🔥İndirim Amazon Prime Day 2026 22 Haziran'da Başlıyor!

Loky

Moderatör
Katılım
4 Ocak 2021
Mesajlar
26,809
Reaksiyon skoru
19,402


1781847462186.webp
 
Taksit çok tehlikeli bir olay ya uyuşturucu gibi bir şey zorda kalmadıkça peşin almamız lazım.
kullanmasını bilene çok iyi ama bu ülkede bir mala peşin para bağlamak çok mantıksız peşin paran olsa bile onu faize yatırıp gelecek parayla bile 2-3 ayın parasını çıkartırsın ben pc mi öyle aldım cebimden hiç para çıkmadı faiz ödedi tamamen
 
kullanmasını bilene çok iyi ama bu ülkede bir mala peşin para bağlamak çok mantıksız peşin paran olsa bile onu faize yatırıp gelecek parayla bile 2-3 ayın parasını çıkartırsın ben pc mi öyle aldım cebimden hiç para çıkmadı faiz ödedi tamamen
Ben onu kast etmedim. Taksit olayı almayacağın planında olmayan şeyleri bile aldırıyor sana. Eğer ihtiyacın olan bir şeyse, zaten alman gereken bir şeyse taksit güzel bir şey ama ihtiyacın yokken bir şey aldırıp her ay maaşını taksite akıtmak çok can sıkıcı.
 
Ben onu kast etmedim. Taksit olayı almayacağın planında olmayan şeyleri bile aldırıyor sana. Eğer ihtiyacın olan bir şeyse, zaten alman gereken bir şeyse taksit güzel bir şey ama ihtiyacın yokken bir şey aldırıp her ay maaşını taksite akıtmak çok can sıkıcı.
ben de öyle yapıyorum peşin fiyata varsa almama gereken şeyi alıyorum yoksa peşin veriyorum sırf indirim var diye taksitli almak mantıksız gereksiz harcama oluyor
 
Ben onu kast etmedim. Taksit olayı almayacağın planında olmayan şeyleri bile aldırıyor sana. Eğer ihtiyacın olan bir şeyse, zaten alman gereken bir şeyse taksit güzel bir şey ama ihtiyacın yokken bir şey aldırıp her ay maaşını taksite akıtmak çok can sıkıcı.
he orasına katılıyorum ya dizginlemezsen kendini kart bile patlatır bu olay
 
Sana oled alacağız paranı harcama.
Doğru kral PG27UCWM beklemedeyim hala :( ama telefonda lazım ya :D hala takoz redmi note 9 pro kullanıyoruk
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

telefonlara taksit yok ustam kalktı o ben de babama alacaktım taksitle ama bulamadım hiç
Keşke geri gelse o yasa sizce ne zaman gelir tahmini ben 2030 gibi tahmin ediyorum
 
s25 ultra mesela 89 dan 75 e düşmüş görünüyor daha da düşecek sanırım değil mi? piyasası 68 çünkü :kekw:
 
  • Hahaha
Reaksiyonlar: XPCX
Geri
Top