180 Bin ile Monitör+Pc

Katılım
1 Kasım 2025
Mesajlar
28
Reaksiyon skoru
5
Bütçe
180.000
Merhaba arkadaşlar,
180.000₺ lira bütçem var. Monitör ve kasa dahil sistem önerilerinizi bekliyorum. Sizlerden tek isteğim sistemin parçaları lütfen giriş seviyesi ve bu tip markalar olmasın. Bütçe iyi ve kaliteli premium ürünler arıyorum. İlk tercihim Oled monitör fakat kaliteli ıps’te tavsiye edebilirsiniz.

dipnot: Gainward, palit veya asus msı’ın giriş segment modellerini önermemenizi rica ediyorum.
 
Rtx 5080 bir sistem toplayabilirim 2nci el güzel istersen

Monitör de öneririm
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

PSU:

Ekran kartı:

İşlemci:

Ram:

SSD:

Anakart:

Toplam sistem:152k

Monitör:

Topladığım sistem bu şekil olurdu sen araştırırsan ve 2nci el üründe alıp ucuza getirmek istersen bilemem ama tüm seçtiğim ürünler 0 gibi ve İtopya incehesap gibi yerlerden %20 30 daha ucuz

Fakat çok fiyatlara bakmadım güzel ürünleri aldım ve koydum 6 7 bin tl de ucuz toplayabilirsin araştırıp
 
Son düzenleme:
Rtx 5080 bir sistem toplayabilirim 2nci el güzel istersen

Monitör de öneririm
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

PSU:

Ekran kartı:

İşlemci:

Ram:

SSD:

Anakart:

Toplam sistem:152k

Monitör:

Topladığım sistem bu şekil olurdu sen araştırırsan ve 2nci el üründe alıp ucuza getirmek istersen bilemem ama tüm seçtiğim ürünler 0 gibi ve İtopya incehesap gibi yerlerden %20 30 daha ucuz

Fakat çok fiyatlara bakmadım güzel ürünleri aldım ve koydum 6 7 bin tl de ucuz toplayabilirsin araştırıp
Hocam bu bütçeye ikinci el sistem bence hiç mantıklı durmuyor. Bütçe gayet dolu. Ürünler sıfır gibi olsa bile sıfırını tercih edebilirsiniz ederim. 180.000₺ az bir para değil ve risk almak istemem. Kısacası ürünü ilk ben açmak kullanmak isterim. 20 bin lira kâr yaparım diye o topa girmem şahsen. Yine de teşekkür ederim tavsiyeleriniz için.
 
Hocam bu bütçeye ikinci el sistem bence hiç mantıklı durmuyor. Bütçe gayet dolu. Ürünler sıfır gibi olsa bile sıfırını tercih edebilirsiniz ederim. 180.000₺ az bir para değil ve risk almak istemem. Kısacası ürünü ilk ben açmak kullanmak isterim. 20 bin lira kâr yaparım diye o topa girmem şahsen. Yine de teşekkür ederim tavsiyeleriniz için.
Risk derken ne riski olabilir ki Hepsi yeni nesil donanımlar ne yapacaklar rtx 5080 ile mining mi zaten tehlikeli olmayan ürünler 2nci el Ayrıca 5080 bir sistemin 180k nın tümü 180 e gider benim topladığım güçte bir sistem toplamayacaksan Özellikle

Pc donanımlarında Tehlikeli ürünler Psu Ssd Ve Eski sürüm ekran kartları olur
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Hocam bu bütçeye ikinci el sistem bence hiç mantıklı durmuyor. Bütçe gayet dolu. Ürünler sıfır gibi olsa bile sıfırını tercih edebilirsiniz ederim. 180.000₺ az bir para değil ve risk almak istemem. Kısacası ürünü ilk ben açmak kullanmak isterim. 20 bin lira kâr yaparım diye o topa girmem şahsen. Yine de teşekkür ederim tavsiyeleriniz için.
Bu forumdaki çoğu arkadaşlarda bana bu konuda katılır
 
Risk derken ne riski olabilir ki Hepsi yeni nesil donanımlar ne yapacaklar rtx 5080 ile mining mi zaten tehlikeli olmayan ürünler 2nci el Ayrıca 5080 bir sistemin 180k nın tümü 180 e gider benim topladığım güçte bir sistem toplamayacaksan Özellikle

Pc donanımlarında Tehlikeli ürünler Psu Ssd Ve Eski sürüm ekran kartları olur
ram işlemci falan 2.el olabilirde 180k bütçede nerdeyse full 2.el toplamazdım ya

yarın birgün bir problem olursa faturadaki isimle görüşmen gerekecek problem olur
 
ram işlemci falan 2.el olabilirde 180k bütçede nerdeyse full 2.el toplamazdım ya

yarın birgün bir problem olursa faturadaki isimle görüşmen gerekecek problem olur
Ekran kartı ssd psu 0 ürün üstat 5080 asus tuf güncel 93k minimum sahibinden de 75k hangisini alırsın ve garantisi devam ediyor ? ssd ve psu da aynı şekilde
 
Ekran kartı ssd psu 0 ürün üstat 5080 asus tuf güncel 93k minimum sahibinden de 75k hangisini alırsın ve garantisi devam ediyor ? ssd ve psu da aynı şekilde
Tamam belki parçalar sıfır veya sıfır ayarında olabilir ama kaç defa yaşadım sırf fatura benim adıma olmadığı için iade veya değişimlerde sorunlar yaşadım parçalarda

bütçe bukadar fazlayken %10 daha kötü olsun ama benim olsun kafasındayım ben veya indirim kovalar yavaş yavaş alırsın ama 2.el almazsın kafasındayım
 
ram işlemci falan 2.el olabilirde 180k bütçede nerdeyse full 2.el toplamazdım ya

yarın birgün bir problem olursa faturadaki isimle görüşmen gerekecek problem olur
Ben zaten bu forumdaki insanlara yardım edebilirsem ederim gerisi alıcıya kalır ister alır ister almaz belki senin önerin onun daha hoşuna gider bilemem ama 2 nci elden toplamak 30 40k masraftan kurtarıyor
 
Ben zaten bu forumdaki insanlara yardım edebilirsem ederim gerisi alıcıya kalır ister alır ister almaz belki senin önerin onun daha hoşuna gider bilemem ama 2 nci elden toplamak 30 40k masraftan kurtarıyor
Hocam bende bu bütçelerde diğer arkadaşa katılıyorum. Sırf %10-20 ucuz olacak diye sıfır üründen vazgeçmem. Ürün bugün alınıp yarın satmaya çalışsa bile risk yani niye 180.000₺ bir bütçede buraya gireyim. En basitinden asusun pg27ucdm 4k Oled monitörünü satın aldım ki asusun en üst segment ürünü rog swift serisinden, monitör 1 ay olmadan elimde patladı iade aldım. Bu ürünlerde de problem olsa çok büyük sorun yaşarsın hem 180 bin veririm hem fatura sahibinin arkasına paramla rezil olurum. Saçma yani
 
Hocam bende bu bütçelerde diğer arkadaşa katılıyorum. Sırf %10-20 ucuz olacak diye sıfır üründen vazgeçmem. Ürün bugün alınıp yarın satmaya çalışsa bile risk yani niye 180.000₺ bir bütçede buraya gireyim. En basitinden asusun pg27ucdm 4k Oled monitörünü satın aldım ki asusun en üst segment ürünü rog swift serisinden, monitör 1 ay olmadan elimde patladı iade aldım. Bu ürünlerde de problem olsa çok büyük sorun yaşarsın hem 180 bin veririm hem fatura sahibinin arkasına paramla rezil olurum. Saçma yani
Benimde demeye çalıştığım şu ben önerimi yaparım sen kendine göre seçimini Yaparsın ben 30 40 bin tl ile sistemimi güçlendiririm sen o parayla garantiye gidersin orası sana kalmış
 
Benimde demeye çalıştığım şu ben önerimi yaparım sen kendine göre seçimini Yaparsın ben 30 40 bin tl ile sistemimi güçlendiririm sen o parayla garantiye gidersin orası sana kalmış
Yani orası öyle de hocam çalışmayan sisteme 30-40 bin daha az versem ne olur vermesem ne olur :D hep bi risk taşıyor. Bu son asusun iki top seviye monitörünü de alıp böyle elimde patlayınca korkuyorum ister istemez.
 
Merhaba arkadaşlar,
180.000₺ lira bütçem var. Monitör ve kasa dahil sistem önerilerinizi bekliyorum. Sizlerden tek isteğim sistemin parçaları lütfen giriş seviyesi ve bu tip markalar olmasın. Bütçe iyi ve kaliteli premium ürünler arıyorum. İlk tercihim Oled monitör fakat kaliteli ıps’te tavsiye edebilirsiniz.

dipnot: Gainward, palit veya asus msı’ın giriş segment modellerini önermemenizi rica ediyorum.
siyah mı beyaz mı istiyorsunuz sistemi
 
Geri
Top