığım kadarıyla type-c uçluyu alıcam anakartım MSI PRO B650M-E type- alıp başka aparata gerek yok diyosunuz kasam 1 buçuk metre falan uzakta uzatma kablosu olarak ne alabilirim kulaklık kablosunu değiştirmeden
 
evet biraz kafamı karıştırdınız ama anladığım kadarıyla type-c uçluyu alıcam anakartım MSI PRO B650M-E type- alıp başka aparata gerek yok diyosunuz kasam 1 buçuk metre falan uzakta uzatma kablosu olarak ne alabilirim kulaklık kablosunu değiştirmeden
Type-C için uzatma kablosu hiç kullanmadım. Veggieg bilinir bir marka, diğer ürün de fiyatına göre iyiymiş. Genelde 1 metre üstü ₺280-300 üstünde gibi duruyor.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Kablo almak yerine JAK versiyonunu alıp, DAC ve dönüştürücü de alınabilir. Yani ₺45 dönüştürücü var ama güven vermedi, Baseus'un 2.1 ₺180 satılıyor. Böyle üçlü alınca ₺1588 yapıyor. Uzatma kablosu yerine Apple DAC'ını almak daha mantıklı geldi şu an. Ürünlerin üçüne de peşin fiyatına 3 ay taksit yapabiliyorsunuz.

Risk alayım derseniz de Alfais'in ₺45 dönüştürücüsü ile ₺1456 denk geliyor. Yani uzatma kablosu almak yerine böyle daha mantıklı gibi bence. Bu arada Type-C modeli veya benim EPZ TS-01 ses kartının yanından da böyle markasız dönüştürücü gelmişti. Kötü de olmayabilirler, ama toplu üretimse sorunlu ürün de çıkabilir. Sorun çıkarsa iade edip baseus'u da alabilirsiniz. Karar tamamen sizin.
 
Son düzenleme:
Type-C için uzatma kablosu hiç kullanmadım. Veggieg bilinir bir marka, diğer ürün de fiyatına göre iyiymiş. Genelde 1 metre üstü ₺280-300 üstünde gibi duruyor.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Kablo almak yerine JAK versiyonunu alıp, DAC ve dönüştürücü de alınabilir. Yani ₺45 dönüştürücü var ama güven vermedi, Baseus'un 2.1 ₺180 satılıyor. Böyle üçlü alınca ₺1588 yapıyor. Uzatma kablosu yerine Apple DAC'ını almak daha mantıklı geldi şu an. Ürünlerin üçüne de peşin fiyatına 3 ay taksit yapabiliyorsunuz.

Risk alayım derseniz de Alfais'in ₺45 dönüştürücüsü ile ₺1456 denk geliyor. Yani uzatma kablosu almak yerine böyle daha mantıklı gibi bence. Bu arada Type-C modeli veya benim EPZ TS-01 ses kartının yanından da böyle markasız dönüştürücü gelmişti. Kötü de olmayabilirler, ama toplu üretimse sorunlu ürün de çıkabilir. Sorun çıkarsa iade edip baseus'u da alabilirsiniz. Karar tamamen sizin.
boşverin type-c modelini alıp geçeyim kasayı yaqklaştırırım uzatma kablosunu sonra alırım şu an bütcem ile kulaklığı alabilirim
 
Kablosu çok uzun değil ama kısa da değil, ön taraftaki USB portlarına takarsanız rahatlıkla yetişecektir bence.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,942
Mesajlar
11,082,712
Üyeler
198,223
Son üye
Sensei44
Geri
Top