XanthiN
Kategori Moderatörü
- Katılım
- 23 Mart 2020
- Mesajlar
- 2,287
- Reaksiyon skoru
- 2,030
Hep ufak fare kullanmış biri olarak bu çok ağır ve büyük geldi. 10 dakika kullandım elim ağrıdı, benim için ergonomik değil. Tasarımı da komik bence. Özelliklerine göre ve diğer yorumlara baktığımda ürün başarılı görünüyor. 400₺ olmasaydı kesinlikle almazdım, en kötü yedek duracak.
Şu an en ucuz 1300₺ civarında (akakçe)
Şu an en ucuz 1300₺ civarında (akakçe)
Son düzenleme: