❌İndirim Bitti! Lenovo Legion M410 Mouse 400 TL

Hep ufak fare kullanmış biri olarak bu çok ağır ve büyük geldi. 10 dakika kullandım elim ağrıdı, benim için ergonomik değil. Tasarımı da komik bence. Özelliklerine göre ve diğer yorumlara baktığımda ürün başarılı görünüyor. 400₺ olmasaydı kesinlikle almazdım, en kötü yedek duracak.

Şu an en ucuz 1300₺ civarında (akakçe)

1781616969268.webp
 
Son düzenleme:
Benim ürünümde geldi ama çalışmıyor şarja takıyorum yine tepki yok yapabilecek başka bir şey var mı yoksa iadeye mi yollamalıyım
 
Mart ayında aldım. 1 2 sene önce değil. şuan 1500 TL ye satıyorlar. bu mouse ye 500 TL den fazla vermeyin. İlk stok yapıp 2 3 ay sonra fuhuş fiyattN satisa koyuyorlar
 

Ekler

  • 57053.webp
    57053.webp
    44.6 KB · Hit: 56
Hep ufak fare kullanmış biri olarak bu çok ağır ve büyük geldi. 10 dakika kullandım elim ağrıdı, benim için ergonomik değil. Tasarımı da komik bence. Özelliklerine göre ve diğer yorumlara baktığımda ürün başarılı görünüyor. 400₺ olmasaydı kesinlikle almazdım, en kötü yedek duracak.

Şu an en ucuz 1300₺ civarında (akakçe)

Alıntıyı görüntüle
Hocam mouse sallayınca iç kısımdan sanki parça gevşek gibi tık tık ses geliypr mu sizde de normal mi acaba
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Mart ayında aldım. 1 2 sene önce değil. şuan 1500 TL ye satıyorlar. bu mouse ye 500 TL den fazla vermeyin. İlk stok yapıp 2 3 ay sonra fuhuş fiyattN satisa koyuyorlar
Mouse içinden sallayınca tıkır tıkır küçük bir şey varmış gibi ses geliyor mu sizde de normal mi bu
 
Hocam mouse sallayınca iç kısımdan sanki parça gevşek gibi tık tık ses geliypr mu sizde de normal mi acaba
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Mouse içinden sallayınca tıkır tıkır küçük bir şey varmış gibi ses geliyor mu sizde de normal mi bu
evet bendede aynı
 
Hocam mouse sallayınca iç kısımdan sanki parça gevşek gibi tık tık ses geliypr mu sizde de normal mi acaba
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Mouse içinden sallayınca tıkır tıkır küçük bir şey varmış gibi ses geliyor mu sizde de normal mi bu
ses muhtemelen kaydırma tuşundan geliyo. ben hiç dikkat etmedim ses varmı diye
 
Geri
Top