Uyguna Yemek Olmaması

bu elektrikli tencerede olur mu hocam malum yurttayım ocağım yok
 
eskiden insanlar neredeyse bedavaya yemek yiyebiliyordu. yanlış hatırlamıyorsam trendyol üzerinden falan oluyordu ama artık gerek min sepet tutarı olsun gerek gelen zamlar olsun pek bir şey alamıyoruz. öğrenci olduğum için yemeği çoğunlukla satın alıyorum. bildiğiniz böyle çok ucuza yemek söyleme yöntemi var mıdır?
Sanayi lokantalarına git orada ye. Eve gelen sipariş için bir de kurye parası ödüyorsun.
 
eskiden insanlar neredeyse bedavaya yemek yiyebiliyordu. yanlış hatırlamıyorsam trendyol üzerinden falan oluyordu ama artık gerek min sepet tutarı olsun gerek gelen zamlar olsun pek bir şey alamıyoruz. öğrenci olduğum için yemeği çoğunlukla satın alıyorum. bildiğiniz böyle çok ucuza yemek söyleme yöntemi var mıdır?
500tl kupon min sepet tutarı 3000tl aynen knk ben siparis ederim simdi senin 80 gram tavuklu 300tl dönerini tavuğun kilosu 200tl . spora iyiki başlamışım şunlara para yedirmiyorum
 
bunlara Allah kimseyi muhtaç etmesin. spora başlamakla pek alakası yok ama tabii ki beslenmene dikkat etmen gerektiği ve bunu min maliyetle yapmaya yönlendiğin için kısmen alakası var. spor yapan arkadaslarım var ara sıra kendileri yemek yapıyor. ben de önceden böyle yapıyordum ama bazı nedenlerden dolayı hazıra alıştım.
 
Yapabilirsin tabi youtube denilen bir yer var kankam bir de chat gpt denilen bir yapay zeka var nasıl yapıldığını maksimum 10 dakikanı alacak görerek okuyarak şeklinde yapabilirsin. <3
bu halini denemedim yani baget olarak. göğüs ,hazır döner veya fileto kuulanıyorum genelde daha önce de yaptım. sadece kemikli denemedim o elektrikli tencerede rahat pişer mi diye onu sormak istemiştim <3
 
bu halini denemedim yani baget olarak. göğüs ,hazır döner veya fileto kuulanıyorum genelde daha önce de yaptım. sadece kemikli denemedim o elektrikli tencerede rahat pişer mi diye onu sormak istemiştim <3
Yani zibilyon tane tarif var biraz damak tadına göre değişiyor, tavuğu ketılda bile haşlama yapıp soslayıp tüketen birisiyim. Canın ne tarzda istiyorsa o şekilde tüket. Afiyed olsun şimdiden.
 
başkan varsa yerel esnaftan şaşmamak lazım,kendi memleketimde hatay usülü 140TL ye yiyorum ona rağmen pahalı buluyorum,arkadaşın dediği gibi bimden nugget falan alarak vs. onla da makul fiyata doyurabilirsin kendini
 
Migrosta bazrn hazir yemek oluyordu bir de migrosun pizza pisirme hizmeti var pizza fiyati ne oldu bilmiyorum suan. Bunun disinda esnaf lokontasi vs olabilir bazilark cok iyi hizmet veriyor. Az Corba da icebilirsin bol ekmekli ama surekli ayni yere gitmeden!!!
 
sağ olun öneriler için konuyu gece açmıştım ve yurtta olduğum için dışarı çıkamazdım o yüzden markete falan da gidememiştim. eski yurtta airfryer falan vardı bir çok şeyi yapabiliyordum ama şuan her şeyi tek tencerede yapmak biraz vakit alıyor.
 
şuan bence migros kupon anlamında biraz daha iyi. aile işletmelerinde kısmen güzel indirimler veriyor.
 
150tl var demissin ama kredi cekebileceğini söylemissin. kredi cekip kebap alacagına A101 den bunu al 1kilo yanına 20tl ye makarna al 3 4 aksam yemeğini cıkarırsın. Hem leş yağları yememiş olursun hemde ekonomık
1781701675009.webp
 
Geri
Top