Bilal539
80+ Silver
- Katılım
- 30 Mart 2022
- Mesajlar
- 4,845
- Reaksiyon skoru
- 1,997
İşte arkadaşın dediği gibi yüksek sıcaklıklara maruz kalmış olabilir fabrikasyon böyle olabilir bilemesim ama bence iade edip 5600 falan bak 5500 zaten kötüKendi işlemciminki ile karşılaştırdım kendi orjinal silikonları çok daha ince ve dümdüz makine ile yapılmış kadar düzgün,
bundaki sanki el ile sıkılmış gibi bi kısmında da eksik, ama kim niye R5 5500’ü açıp böyle bir işlem yapsın ki anlamış değilim.