Çözüldü✓ Mouse un sağ tık ve sol tık sesleri farklı

İbrahim_

80+
Katılım
18 Aralık 2022
Mesajlar
11
Reaksiyon skoru
1
Mouse un markası Glorious Model D beyaz.
sağ tık sol tıktan daha fazla ses çıkarıyor ve daha sert. Herkeste öylemi oluyor yoksa bir tek bendemi? kullanırken sinir oluyorum seslerin ve hissiyatının farklı olmasına
 
Sen bu konuyu açana kadar fark etmemiştim. Razer Basilisk V2 kullanıyorum ve şu an kriz geçiriyorum.
 
evet benim mouse un da sağ tık daha sesli
 
Mouse un markası Glorious Model D beyaz.
sağ tık sol tıktan daha fazla ses çıkarıyor ve daha sert. Herkeste öylemi oluyor yoksa bir tek bendemi? kullanırken sinir oluyorum seslerin ve hissiyatının farklı olmasına
Evet zaten öyle.
 
:D kullanıma bağlı ses değişikliği olabilir belki bende zowie ec1a, fk1+ iki mouseun sağ ve sol sesleri farklı. Bir çok sebebi olabilir bence. Bir sorun olduğunu düşünmüyorum
 
Tam olarak aynı sorunu yaşıyorum sorun mu var diye düşünüyordum bunu gördüm rahatladım ;D
 
Mouse un markası Glorious Model D beyaz.
sağ tık sol tıktan daha fazla ses çıkarıyor ve daha sert. Herkeste öylemi oluyor yoksa bir tek bendemi? kullanırken sinir oluyorum seslerin ve hissiyatının farklı olmasına
Bende de öyle muhtemelen sol çok kullanılıyor diye switchi daha yumuşak sağ daha sert ve sesli
 
ince bir fark var ama aralar vs açık ya içerisi kirlenmiş de olabilir ekstra da fark ediyor olabilirsin
 
ince bir fark var ama aralar vs açık ya içerisi kirlenmiş de olabilir ekstra da fark ediyor olabilirsin
Yok hocam kaç tane mouse kullandım hepsinin sağ ve sol click sesi farklı.
 
Yok hocam kaç tane mouse kullandım hepsinin sağ ve sol click sesi farklı.
doğrudur doğrudur onda sorun yok, hem model o hem model d var ikisinde de öyle ama dediğim gibi bence çok çok ince bir fark. ekstra pislik vs varsa daha çok fark ediyordur arkadaş
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,055
Mesajlar
11,083,761
Üyeler
198,230
Son üye
Mahmut çiftçi
Geri
Top