Evet zaten öyle.Mouse un markası Glorious Model D beyaz.
sağ tık sol tıktan daha fazla ses çıkarıyor ve daha sert. Herkeste öylemi oluyor yoksa bir tek bendemi? kullanırken sinir oluyorum seslerin ve hissiyatının farklı olmasına
allah kahretmesin aynısını yaşıyorum şuandaSen bu konuyu açana kadar fark etmemiştim. Razer Basilisk V2 kullanıyorum ve şu an kriz geçiriyorum.
Bende de öyle muhtemelen sol çok kullanılıyor diye switchi daha yumuşak sağ daha sert ve sesliMouse un markası Glorious Model D beyaz.
sağ tık sol tıktan daha fazla ses çıkarıyor ve daha sert. Herkeste öylemi oluyor yoksa bir tek bendemi? kullanırken sinir oluyorum seslerin ve hissiyatının farklı olmasına
Yok hocam kaç tane mouse kullandım hepsinin sağ ve sol click sesi farklı.ince bir fark var ama aralar vs açık ya içerisi kirlenmiş de olabilir ekstra da fark ediyor olabilirsin
doğrudur doğrudur onda sorun yok, hem model o hem model d var ikisinde de öyle ama dediğim gibi bence çok çok ince bir fark. ekstra pislik vs varsa daha çok fark ediyordur arkadaşYok hocam kaç tane mouse kullandım hepsinin sağ ve sol click sesi farklı.