Bu Sistem Alınır mı Yardım Edermisiniz

İkinci el hiçbir sistem alınmaz.
Ee ne alaka bu sıfır
geçen hafta gaming gecesine 38000tl ye 1tb ssd ryzen 5 7500f 16gb ram rtx 5060 geldi 3 ay faizsiz taksitliydi . yarın geceye bekle 22 ye kadar her hafta geliyor zaten . https://forum.donanimarsivi.com/konu/gaming-gecesi-tum-oem-sistemlerin-indirim-oranlari.1234326/ adı vector silver olandı tek tek toplamaya oranla yüzde 21 karı vardı bence o alınır forumdaki coğu kişide o alınır demişti .
Ee 45.000 TL ye geldi reis
 
Hala stok azalıyor. Alanlar enayi galiba
30 stoktan 24 tane kalması büyük başarı harbiden enayiler varmış
ben tek tek akakçeden topladım 43k ya geldi adamlar 45k ya alıyor hani bide bu indirim gecesi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

ben tek tek akakçeden topladım 43k ya geldi adamlar 45k ya alıyor hani bide bu indirim gecesi
şuan 23 stok kalmıs . alım azalmıs belki böyle 10 stok falan kalırsa indirirler fiyatı haftaya. geçen hafta 30 stok bitti sonra üstüne eklemişlerdi . öyleli yani
 
ben tek tek akakçeden topladım 43k ya geldi adamlar 45k ya alıyor hani bide bu indirim gecesi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


şuan 23 stok kalmıs . alım azalmıs belki böyle 10 stok falan kalırsa indirirler fiyatı haftaya. geçen hafta 30 stok bitti sonra üstüne eklemişlerdi . öyleli yani
10 stok kalmış valla mal bunlar ya
 
Geri
Top